Postulaty 1784921 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1784921

Odpowiedzi 5186

gothic1210
  • Gość
Sam odszedłem. Bez awantur i przypałów. 
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Sam odszedłem. Bez awantur i przypałów.
A gdzie tradycja?  ;=(
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Uznał, że się musi wyróżnić jakoś na tle innych moderatorów.

Kto tak wgl. będzie następnym modem? Jak będę ja to obiecuję usuwać wszystkie posty Glacy, które napisze :lol2:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@Aztek @Adanos @Avallach czy bedzie coś robione w sprawie Glacy?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Sprawdziłem logi. Glaca nie ma ani jednego ostrzeżenia za swoje posty, a te spokojnie można uznać za trolling i spam. Nie wnosi nic rzeczowego do dyskusji. Nie zamierza bądź nie potrafi w takiej uczestniczyć. Kompletnie lekceważy uczucia pozostałych userów. Jakbyście posiedzieli trochę na forach gdzie przesiadują dorośli ludzie zauważylibyście, że tacy ludzie jak Glaca konta tracą tam błyskawicznie. Moim zdaniem nie dorósł do forum. Apeluję do moderacji o ogarnięcie tematu.
 


Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Postuluje o usunięcie dźwięku dodawania propsów. Jest strasznie irytujący

Spoiler
:lol:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Postuluje o usunięcie dźwięku dodawania propsów. Jest strasznie irytujący

Spoiler
:lol:

A gdzie niby jest ten dźwięk?

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja chce dzwięk przy pisaniu wiadomości na sb

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Proszę o ponowne zamknięcie tego tematu i apeluję, aby członkowie Dark Dubbing Team stworzyli swój własny. Nie wspieramy w żaden sposób tego teamu i nie chcemy być z nimi powiązani. To jest temat zapowiadający spolszczenie moda wydane przez nas, a nie miejsce reklamy jakiegoś dubbingu z zewnątrz.

http://themodders.org/index.php?topic=24188.0
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tematy połączyłem ja. A sprawę do DarkDubbingTeam wyjaśniłem tak:
W sprawie łączenia wątków - mogę pozwolić na jeden temat zbiorczy, w przeciwnym razie robi się niepotrzebny burdel na forum. Ciężko jest wymagać aktualizacji o postępach od grupy dubbingerskiej, nie jesteście też w stanie przedstawić żadnych materiałów przedstawiających Wasz wkład w projekt.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
W takim razie proszę o usunięcie tego tematu. Mod i tak już dawno został wydany i temat z zapowiedzią nie jest potrzebny. Dark Dubbing wtedy da swoją zapowiedź i burdelu nie będzie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Będzie temat zbiorczy, jak wrócę do domu to rozdzielę wątki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postuluję o utworzenie poddziału do "zapowiedzi modyfikacji" o nazwie "Lokalizacje" i zesłać tam wszelakie tematy zapowiadające dubbing i tłumaczenia modów, w obecnym stanie gdy Recovery Team ciągle coś wrzuca jest to wg mnie niezbędne do zachowania przejrzystości tego działu ...
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A ja postuluję o utworzenie podziału o nazwie "Kosz/Archiwum" do "Zapowiedzi modyfikacji". Trafiałyby tam te pozamykane wątki, przykładowo tak jak wyżej odnośnie tych lokalizacji. Byłoby bardziej przejrzyście.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Popieram. Tych zamkniętych zapowiedzi nie ma po co trzymać.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o utworzenie poddziału do "zapowiedzi modyfikacji" o nazwie "Lokalizacje" i zesłać tam wszelakie tematy zapowiadające dubbing i tłumaczenia modów, w obecnym stanie gdy Recovery Team ciągle coś wrzuca jest to wg mnie niezbędne do zachowania przejrzystości tego działu ...
Też o to postulowałem, nie przeszło. Kiedyś był taki dział, jednak wtedy wypuszczano łatki polonizacyjne, obecnie jest moda na wydawanie całych modyfikacji po spolszczeniu.

A ja postuluję o utworzenie podziału o nazwie "Kosz/Archiwum" do "Zapowiedzi modyfikacji". Trafiałyby tam te pozamykane wątki, przykładowo tak jak wyżej odnośnie tych lokalizacji. Byłoby bardziej przejrzyście.
Popieram.

@Avallach nie odpowiedziałeś mi też w kwestii usuwania/poddziału starych ofert prac i pomocy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry