Kolejny błąd z dialogiem 4027 13

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 22.11.2009 roku

Wyświetleń 4027

Odpowiedzi 13

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Kolejny błąd z dialogiem
2009-11-22, 19:47(Ostatnia zmiana: 2009-11-22, 19:48)
Gdy zaczynam rozmowę klikam "Kim jesteś?" I pojawia się u góry ekranu pusty kwadracik bez wypowiedzi, i po chwili znika. HELP!

To skrypt:

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_ALEX_EXIT(C_INFO)
{
npc = NON_2002_ALEX;
nr = 999;
condition = DIA_ALEX_EXIT_Condition;
information = DIA_ALEX_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ALEX_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_ALEX_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> ALEX1
//========================================

INSTANCE DIA_ALEX_ALEX1 (C_INFO)
{
   npc = NON_2002_ALEX;
   nr = 1;
   condition = DIA_ALEX_ALEX1_Condition;
   information = DIA_ALEX_ALEX1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_ALEX_ALEX1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_ALEX_ALEX1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_01"); //Kim jesteś ?
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_02"); //Ja...A ty kim jesteś?
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_03"); //Ja jestem...
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_04"); //Nieważne.
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_05"); //Od kiedy tu jesteś?
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_06"); //Eeee.....Od kilku minut
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_07"); //Spotkałeś Diega?!
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_08"); //Tak
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_09"); //A więc wiesz mniej więcej o obozach/
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_10"); //Ja jestem Alex
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_11"); //Należę do Królewskiego Obozu
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_12"); //Nikt nie wie o jego istnieniu.
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_13"); //W tym obozie mieszkają Królewscy Gwardziści, którzy mają rozkaz budowy bazy wypadowej.
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_14"); //Pogadaj z naszym Szefem, Generałem Syrianem.
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_15"); //Zgoda.
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_16"); //A gdzie leży ten obóz?
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_17"); //Tam w dole, nad rzeką.
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_18"); //Jeszcze jedno
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_19"); //Tak?
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_20"); //Nikt nie może dowiedzieć się o istnieniu naszego obozu.

};
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
 
Spoiler

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
PAR: CONTENT\STORY\MISSION\DIA_NON_2002_ALEX.D :UNKNOW IDENTIFIER: DIA_NON_ALEX ...

 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Kolejny błąd z dialogiem
#3 2009-11-24, 16:29(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 16:30)
Boże ... będziesz zawsze zakładał tematy jak będzie jakiś błąd ? ^ ^
Dobra to :
Po 1 : Pokazuj skrypty ...
Po 2 : Z tego screena wynika jakby Ci chodziło "co to wogóle za błąd"  - naucz się angielskiego a się dowiesz :)
Po 3 : ZAWSZE pokazuj skrypty.
Po 4 : Pisz o co Ci chodzi.

Edit : Warto jeszcze zawsze dopisywać jaki to Gothic :)
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_ALEX_EXIT(C_INFO)
{
npc = DIA_NON_2002_ALEX;
nr = 999;
condition = DIA_ALEX_EXIT_Condition;
information = DIA_ALEX_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_ALEX_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_ALEX_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> ALEX1
//========================================

INSTANCE DIA_ALEX_ALEX1 (C_INFO)
{
   npc = NON_2002_ALEX;
   nr = 1;
   condition = DIA_ALEX_ALEX1_Condition;
   information = DIA_ALEX_ALEX1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_ALEX_ALEX1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_ALEX_ALEX1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_02"); //Ja....A ty kim jesteś?!
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_03"); //Ja jestem...
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_04"); //Nieważne
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_05"); //Od kiedy tu jesteś?
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_06"); //Eeeeeeeee.............Od kilku minut
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_07"); //Spotkałeś Diega?!
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_08"); //Tak
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_09"); //Więc wiesz trochę o obozach.
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_10"); //Ja jestem Alex
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_11"); //Należę do Królewskiego Obozu
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_12"); //Nikt nie wie o jego istnieniu
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_13"); //W tym obozie mieszkają Królewscy Gwardziści, którzy mają rozkaz budowy bazy wypadowej.
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_14"); //Pogadaj z naszym szefem, Generałem Syrianem.
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_15"); //Zgoda
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_16"); //A gdzie leży ten obóz?
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_17"); //Tam w dole, nad rzeką...
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_18"); //Dzięki
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_19"); //Jeszcze jedno
AI_Output (other, self ,"DIA_ALEX_ALEX1_15_20"); //Tak?
AI_Output (self, other ,"DIA_ALEX_ALEX1_03_21"); //Nikt nie może dowiedzieć się o istnieniu naszego obozu.

};
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Kolejny błąd z dialogiem
#5 2009-11-24, 16:39(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 16:39)
[codebox]   npc            = DIA_NON_2002_ALEX;[/codebox]
Masz npc o instance DIA_NON_2002_ALEX? Raczej nie. Zmień to na :
[codebox]   npc            = NON_2002_ALEX;[/codebox]
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Kolejny błąd z dialogiem
#6 2009-11-24, 16:42(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 19:10)
Wyświetla się ale tylko tyle:
    NIEWAŻNE, rozwiązałem problem.


EDIT:
Żeby nie otwierać nowego tematu, pytam tutaj.

Wyświetla mi się że w linijce 72 jest błąd.

Tu macie skrypt:
 ///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_SYRIAN_EXIT   (C_INFO)
{
npc = NON_2001_SYRIAN;
nr  = 999;
condition   = DIA_SYRIAN_EXIT_Condition;
information = DIA_SYRIAN_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = KONIEC;
};

FUNC INT DIA_SYRIAN_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SYRIAN_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// *********************************************************
// SYRIAN1
// *********************************************************
instance DIA_SYRIAN_SYRIAN1 (C_INFO)
{
npc = NON_2001_SYRIAN;
nr  =  1;
condition = DIA_SYRIAN_SYRIAN1_Condition;
information = DIA_SYRIAN_SYRIAN1_Info;
permanent =  FALSE;
description = "Witaj!";
};

func int DIA_SYRIAN_SYRIAN1_Condition ()
{
return TRUE;};

func void DIA_SYRIAN_SYRIAN1_Info ()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_15_01"); //Witaj!
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_02"); //Co?! Kim jesteś?!
AI_Output (other, self ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_15_03"); //Spokojnie, przysyła mnie Alex
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_04"); //No to masz szczęście
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_05"); //O co chodzi?
AI_Output (other, self ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_15_06"); //Chcę do was dołączyć!
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_07"); //To nie możliwe!
AI_Output (other, self ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_15_08"); //Dlaczego?
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_09"); //W naszym obozie są tylko królewscy gwardziści.
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_10"); //Możesz jednak dla nas pracować
AI_Output (other, self ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_15_11"); //Super! Kiedy zaczynam?
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_12"); //Teraz
AI_Output (self, other ,"DIA_SYRIAN_SYRIAN1_03_13"); //Przynieś mi dwa chleby.


Log_CreateTopic (TOPIC_1GWARDIA,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_1GWARDIA,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_1GWARDIA,"Syrian zlecił mi przyniesienie dwóch bochenków chleba.");

};


// *********************************************************
// SYRIAN2
// *********************************************************
instance DIA_SYRIAN_SYRIAN2  (C_INFO)
{
npc = NON_2001_SYRIAN;
nr  =  2;
condition = DIA_SYRIAN_SYRIAN2 _Condition;
information = DIA_SYRIAN_SYRIAN2 _Info;
permanent =  FALSE;
description = "Mam chleb";
};

func int DIA_SYRIAN_SYRIAN2_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_SYRIAN_SYRIAN1)
&& (Npc_HasItems(other, ItFoLoaf) > 1)
{
return TRUE;
};
};

func void DIA_SYRIAN_SYRIAN2_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SYRIAN_SYRIAN2_15_00"); //Mam chleb.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoLoaf, 2);
AI_Output (self, other, "DIA_SYRIAN_SYRIAN2_15_01"); //Świetnie! Dzięki!
CreateInvItems (self, ItFo_Plants_Towerwood_01, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Plants_Towerwood_01, 1);

Log_SetTopicStatus(TOPIC_1GWARDIA, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (100);
};

HELP!!!

Sory za dwa posty pod rząd, ale mam jeszcze jeden problem, a raczej pytanie:
Czy ten tutorial :  http://themodders.org/index.php?showtopic=2209 zadziała do G1 ?
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kolejny błąd z dialogiem
#7 2009-11-24, 19:12(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 19:13)
Staraj się nie pisać dwóch postów pod rząd, używaj opcji edit. Zwłaszcza jeśli użyjesz separatora "edit:" lub kilku pustych linii inni użytkownicy zauważą że coś dopisałeś :)
Posty scalam


 Co do twojego pytania to wydaje mi się że tak, będzie działał pod G1 chociaż z tego co zdążyłem zauważyć to nigdzie nie zdefiniowano przedmiotu Itmi_kompasmarvina, ale z założenia i tak jest to tylko szablon questa.

W sprawie pytania drugiego, niepotrzebnie wstawiłeś spację pomiędzy "SYRIAN2" a  "_Condition".

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Kolejny błąd z dialogiem
#8 2009-11-24, 19:26(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 19:32)
DZIĘKI!!!!!!!! Siedziałem nad tym cały dzień! Nawet nie zauważyłem tej spacji!!! :)


EDIT:
Mam kolejny problem wywala mnie, pisze że linijka 96 jest zła,

to ta:  B_GivePlayerXP (100);
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Kolejny błąd z dialogiem
#10 2009-11-24, 20:03(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 20:39)
Skopiuj dwie linijki: poprzedzającą (to raczej w niej jest błąd) i następną.
EDIT:
Jestem ślepy, to ten sam skrypt  :)  .
 
Spoiler

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Kolejny błąd z dialogiem
#11 2009-11-24, 20:04(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 20:31)
Proszę:
 B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Plants_Towerwood_01, 1);

Log_SetTopicStatus(TOPIC_1GWARDIA, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (100);
};
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Połączyłem tematy.

Jeśli to G1, to zamiast
B_GivePlayerXP (100);powinno być
B_GiveXP (100);
Poza tym mógłbyś napisać, jaka jest treść błędu, a nie tylko podać, w którym wierszu ten błąd występuje...

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Kolejny błąd z dialogiem
#13 2009-11-26, 12:19(Ostatnia zmiana: 2009-11-26, 15:46)
Adanos! Jesteś geniuszem!

Ten wasz mod złote wrota napewno będzie najlepszy!!! No bo w końcu z takim skrypterem...

Rozumiem że problem został rozwiązany, zamykam.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry