może zmiana gildii albo coś w spacerze było dodane bo aby nie atakowali trzeba było wyciągnąć broń a potem schować ale najlepiej popatrzeć do skryptów w G1 jak coś znajdę dam znać
EDIT :w skrypcie zbroi nic
w dialogach tez nic pewnie gdzieś indziej
albo takie cos zrobić jako tigera
if(noszeulumulu=1){
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORCWARRIOR );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_FRIENDLY, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR, ATT_FRIENDLY, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT, ATT_FRIENDLY, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN, ATT_FRIENDLY, GIL_SEPERATOR_HUM );
}
else{
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCWARRIOR );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCSCOUT );
B_SetGuildAttitude (GIL_SEPERATOR_HUM, ATT_HOSTILE, GIL_ORCSHAMAN );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCWARRIOR, ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSCOUT, ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM );
B_SetGuildAttitude (GIL_ORCSHAMAN, ATT_HOSTILE, GIL_SEPERATOR_HUM );
};
oczywiście najpierw zrobić zmienna noszeulumulu i dodawać lub odejmować przy zakładaniu zdejmowani broni może zadziała