Tak się spytam: Co robi w skrypcieHlp_IsItem
na przykład? oO
No dobra usunąć wg mnie trzeba toif (Npc_HasItems(hero, InstanceBroni) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, InstanceBroni) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Pyrokinesis_BRIDGE", hero, hero, 1, 1, 1, FALSE );
};
};
};
i to bo to mi NIE potrzebne
Wld_PlayEffect("spellFX_Icebolt", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
a poza tym, to:
skrypt taki będzie prawidłowy czy trzeba jeszcze coś zmienić?
//***************************** .... *****************************
func void C_ICE (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (1);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 0;
if (Npc_HasItems(hero, InstanceBroni) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, InstanceBroni) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze, 0, "");
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
};