O temacie
Autor SkorpionX
Zaczęty 2.12.2009 roku
Wyświetleń 2293
Odpowiedzi 5
SkorpionX
FUNC int DIA_KLARON_KLARON2()
//========================================//-----------------> OPCJA *KONIEC* //========================================INSTANCE DIA_KLARON_EXIT(C_INFO){ npc = NON_2012_KLARON; nr = 999; condition = DIA_KLARON_EXIT_Condition; information = DIA_KLARON_EXIT_Info; permanent = TRUE; description = "KONIEC";};FUNC INT DIA_KLARON_EXIT_Condition(){ return TRUE;};FUNC INT DIA_KLARON_EXIT_Info(){ AI_StopProcessInfos (self);};//========================================//-----------------> KLARON1//========================================INSTANCE DIA_KLARON_KLARON1 (C_INFO){ npc = NON_2012_KLARON; nr = 1; condition = DIA_KLARON_KLARON1_Condition; information = DIA_KLARON_KLARON1_Info; permanent = FALSE; description = "Kim jesteś ?";};FUNC INT DIA_KLARON_KLARON1_Condition(){ return TRUE;};func VOID DIA_KLARON_KLARON1_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_01"); //Kim jesteś? AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_02"); //Nazywam się Klaron. AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_03"); //Mogę coś dla ciebie zrobić? AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_04"); //Pomyślmy... AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_05"); //...nie, AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_06"); //No cóż. Opowiedz mi coś o sobie. AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_07"); //Niema co opowiadać...Wydobywam rudę, i ćwiczę walkę bronią jednoręczną, jestem w tym dobry. AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_08"); //Rozumiem.};//========================================//-----------------> KLARON2//========================================instance DIA_KLARON_KLARON2 (C_INFO){ npc = NON_2012_KLARON; condition = DIA_KLARON_KLARON2_Condition; information = DIA_KLARON_KLARON2_Info; important = 0; permanent = 1; description = B_BuildLearnString(NAME_Learn1h_1,LPCOST_TALENT_1H_1,0); };FUNC int DIA_KLARON_KLARON2(){ return TRUE;};FUNC void DIA_KLARON_KLARON2_Info(){Log_CreateTopic (NAUKA1,LOG_NOTE);B_LogEntry (NAUKA1,"Klaron może nauczyć mnie walki jednoręcznym orężem");log_gornatothfight = TRUE;}; AI_Output (other, self,"DIA_KLARON_KLARON2_Info_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki jednoręcznym orężem. if B_GiveSkill(hero,NPC_TALENT_1H,1,LPCOST_TALENT_1H_1) { AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_01"); //Zgoda. AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_02"); //Kilka zasad na początek, takie streszczenie. AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry. AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_04"); //Nigdy nie łam broni obydwoma rękoma. AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_05"); //Najlepiej walczyć klawiszami nie "W" tylko "A" i "D", bo nie podchodzimy. AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_06"); //Niektóre ciosy powodują większe obrażenia niż zwykle. Oczywiście, jako początkujący masz raczej niewielkie szanse na zadanie krytycznego uderzenia. AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_07"); //Ale to się zmieni gdy będziesz ćwiczył. DIA_KLARON_KLARON2.permanent = 0; AI_StopProcessInfos (self); B_PracticeCombat ("PSI_PATH_6_7"); };};
inż. Avallach Administrator
Adanos Administrator
FUNC int DIA_KLARON_KLARON2_condition ()
AI_Output (other, self,"DIA_KLARON_KLARON2_Info_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki
log_gornatothfight = TRUE;};