Paczeć się!
//***************************** Lodowy Demon *****************************
func void B_ICEDEMON (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 20;
if (other.guild == GIL_DEMON)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, "");
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
};
};
func void B_CombatReacttodamage()
{
B_ICEDEMON(other,self);
};
func void B_MM_ReactToDamage()
{
B_ICEDEMON(other,self);
};
func void B_MM_ReactToCombatDamage()
{
B_ICEDEMON(other,self);
};
Co jest źle? Działa, ale tylko wtedy gdy JA jestem tym demonem. Gdy zmieniłem other.guild
na
self.guild
to nie wykonywał żadnej funkcji tylko tą podstawową - czyli bez efektu.Skoro działa na other
to czemu to gówno nie działa na self
?
Help bo tego to już całkiem nie ogarniam, Tak działa, a tak nie. oO oO oO