Błąd w Dialogu z Nauką 2298 5

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 2.12.2009 roku

Wyświetleń 2298

Odpowiedzi 5

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Próbowałem sam rozwiązać, ale gdzie w tej linijce jest błąd?
FUNC int DIA_KLARON_KLARON2()



Tu cały skrypt:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_KLARON_EXIT(C_INFO)
{
npc = NON_2012_KLARON;
nr = 999;
condition = DIA_KLARON_EXIT_Condition;
information = DIA_KLARON_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_KLARON_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_KLARON_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> KLARON1
//========================================

INSTANCE DIA_KLARON_KLARON1 (C_INFO)
{
   npc = NON_2012_KLARON;
   nr = 1;
   condition = DIA_KLARON_KLARON1_Condition;
   information = DIA_KLARON_KLARON1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_KLARON_KLARON1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_KLARON_KLARON1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_02"); //Nazywam się Klaron.
AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_03"); //Mogę coś dla ciebie zrobić?
AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_04"); //Pomyślmy...
AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_05"); //...nie,
AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_06"); //No cóż. Opowiedz mi coś o sobie.
AI_Output (self, other ,"DIA_KLARON_KLARON1_03_07"); //Niema co opowiadać...Wydobywam rudę, i ćwiczę walkę bronią jednoręczną, jestem w tym dobry.
AI_Output (other, self ,"DIA_KLARON_KLARON1_15_08"); //Rozumiem.

};

//========================================
//-----------------> KLARON2
//========================================


instance  DIA_KLARON_KLARON2 (C_INFO)
{
npc = NON_2012_KLARON;
condition = DIA_KLARON_KLARON2_Condition;
information = DIA_KLARON_KLARON2_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = B_BuildLearnString(NAME_Learn1h_1,LPCOST_TALENT_1H_1,0);
};

FUNC int DIA_KLARON_KLARON2()

{
return TRUE;
};

FUNC void DIA_KLARON_KLARON2_Info()
{

Log_CreateTopic   (NAUKA1,LOG_NOTE);
B_LogEntry (NAUKA1,"Klaron może nauczyć mnie walki jednoręcznym  orężem");
log_gornatothfight = TRUE;
};
AI_Output (other, self,"DIA_KLARON_KLARON2_Info_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki jednoręcznym orężem.

if B_GiveSkill(hero,NPC_TALENT_1H,1,LPCOST_TALENT_1H_1)
{
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_01"); //Zgoda.
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_02"); //Kilka zasad na początek, takie streszczenie.
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry.
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_04"); //Nigdy nie łam broni obydwoma rękoma.
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_05"); //Najlepiej walczyć klawiszami nie "W" tylko "A" i "D", bo nie podchodzimy.
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_06"); //Niektóre ciosy powodują większe obrażenia niż zwykle. Oczywiście, jako początkujący masz raczej niewielkie szanse na zadanie krytycznego uderzenia.
AI_Output (self,other,"TPL_1402_GorNaToth_TRAIN_11_07"); //Ale to się zmieni gdy będziesz ćwiczył.
DIA_KLARON_KLARON2.permanent = 0;

AI_StopProcessInfos (self);
B_PracticeCombat ("PSI_PATH_6_7");
};
};


A tu obrazek:
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Brakuje na końcu condition. Czyli ma być:
FUNC int DIA_KLARON_KLARON2_condition ()

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Teraz linia 85...

AI_Output (other, self,"DIA_KLARON_KLARON2_Info_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wywal z tego }; log_gornatothfight = TRUE;
};

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Temat można zamknąć.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry