Dialog nie wyświetla się.... 4120 6

O temacie

Autor Extermin

Zaczęty 28.10.2009 roku

Wyświetleń 4120

Odpowiedzi 6

Extermin

Extermin

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Ostatnio zająłem się robieniem modów w Gothicu 1 zrobiłem NPC i swój pierwszy Dialog naprawiłem wszystkie błędy wszedłem do gry podchodzę to ludzia wyskakuje mi okienko wyboru wybieram coś i napisy nie wyświetlają się a po chwili wraca do okienka wyboru

Oto Dialog :

//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Roman_EXIT(C_INFO)
{
npc = SFB_2002_Roman;
nr = 999;
condition = DIA_Roman_EXIT_Condition;
information = DIA_Roman_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Roman_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Roman_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Roman_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = SFB_2002_Roman;
   nr = 1;
   condition = DIA_Roman_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Roman_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Czemu mi nie pomogles";
};

FUNC INT DIA_Roman_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Roman_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO1_15_01"); //Czemu mi nie pomogles...
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO1_15_02"); //Oni mnie lali a ty sie przygladales
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO1_03_03"); //Widziales ich..
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO1_03_04"); //Mieli po metr w karku....
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO1_03_05"); //Jestem zlodziejem a nie wojownikiem
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO1_15_06"); //Dobra mniejsza z tym....

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Roman_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = SFB_2002_Roman;
   nr = 2;
   condition = DIA_Roman_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Roman_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Co dalej";
};

FUNC INT DIA_Roman_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Roman_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_01"); //Co dalej szefie
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_02"); //Jak to co dalej zlapali nas i teraz sobie musimy tu poradzic
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_03"); //Kurde, jak pomysle o tym calym zlocie ktore nam teraz odebrano
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_04"); //Nie wiadomo czy znalezli kryjowke moze jak nam sie uda wyjsc dalej bedziemy milionerami hehe
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_05"); //Dobra co teraz....
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_06"); //Idz poszukaj naszych ludzi musza tu gdzies byc
AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_07"); //Wkoncu zostali zlapani przed nami hehe
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_08"); //A dokladnie kogo mam znalesc
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_09"); //Znajdz Dave, Marka i Franka oni narazie wystarcza

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Roman_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc = SFB_2002_Roman;
   nr = 3;
   condition = DIA_Roman_HELLO3_Condition;
   information = DIA_Roman_HELLO3_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Jak leci";
};

FUNC INT DIA_Roman_HELLO3_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Roman_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO3_15_01"); //Jak leci
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO3_03_02"); //Idz rob to co masz robic a mi glowy nie zawracaj

};


Co zrobiłem nie tak ??
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pliki OU.bin z Cutscene jeszcze musisz skompilować i wrzucić do paczki. Kasujesz aktualne. Włączasz Spacera masz tam Output-Units takie okno, aktualizuj i zapisz dajesz. Potem wrzucasz to do paczki z modem i gitara.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Extermin

Extermin

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Właśnie o to chodzi że to wszystko robię kasuje to, robię update a potem save i dialog jest ale tylko to do wyboru ale dalej nie chce się pokazywać  :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zobacz w opcjach w gothicu czy masz włączoną opcje pokazywania okienek
 

Extermin

Extermin

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Tak na pewno mam bo dialogi innych postaci pokazują się

Pomyślałem może to wina programu w jakim to zrobiłem ?? Robiłem to w Easy Dialog Maker

A czy żeby były dialogi mogę skompilować data w GothicStarter a potem ino dialogi w Spacer ??
 

Extermin

Extermin

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Dobra problem rozwiązany nie wiedziałem że mam wszystko zresparować w spacerze

Proszę o zamknięcie tematu
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry