TES V - GOTHIC współpraca 7830 17

O temacie

Autor CezarBRZ

Zaczęty 17.09.2014 roku

Wyświetleń 7830

Odpowiedzi 17

CezarBRZ

CezarBRZ

Użytkownicy
posty10
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam wszystkich miłośników gry Gothic i Skyrim :) Moim pomysłem jest rekonstrukcja świata Gothic w TES V Skyrim. Nie chodzi mi o sam exterior i interior ale i o rekonstrukcje fabuły, czyli Gothic na silniku Skyrima :) Myślałem nad drugą częścią Gothica ponieważ ta najbardziej przypadła mi do gustu (rewelacyjny klimat). I tu nasuwa się temat współpracy ponieważ samemu nie ma sie co za to brać bo zajmie mi to wieczność. Pracuję obecnie nad Remakiem gry RTCW i końca nie widać bo pracujemy tylko we dwie osoby i tymczasowo straciłem zajawkę na RTCW..... ale załapałem na Skyrima :) Dodałem szaty maga ognia i maga wody z G2, zrobiłem playera na wzór "Beziego", dodałem muzykę z G2 i kompanów (Gorna, Lestera, Xardasa) i powoli czuć klimat Gothica :D i właśnie dziś nasunął mi się pomysł rekonstrukcji G2 na Skyrimie. Tak więc czy jest ktoś chętny wziąć w tym udział??? Potrzebna każda para rąk do pracy :)

Na moddingu się znam i jako dowód daję link do mojej modyfikacji do RTCW :) http://www.moddb.com/mods/rtcw-remake-mod
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Na poczatek zapytam - co to jest RTCW?

Dobra, jednak strona modbb odpalila, zapytalem, bo zazwyczaj u mnie nie dziala. Niewazne.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
 

CezarBRZ

CezarBRZ

Użytkownicy
posty10
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Można by było połączyć tylko że tamten mod będzie miał zupełnie odrębną fabułę, a ja chcę identyczną jak w G2 i tylko taką jak w G2 :)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Na poczatek zapytam - co to jest RTCW?
Return To Castle Wolfenstein... gra osadzona w czasach drugiej wojny światowej. Walki toczone między Aliantami i żołnierzami Osi (Axis). Swoją drogą od kilku dni pierdole wam o tym :|
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Witam wszystkich miłośników gry Gothic i Skyrim :) Moim pomysłem jest rekonstrukcja świata Gothic w TES V Skyrim. Nie chodzi mi o sam exterior i interior ale i o rekonstrukcje fabuły, czyli Gothic na silniku Skyrima :) Myślałem nad drugą częścią Gothica ponieważ ta najbardziej przypadła mi do gustu (rewelacyjny klimat). I tu nasuwa się temat współpracy ponieważ samemu nie ma sie co za to brać bo zajmie mi to wieczność. Pracuję obecnie nad Remakiem gry RTCW i końca nie widać bo pracujemy tylko we dwie osoby i tymczasowo straciłem zajawkę na RTCW..... ale załapałem na Skyrima :) Dodałem szaty maga ognia i maga wody z G2, zrobiłem playera na wzór "Beziego", dodałem muzykę z G2 i kompanów (Gorna, Lestera, Xardasa) i powoli czuć klimat Gothica :D i właśnie dziś nasunął mi się pomysł rekonstrukcji G2 na Skyrimie. Tak więc czy jest ktoś chętny wziąć w tym udział??? Potrzebna każda para rąk do pracy :)

Na moddingu się znam i jako dowód daję link do mojej modyfikacji do RTCW :) http://www.moddb.com/mods/rtcw-remake-mod

Jak dla mnie chujowy pomysł z racji że TES jest zjebany mechanicznie, i nie pasuje zupełnie do gothica. Już lepiej bym widział remake na silniku risen 1, g2 i risen 1 mają identyczne klimaty według mnie, więc by pasowało jak ulał
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
MD zrozum w końcu, że chuja z tym jest. Do skyrima nie pasuje (przykład; Project Gothic) a do Risena nie ma za bardzo narzędzi. Wyjdzie na to, że będzie pierdolenia a pierdolenia. Remake nie było nie ma i nie będzie. Wątpię w to, że kiedykolwiek powstanie.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
MD jak zwykle dużo pierdolisz a mało wiesz, jako że w TESy tak naprawdę nie grałeś. Nie są one zjebane mechanicznie, tylko powstały na innym silniku, a ty jak zwykle przyrównujesz wszystko do Gothiczka, jakby to był jakiś prekursor gier. Oba te uniwersum mają zupełnie inną mechanikę. Prawda, te silniki nie pasują do siebie i remake na innym silniku niż ZenGin jest z góry skazany na niepowodzenie, ale to nie znaczy, że każdy inny który nim nie jest jest zjebany.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niestety muszę zgodzić się z przedmówcami. Pomysł jest łagodnie mówiąc słaby. Gdyby już się za jakieś porty brać, to na niezależny silnik graficzny (jak Unity czy Unreal). Wtedy można obsłużyć by nowe platformy (w tym mobilne) i mieć całkowitą kontrolę nad mechaniką i szatą graficzną. Skyrim pod względem samego silnika (bo innych jego elementów przecież nie chcesz) nie wydaje mi się być wcale tak strasznie lepszy od choćby G3 z jego Genome Engine. Ot, wewnętrzny program który wyświetla grafikę i przetwarza skrypty. Projekt Zagłoby ma już więcej sensu, bo to nie port, tylko właśnie nowa historia.

CezarBRZ

CezarBRZ

Użytkownicy
posty10
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Mimo tego co tutaj piszecie to i tak się tym zajmę :D Zrobię trochę sam i sam zobaczę jak to będzie wyglądało :) Buduję teraz wieżę Xardasa i wrzucę screeny jak skończę
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
CezarBRZ, zrobisz jak zechcesz. Osobiście podzielam zdanie Avallacha więc nie będę tego powtarzał, więc zadam inne pytanie - jesteś w stanie to zrobić? 
Mechanika Gothic bardzo się różni od tej z TES, jeżeli ma to być remake dobrze oddający oryginał, nie widzę tego na silniku Skyrim, chyba że nie doceniam źródeł jakie są dostarczane z modkitem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

CezarBRZ

CezarBRZ

Użytkownicy
posty10
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Myśle że jestem w stanie to zrobić, ale jak będzie to się okaże :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeśli nie uda ci się zrobić, żeby główny bohater mówił to tracisz tylko czas  :ok:
 

CezarBRZ

CezarBRZ

Użytkownicy
posty10
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Mac Dun, myślałem że najważniejsze żeby był klimat i fabuła Gothica a nie mówiony dialog Beziego :P Ale owszem myślałem nad tym i nie będzie to jakieś bardzo trudne do zrobienia :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Mac Dun, myślałem że najważniejsze żeby był klimat i fabuła Gothica a nie mówiony dialog Beziego :P Ale owszem myślałem nad tym i nie będzie to jakieś bardzo trudne do zrobienia :)

Zgadza się, to też  :ok: Ale nie wyobrażam sobie granie w gothica tworząc własną postać i bez głosu beziego  :pokerface:

Do tego dochodzi uczenie się u nauczycieli, robienie przedmiotów na wybranych vobach np kowadło itd można więcej wymieniać  :ayfkm: , no i klimat.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Powiem tak, nie wiem jak sobie wyobrażasz wydanie tego. Nikt nie pobierze modyfikacji do Skyrima, która ma tak głęboko ingerować w mechanikę gry; mody do TES a mody do Gothica to co innego. W Gothiczku możesz odpalić tylko jednego moda na raz i gra korzysta wtedy tylko z jego skryptów, a w TES możesz ile chcesz jeżeli są kompatybilne, tak więc modem do Skyrima to nie będzie. Jako niezależnej gry też raczej tego nie wydasz, bo Creation Engine raczej nie jest darmowy.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@UP: :facepalm:

Nie bedzie modem do Skyrima? Wiesz moze co oznacza okreslenie "totalna konwersja" czy coś takiego?

Otoz powiem Ci, ze jest SPORO takich modow (ingerujacych calkowicie w mechanike a takze takich ktore usuwaja cala fabule i wszystko, dodajac tylko to co ma w sobie) i mają calkiem niezly popyt.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

CezarBRZ

CezarBRZ

Użytkownicy
posty10
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Zobaczcie sobie mod SKYWIND. Przy wyborze nowej gry jest możliwość wyboru: "Skyrim" i "morrowind". Jeśli wybierzemy skyrim to gra sie toczy normalnie, a jeśli morrowind to zaczynamy grę na innej wyspie z inną fabułą. Tak też właśnie mam zamiar zrobić w moim modzie, to nie będzie żadna totalna konwersja.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry