Błąd po nałożeniu duala 17872 46

O temacie

Autor jamokiolE

Zaczęty 24.08.2009 roku

Wyświetleń 17872

Odpowiedzi 46


jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Błąd po nałożeniu duala
#21 2009-11-30, 19:04(Ostatnia zmiana: 2009-12-02, 19:11)
Ja zdecompilowanych asc nie ruszałem tylko nazwy poprawiłem w MDS-ie i dupa.Przydało by się żeby tu zajrzał autor tutka na duale. ^_^  Ale cóż bez pracy nie ma kołaczy trzeba próbować.Acha i Avallach jak na coś wpadniesz to napisz ,ok?

EDIT:Ej właśnie skończyłem poprawiać w modsie klatki i zobaczyłem nowy błąd po próbie nałożenia.
Oto on
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Błąd po nałożeniu duala
#23 2010-01-23, 22:15(Ostatnia zmiana: 2010-01-23, 22:17)
ojej juz jest dobrze czi jescze jest ten problem ?? bo taka latva sprava
- jamokiolE chyba tzi sie gothic doje***
 


paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
A może mi ktoś pomóc?

Kompilowanie MDS-a
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Ja to rozwiązałem już dość dawno temu  :P  
Ale zapomniałem o tym temacie  :)  
A co do rozwiązania to rzeczywiście łatwe   :D    Ale nie takie oczywista  :)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Może mi coś podpowiesz, teorię mdsów znam już tak jak to tylko możliwe, sporo naczytałem się na WoG.ru i .de, overlayki tworzę już z pamięci, ale nadal mam poważny problem: otóż przy kompilowaniu gothic jakby pomija eventTagi DEF_INSERT_ITEM, DEF_CREATE_ITEM, DEF_PLACE_ITEM i DEF_PLACE_MUNITION.
Wszystkie inne eventy, takie jak z pfx'ami i dźwiękiem działają bez problemu. Budowa mds'a jest na 100% poprawna, coś raczej nie tak z kompilacją. Dodam że nawet kiedy ściągnąłem najnowsze opublikowane przez kogośtam duale, też nie działały.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Avallach, daj link do tych duali.
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.


fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
To te moje duale. Tam nie ma skompilowanego mds-a ja teraz robię je inaczej bo do animek przesówam ZS-y
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Błąd po nałożeniu duala
#30 2010-02-02, 09:41(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 16:15)
Jak wy normalnie robicie OverlayMDS'y, przy kompilowaniu Gothicem normalnie działa wyświetlanie drugiego miecza? Bo u mnie to ignoruje, piszę już któryś raz :)

@down - przeczytaj jeszcze raz mojego posta bo chyba nie zrozumiałeś. Wiem JAK się to robi, pytam się czy u was też przy kompilacji są ignorowane event tagi które wymieniłem dwa posty temu.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Błąd po nałożeniu duala
#31 2010-02-02, 15:53(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 17:28)
1.Robię mds-y na kopiach i od zera.
2. robię animki i wpisuje do mds-a klatki
3.robie skrypty i nne pierdoły.
4.kompiluje Mds-a


@UP Avallach ja narazie robię animki i przeówam ZS-y Mds-a kompiluje na koniec ale jak skończe i nauczę się lepiej robić animki w MAX-ie to wstawię skompilowane i normalne Duale z animkami
I lepiej posprawdzaj wszystko bo te "duale" z tutka mEatrikZ-a to są słabe i mają tylko 2 zmienne a ja
robię na wzór innych duali które mają więcej zmiennych itp.
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nelapie jak to niedziala robisz miecze dva kazdy ma municje tego drugiego i v on equipie maja apply overlaymds ...  v tym novym mdss muszi podczas vycziongania i chovania dodany event tag ktory dadaje amunicje do renky i dziala
poviem ze to nemoze bycz jeden miecz z municja na samego sebie
 


fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Błąd po nałożeniu duala
#33 2010-02-02, 17:29(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 17:30)
markK ja teraz przerabiam cały tutek i go szlifuje ja będą gotowe to opublikuje
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
a co tam szlifovacz ?? jest latvy i  z odrobina logiki i samodzielnej tvorcosci bys to mogl zrobicz i sam bez tutka
- Jak sie nad czimsz pracuje to trzeba apacz jak to dziala
 


fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
markK ja wiem jak ty to masz czyli  drugi miecz to "kawałek pancerza"
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Błąd po nałożeniu duala
#36 2010-02-02, 17:56(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 18:16)
nelapie jak to niedziala
(...)
v tym novym mdss muszi podczas vycziongania i chovania dodany event tag
No właśnie to mi nie działa że przy kompilowaniu ten eventTag jest POMIJANY, w skrypcie JEST, w grze jakby go NIE było.

Daję tam jakieś pfx#msgote author=markK link=topic=6983.msg81412#msg81412 date=1265129768]nelapie jak to niedziala
(...)
v tym novym mdss muszi podczas vycziongania i chovania dodany event tag[/quote]
No właśnie to mi nie działa że przy kompilowaniu ten eventTag jest POMIJANY, w skrypcie JEST, w grze jakby go NIE było.

Daję tam jakieś pfxy - w grze są. Daję dodatkowe dźwięki - w grze są. Podmieniam animkę i jej ustawienia - w grze jest. Dodaję eventTag - tego gra nie zauważa :P

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Błąd po nałożeniu duala
#37 2010-02-02, 19:37(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 19:40)
no to jest cziekave zajze na ten tvoj mds :P  ale przeczesz to moze bycz tylko blond albo cosz z gothicem´
- napisz na GG
 


maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Błąd po nałożeniu duala
#38 2010-02-02, 19:45(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 20:29)
Ja nie próbowałem z tym munition, tylko:
Robię dwa miecze:
 - Dual to kusza  
- Zwykły to dwuręczniak z animkami 1h (Żeby można było wyciągać z pleców)
- Przy onEquip dwuręczniaka sprawdzanie, czy założony jest dual. Jeśli tak, ApplyOverlayMds("dual.mds")
W dual.mds:
 - Przy wyciąganiu i chowaniu:
*eventSwapMesh (2 "ZS_CROSSBOW"   "ZS_LEFTHAND")

Teraz tylko przesunąć tę kuszę, a tego potwornie mi się nie chce  :P  .


EDIT:
Działało, musiałem podmienić animacje wyciągania w biegu i ataku w biegu. Tylko jest dziwny błąd - kusza w ZS_LEFTHAND raz jest trzymana tak, że miecz trzymany jest klingą w stronę wroga, a raz normalnie, że jest tak jak inny miecz - ostrze w stronę wroga.
 
Spoiler

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
i dzialalo z dvurenczniakem bo ja nieprobovalem ale mozena jescze latviej
dajesz dual i on jest kusza bez munition a ma on equip ktory aktivuje mds duali
i masz latviej bo ten dual mozna uzycz z kazdym jednorencznym mieczem
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry