Postulaty 1789355 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1789355

Odpowiedzi 5186

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy ktoś może zająć się kolejnym pacanem pokroju Glacy, który chyba nawet nie ma świadomości jak jest wyśmiewany?
Mowa mi tu o DarkDubbingu: http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16569
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zostaw, na razie jest zabawny, a potem może zostać zachowany dla potomnych, że takich rzeczy się kurwa nie robi.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Postuluję o utworzenie poddziału do "zapowiedzi modyfikacji" o nazwie "Lokalizacje" i zesłać tam wszelakie tematy zapowiadające dubbing i tłumaczenia modów, w obecnym stanie gdy Recovery Team ciągle coś wrzuca jest to wg mnie niezbędne do zachowania przejrzystości tego działu ...
Jest to chyba zbyteczne, bo poza tłumaczeniami i tak praktycznie nie wychodzą rodzime mody... Chociaż jest to kwestia dyskusyjna.
A ja postuluję o utworzenie podziału o nazwie "Kosz/Archiwum" do "Zapowiedzi modyfikacji". Trafiałyby tam te pozamykane wątki, przykładowo tak jak wyżej odnośnie tych lokalizacji. Byłoby bardziej przejrzyście.
Dodany został dział archiwum.


Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wszystko fajnie, ale mam pytanie odnośnie "Archiwum".

Takie dwa przykładowe tematy:

1. http://themodders.org/index.php?topic=16629.0
2. http://themodders.org/index.php?topic=15234.0

To przykład tematów pojawiających się w tamtym poddziale, które nie są zamknięte.

Jest też dział: http://themodders.org/index.php?board=510.0, który również ma ich kilka. I moje pytanie jest takie: Nie lepiej wywalić "Projekty zawieszone i porzucone" a konkretniej przenieść do Archiwum? Może niekoniecznie wszystko, ale tak żeby był trochę ład i skład, bo obecnie na przykładzie dwóch powyższych tematów mogą równie dobrze iść do tego drugiego poddziału.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W sumie racja, przenosząc tematy do archiwum nie byłem pewien co z niektórymi zrobić.
Idąc tym tokiem rozumowania to i "Pseudo zapowiedzi" można tam wrzucić, albo jako subdział albo po prostu luźne tematy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
O niee, pseudozapowiedzi jeśli mają gdzieś iść to tylko do kosza. Skoro niektórzy ciągle tam zaglądają i coś piszą, to zgaduję że jest z tego jakaś beka. Jak się wypala, proponuję po prostu je zamykać, niech będą dostępne dla potomnych. A jeśli dział się wam nie podoba, to można go całkiem usunąć - niewielka strata, chociaż niby coś tam się dzieje.

Wydaje mi się że różnica między "Archiwum" a "Projekty zawieszone i porzucone" jest bardzo duża. Do pierwszego mają trafiać tylko te które zostały zrealizowane (i takie wątki mają być zamknięte, bo dalsza dyskusja powinana być w dziale ukończonych modyfikacji). Do drugiego te które nie zostały zrealizowane - tutaj zamykać nie ma potrzeby. Kto wie, może ktoś kiedyś do nich wróci. 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No to w takim wypadku wszystko z Archiwum powinno być pozamykane i tyle. W każdym razie spójrz też na to: http://themodders.org/index.php?topic=23408.0

Nie widzę żeby modyfikacja była ukończona a mimo to jest w Archiwum.


Edit: Chociaż to bardziej sugestia do Marka/Sawika żeby odpowiednio to poprzenosili.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
jest z tego jakaś beka. 
http://pl.memgenerator.pl/mem-image/beka-w-chuj-pl-000000

Cytuj
Jak się wypala, proponuję po prostu je zamykać, niech będą dostępne dla potomnych.
Jak już wcześniej mówiłem, ten dział był od samego początku złym pomysłem. Mówiłeś, że miało to być zaradzenie na te pseudozapowiedzi w normalnych zapowiedziach, a zmieniło to coś? Chyba nie... Dwójka kretynów założyła tematy tam czysto prowokacyjne, a nie temu miał być cel. 

Cytuj
 A jeśli dział się wam nie podoba, to można go całkiem usunąć - niewielka strata, chociaż niby coś tam się dzieje.
Praktycznie nikomu się nie podoba, Leinannowi (mówię tu jako przykład admina) też się nie podoba i ogólnie osobom, które siedzą trochę na górnym w większości się nie podoba. Dlaczego osoba, która ma górne w ignorowanych tworzy tam działy, których jedynym celem jest spam. Jednakże, decyzje zostawiam Sawikowi/Markowi.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Leinannowi (mówię tu jako przykład admina)

 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Spoko, w pseudo zapowiedziach można zrozumieć zapowiedź DK werewolfa (to był tylko przykład ) , albo jakieś modera który wstawił 3 vobki na krzyż i kilka npc, ale takie tematy, że koleś wstawia zdjęcia innych modów albo zdjęcia robione na żywo, to jest już przesada.  :ayfkm:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Skoro niektórzy ciągle tam zaglądają i coś piszą, to zgaduję że jest z tego jakaś beka.
nie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pomysł dziwny od początku, eksperyment był, już wiemy że to niewypał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wywalone. Ale jak Werewolf będzie płakał to wy mu wyjaśnicie co spotkało jego tematy ;p
@Werewolf ciesz się że jeszcze warna nie dostałeś w gratisie, ostatnio sam przyznałeś że już nie pracujesz, nie spełniłeś też poprzednich obietnic które były podstawą do przyznania Ci działu. 0
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Avallach w Wczoraj o 21:30Wywalone. Ale jak Werewolf będzie płakał to wy mu wyjaśnicie co spotkało jego tematy ;p@Werewolf ciesz się że jeszcze warna nie dostałeś w gratisie, ostatnio sam przyznałeś że już nie pracujesz, nie spełniłeś też poprzednich obietnic które były podstawą do przyznania Ci działu. 0
Straszne, juz poplakales? Chcesz chusteczki? Jakie, nawilzone miłością czy suche?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Odnoszę wrażenie, że Maciek z Łukaszem niezbyt się lubią.

Możecie mi coś tego warna zdjąć? XD Stwierdziłem właśnie, że Aztek nie ma pojęcia za co je wlepiać  :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wstawiłem Ci dodatkowego za żebranie o zdjęcie warna. Już zostało ustalone jak to działa :>
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie czytałem xD W takim razie jak inaczej się ich pozbyć? XD
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie czytałem xD W takim razie jak inaczej się ich pozbyć? XD

Zrób jakiś dobry uczynek :D.


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry