Postulaty 1786154 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1786154

Odpowiedzi 5186

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
zbieraj je jak ja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie czytałem xD W takim razie jak inaczej się ich pozbyć? XD
Nie idzie.
Po prostu gdy więcej się nie będzie mieściło, wtedy ewentualnie usuną warny gdzie były miesięczne przerwy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
I wtedy jak ktoś ma dużo warna, i dostanie kolejny warn,to bam, wyciszenie. I musi czekać miesiąc aż znów będzie pisał. I nowy warn, i znów to samo.  :|
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Debilne imo. Lepiej by było założyć temat "Pucowanie się o zdjęcie warna, bo więcej niż 30%"
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
I wtedy jak ktoś ma dużo warna, i dostanie kolejny warn,to bam, wyciszenie. I musi czekać miesiąc aż znów będzie pisał. I nowy warn, i znów to samo. 
Mam wrażenie że martwisz się na zapas. Była w ogóle taka sytuacja?
Nie przyjmuję odpowiedzi że nie wiemy czy była, bo jeśli była to poszkodowany przecież nie mógł o tym napisać. Skoro nikt nie zauważył jego zniknięcia, to żadna strata xD

//edit: hmm, Orcwarrior coś dawno się nie odzywa (:lol2:)

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Adanos tak kogoś zwarnował - chyba Żelazka. W każdym razie pożarliśmy się, kiedy mu tego warna zdjąłem, bo nikomu nie chciałoby się tego moderować :lol2: 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Akurat to żadna strata.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Adanos tak kogoś zwarnował - chyba Żelazka. W każdym razie pożarliśmy się, kiedy mu tego warna zdjąłem, bo nikomu nie chciałoby się tego moderować :lol2:
Nie no, bez przesady. Moderacją miał zostać objęty twój podopieczny - Boykaundisputed. Jak widzicie kolesiostwo tu panuje. :(

Dodałem mu tylko +10, więc to nie było zbyt dużo...

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Proszę o zamknięcie i przeniesienie:
http://themodders.org/index.php?topic=24704.0
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy mogę prosić o porównanie tych kont ze sobą:
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16680
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16688
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16634
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16683
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=15241

Goście pozakładali konta i bronią siebie nawzajem w temacie o GMP, który nawet nie powinien się w tym miejscu. Poza tym postuluję o przeniesienie tego tematu do tematu (dziwnie to brzmi :D) "Serwery GMP", bo tam też powinien się znajdować. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Poza tym postuluję o przeniesienie tego tematu do tematu (dziwnie to brzmi ) "Serwery GMP", bo tam też powinien się znajdować.

Postuluje, abyś wypierdalał, przestał sie mądrzyć, zjadł snickersa i znalazł kobiete.

Konkretniej chodzi o to, żeby nie było wszystko w jednym temacie. To tak jakbys dyskusje nad kazdym zwierzeciem zaliczył do jednej kategorii, bo to zwierzeta. Przecież lew i jeż mają tą samą psychike bo to zwierzeta. Zrobi sie burdel, gdy jeden post bedzie o jednym serwerze, dwa nastepne o drugim a nastepny znow o pierwszym, po czym bedzie o trzecim. Bez przesady.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Czy mogę prosić o porównanie tych kont ze sobą:
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16680
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16688
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16634
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16683
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=15241

Goście pozakładali konta i bronią siebie nawzajem w temacie o GMP, który nawet nie powinien się w tym miejscu. Poza tym postuluję o przeniesienie tego tematu do tematu (dziwnie to brzmi :D) "Serwery GMP", bo tam też powinien się znajdować.



Jeśli chodzi ci o to czy nie są tymi samymi ludźmi to mogę ci z ręką na sercu powiedzieć, że na pewno Adasze i Farias to 2 zupełnie różne osoby.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Cytuj Poza tym postuluję o przeniesienie tego tematu do tematu (dziwnie to brzmi ) "Serwery GMP", bo tam też powinien się znajdować.
Postuluje, abyś wypierdalał, przestał sie mądrzyć, zjadł snickersa i znalazł kobiete.

Konkretniej chodzi o to, żeby nie było wszystko w jednym temacie. To tak jakbys dyskusje nad kazdym zwierzeciem zaliczył do jednej kategorii, bo to zwierzeta. Przecież lew i jeż mają tą samą psychike bo to zwierzeta. Zrobi sie burdel, gdy jeden post bedzie o jednym serwerze, dwa nastepne o drugim a nastepny znow o pierwszym, po czym bedzie o trzecim. Bez przesady.
Moim zdaniem zrobi się burdel jak pojawi się masa tematów w ukończonych o serwerach GMP. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Póki co jest jeden i nie zapowiada sie, aby bylo inaczej, takze w czym problem?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Biorąc pod uwagę, że już było kilka(naście) przypadków, gdzie założono temat w ukończonych chyba jest problem. Chodzi mi o to, że gdyby admini nie przenosili tego już wcześniej już zaczelibyśmy mieć "burdel". Może najlepiej utworzyć dział serwery GMP w ukończonych i niech tam, napalone gimby wsadzałyby sobie swoje tematy?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Simen Przykro mi to mówić, ale masz już paranoję odnośnie kont przez tą samą osobę.  :ok:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Możliwe, ale przez większość czasu nie myliłem się.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pudło, to nie multikonta. Ogólnie jestem zdecydowanie zwolennikiem łączenia tematów o serwerach GMP (czy jakichkolwiek gier). Nie ma potrzeby zakładać oddzielnych tematów dopóki różnią się tylko swoim adresem, graczami i ewentualnie jakimiś mniejszymi detalami.

Tutaj mamy jednak do czynienia nie z samym serwerem, ale ze związaną z nim unikatową modyfikacją - z tego co widzę dość dużą. Myślę że z tego względu można to potraktowac jako temat "modyfikacji dla trybu multiplayer" i zostawić gdzie jest.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tutaj mamy jednak do czynienia nie z samym serwerem, ale ze związaną z nim unikatową modyfikacją - z tego co widzę dość dużą. Myślę że z tego względu można to potraktowac jako temat "modyfikacji dla trybu multiplayer" i zostawić gdzie jest.
Co więcej, uprzedzam że zbędny spam i niepotrzebne drążenie tematu będzie od tej pory nagradzane warnem - wierzę że znajdę chętnego do ich wstawiania. Temat przeniósł tam Mark, po konsultacji ze mną, psy możecie wieszać na mnie ponieważ Mark chciał temat skasować. Tryb multiplayer jest dość specyficzny, ponieważ sama rozgrywka online jest dostępna od kilku lat - jest on jednak nadal rozwijany a do tego dochodzą jeszcze modyfikacje w postaci gamemodów. Ponieważ granie jest już na chwilę obecną możliwe uważam że "Ukończone modyfikacje" nadaje się ku temu najlepiej. Obecnie zainteresowanie jest zbyt małe, jednak jeżeli pojawi się więcej takich tematów, można pomyśleć o subdziale "Gothic Multiplayer".
Z tematami do GMP od zawsze był problem, przynajmniej jeden temat znajduje się w offtopicu (ten z Xardasem, nie pamiętam nazwy serwera) ogólnie tematy od GMP są porozrzucane, jak mówiłem to temat który powinien mieć własny dział, ale zainteresowanie tutaj jest zbyt małe. Temat zbiorczy jest średnim pomysłem, reklama serwerów jest często robiona poprzez nowych użytkowników - o takim temacie nie będą po prostu wiedzieli, a "stare byki" z rocznym stażem zrobili się ostatnio strasznie czepliwi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Proszę o zamknięcie i przeniesienie:

http://themodders.org/index.php?topic=24808.0


0 użytkowników i 11 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry