Teksturowanie... 1486 3

O temacie

Autor proquest

Zaczęty 9.05.2010 roku

Wyświetleń 1486

Odpowiedzi 3

proquest

proquest

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Witam,
Mam małe pytanko, w czym opłaca się lepiej teksturować w 3ds maxie czy spacerze? I ldaczego?
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
ja na odpowiedź na to pytanie czekam dwa dni. powodzenia !
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy

LordSmarkula

Teksturowanie...
#2 2010-05-10, 09:05(Ostatnia zmiana: 2010-05-10, 09:24)
Jak na mój gust to 3ds max, ma dużo więcej opcji, jest lepszy, wygodniejszy w użyciu i jeszcze raz ma dużo więcej opcji. Chociażby dlatego, że 3ds max jest dla zawodowych grafików, a nie jest to jakiś zabugowany programik do edycji Gothica.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Typowe programy do modelowania oferują bardziej zaawansowane narzędzia do teksturowania. Dzięki temu o wiele lepiej nadają się do teksturowania obiektów złożonych i posiadających liczne detale. Jednak Spacer też ma swoje zalety - teksturuje się w nim o wiele szybciej, prościej, a duże, jednolite pod względem tekstury obiekty takie jak podłoże świata czy architektura - nieporównywalnie lepiej.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry