Błąd po nałożeniu duala 17852 46

O temacie

Autor jamokiolE

Zaczęty 24.08.2009 roku

Wyświetleń 17852

Odpowiedzi 46

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Błąd po nałożeniu duala
2009-08-24, 21:07(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 21:53)
Otóż mam tak problem.Zrobiłem se "duale" te z TUTKA na forum i jak chcę NAŁOŻYĆ ów broń wyskakuję taki błąd.

Jeśli nie da się powiększyć tu link do zdjęcia: TU ZDJĘCIE
Błąd jest w MDSie??  ^^   NA POMOC  ^^
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To oznacza że w folderze
D:\Gothic\_Work\Data\Anims\asc_anims
albo
D:\Gothic\_Work\Data\Anims\asc_static
(nie pamiętam który)
powinieneś mieć plik HUM_BODY_NAKED0.asc
Niestety nie wiem skąd go wziąć, w GMDK ani w Anims.vdf go nie ma. Nie jest to wina błędu w MDSie.
PS
Jak gdzieś już znajdziesz ten plik mógłbyś mi go przesłać? Mam podobny problem.

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Ten plik można wypakować za pomocą programu Gothic Sourcer.

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Ten plik znajduje sie w humans mds który trzeba wypakowac GothicSourcerem
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
I nie musi być w żadnych asc_anims czy asc_static. Możesz sobie w _WORK/Data/Anims zrobić nawet folder /KURWAJAPIERDOLE a Gothic i tak znajdzie go i odnajdzie w nim potrzebne ASC.
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Ej a jak to wypakowac tym gothic souserem ??
PS:Czy chodzi o plik HumanS.MDS??
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie jest w folderze mds overlday chyba
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
w tym są tylko style walki jak ma biegać i takie pierdoły.  :D  
To gdzie jest to nieszczęsne HUM_Body_Naked0??
I jak je wypakować??  ;(
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Nie pamiętam dokładnie, kiedyś się w to bawiłem. Musisz zdekompilować GothicSourcerem plik: HumanS.mds
Znajduje się on w: [Folder z grą]/_Work/Data/Anims  . Powinieneś mieć tam kilka .mds'ów. Dekompilujesz poprzez wybranie Tools/Decompiler model. I wybierasz plik. I wybierz paltformę. Ale nie zmieniał ścieżki zapisu (mi w tedy nie mogło się zdekompliować, nie mogłem kliknąć OK). Jakoś tka to szło. Mam nadzieję, że pomogłem.
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Jak masz Deamon Toolsa to właśnie takie będą ikonki jak z deamona
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Błąd po nałożeniu duala
#10 2009-08-26, 16:57(Ostatnia zmiana: 2009-08-26, 17:50)
Podziałało ale teraz pojawia się nowy błąd

TU

Poza tym zmieniłem nazwę tego zdekompilowanego pliku zrobiło sie HumanS.ASC a ja zmieniłem temu nazwę  na HUM_BODY_NAKED0.ASC i teraz pojawia się taki błąd.  :D
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Sorry za dubla ale:
-Wszystkie pliki MAN dotyczące walki miecze 1 ręcznym wyjąłem z Anims.vdf potem w gothic soucerze zamieniłem ja na ASC i ciągle wyskakuje błąd ale nie zaważyłem by w folderze anims.vdf był wogle ten plik wiec czy może ktoś go nadesłać bo już kompletnie nie wiem skąd go wziąć.  :D  
Z góry THX
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nam moje oko to jest ta animacja którą należy wykonać smemu bo jak niby ma inaczej wyciągać 2 miecze nie?? Ale ja tam się na skryptach i animacjach za bardzo nie znam więc są duże szanse że się mylę... :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
W anims.vdf go nie będzie, bo takie pliki wypakowuje się z MDSów za pomocą GothicSourcer
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

Błąd po nałożeniu duala
#14 2009-08-31, 14:36(Ostatnia zmiana: 2009-08-31, 14:50)
Ale pytanie w którym bo w humans go niema. z nazwy pliku wynika że chodzi o animacje wyciągania miecza jednoręcznego... Poprostu jak się nazywa plik z animacją wyciągania miecza jednoręcznego... :D

A może chodzi o plik HUM_1HSDRAWT0_A01.ASC i należy go edytować i zpisać pod tą nazwą??
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozumiem w MDSie są nazwy nieistniejących animacji walki i dlatego ci duale niechodzą bo to są animacje kióre trzeba wykonać samemu więc pora zabrać się za naukę tworzenia animacji .asc.

Dziękować nie musisz bo przecież wiadomo było że bez nowych animków i tak goowno by ci wyszło :o  a goownem przeciwnika możesz co najwyżej odurzyć.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Błąd po nałożeniu duala
#16 2009-11-09, 20:57(Ostatnia zmiana: 2009-11-09, 21:05)
Wiem że temat stary, ale znalazłem odpowiedź na problem jamokiolE'a. Otóż z jakiegoś powodu nazwy plików asc wypakowanych Sourcerem mają inne końcówki (np T0_M01.ASC) niż te ze standardowego mds'a (np T2_M03.ASC). Jeśli w notatniku za pomocą funkcji "zmień wszystko" poprawi się je (występuje kilka podobnych różnic) błąd ten przestaje się pojawiać. Jednak pojawia się inny:
D: zModel(zCModelPrototype::ReadScene)
: illegal frame-range in MDS
W mds'ie nie zmieniałem nic oprócz nazw plików asc, tak aby były zgodne z tymi które są na dysku, samych asc'ów nie ruszałem w ogóle. Pracuję na kopii mds'a HUMANS_1HST2, próbuję zrobić mini-dualki wzorowane na tych z tutka MeatrikZa.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Błąd po nałożeniu duala
#17 2009-11-30, 18:12(Ostatnia zmiana: 2009-11-30, 18:14)
Widze że wszystko stare ale jest juz tamto rozwiązane ale jest nowy błąd bardzo dziwny a konkretnie Aces Vaiolet(czy jakos tak):/  
Tu screen >><<

A w Zspy takie coś
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przecież to właśnie napisałem w poście nad twoim :/ :
Cytuj
zModel(zCModelPrototype::ReadScene)
: illegal frame-range in MDS
Korzystasz z G1 czy G2? Może przy niektórych animacjach walki ten błąd nie występuje? Ja robię to pod G1 i opieram się na mds'ie mistrzowskiej walki mieczami 1H.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Błąd po nałożeniu duala
#19 2009-11-30, 18:40(Ostatnia zmiana: 2009-11-30, 18:42)
Ja też G1 ale poziom adepta.Hmmm może spróbuje to zrobić na mistrzu. ^_^  
A tobie się udało??Działa ci??

Edit: Może ktoś pomóc tu?? http://themodders.org/index.php?showtopic=7924
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry