Postulaty 1786195 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1786195

Odpowiedzi 5186

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Źle się wyraziłem. Mówiąc trolling miałem na myśli, że ktoś dla żartu zagłosuje o osobę, która wznieciła lincz, a jest dobrą (?) osobą w naszej społeczności.
Bezpieczniej napisać "nie aż tak chujową".
Co do multikont to od razu je wykrywacie czy nie? Bo jak nie, to właśnie o to mi chodzi.
Administracja klikając na konto podejrzanego, widzi w jego profilu przypisane powiązane konta, które zostały założone z tego samego adresu IP. Inna sprawa jeżeli ktoś ma zmienne IP. Wtedy działa już to trochę na trudniejszych trasach.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Już twój pierwszy punkt jest za bardzo skomplikowany, bo wymaga powołania komisji która ręcznie sprawdzi każdy oddany głos czy został oddany przez rozpoznawalną osobę. Do tego "rozpoznawalnosć" jest kryterium bardzo nieścisłym. Czy ten Kageyoshi jest rozpoznawalny? Czy jest rozpoznawalny tajemniczy695 który ma założonych od groma wątków tutorialowych na temat Unity? Czy jest rozpoznawalny Xardas641? Jak sprawdzisz co zrobił co by sprawiało że jest rozpoznawalny albo jak sprawdzisz że nie zrobił niczego takiego?
Myślałem że można zabronić głosowania nowym i bezpostowcom. Przez "rozpoznawalność" miałem na myśli po prostu userów zarówno górnego jak i dolnego forum, głównie miało to wykluczyć zakładania multikont w celu ratowania dupy lub pozbywania się kogoś tam.
Nie przypominaj mi o Tajemniczym, bo nadal uważam że powinien mieć temat zbiorczy :<

@kaczka jest coś takiego jak "Sprawdzanie IP"
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Już twój pierwszy punkt jest za bardzo skomplikowany, bo wymaga powołania komisji która ręcznie sprawdzi każdy oddany głos czy został oddany przez rozpoznawalną osobę. Do tego "rozpoznawalnosć" jest kryterium bardzo nieścisłym. Czy ten Kageyoshi jest rozpoznawalny? Czy jest rozpoznawalny tajemniczy695 który ma założonych od groma wątków tutorialowych na temat Unity? Czy jest rozpoznawalny Xardas641? Jak sprawdzisz co zrobił co by sprawiało że jest rozpoznawalny albo jak sprawdzisz że nie zrobił niczego takiego?
Myślałem że można zabronić głosowania nowym i bezpostowcom. Przez "rozpoznawalność" miałem na myśli po prostu userów zarówno górnego jak i dolnego forum, głównie miało to wykluczyć zakładania multikont w celu ratowania dupy lub pozbywania się kogoś tam.
Po prostu userów, czyli każdego? Multikonta też są userami. Nie widzę tutaj żadnego związku z "rozpoznawalnością". No chyba żeby ustawić warunek typu "minimum 10 postów i miesięczny staż". Nadal jednak samo zabronienie głosowania osobom które go nie spełniają nie gwarantowałoby że one nie będą głosować. Ciągle ktoś musiałby ręcznie sprawdzić czy każdy kto oddał głos na pewno je spełnia. A pod SMF nawet chyba nie ma możliwości sprawdzenia kto jak głosował. Trzeba by napisać zapytanie SQL o ile te dane są chociaż w bazie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Właśnie mówię że mi się wydawało że admin mógł to ustawić, widocznie się mylę, albo jest to możliwe dopiero na poziomie działu, nie tematu/ankiety. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
@kaczka jest coś takiego jak "Sprawdzanie IP"
No przecie mowie o tym.

Niczego takiego nie ma.
Na MyBB chyba coś takiego było albo na IPB ale nie jestem pewny.
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Postulaty
#3547 2015-06-17, 10:31(Ostatnia zmiana: 2015-06-17, 15:00)
Albo zrobic, ze glosowanie odbywalo sie przez posty widoczne dla adminow.

Ale wtedy bylby problem z liczeniem pewnie.

Nadal trzeba by sprawdzać każdy głos ręcznie czy jest "ważny".
No wiem, dlatego nie jest idealny pomysł :v
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nadal trzeba by sprawdzać każdy głos ręcznie czy jest "ważny".
W sumie to tak myślę że argument z dupy. Góra 20 głosów, z czego znaczną większość będzie się kojarzyło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mamy już precedens, choćby głosowanie nad banem dla Żelazka (jak ten czas leci...): http://themodders.org/index.php?topic=8311.20;viewresults
Wtedy głosowało 40 osób, ale forum było trochę popularniejsze.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=15921
http://themodders.org/index.php?action=profile;u=16222

Czy można porównać te adresy? Co prawda wątpię w to, ale podejrzanym jest jak Dawipir zaciekle broni Glacy w temacie, który nawet nie bierze w nim udziału, tylko propsuje Dawipira.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Znalazł sobie kolegę, a ty już się czepiasz :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Oj tam, oj tam. "Lepiej chuchać na zimne" choć nie wiem czy to przysłowie dobrze obrazuje sytuacje.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Postulaty
#3554 2015-06-19, 18:39(Ostatnia zmiana: 2015-06-19, 18:44)
A może jesteś, po prostu zbyt przewrażliwiony na punkcie Glaci?  :hmmm:

Tak tylko mówię.
 


Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Szkoda, a byłoby po problemie ;C
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Niech jakiś admin, w końcu zamknie ten temat, bo totalny syf już jest.

http://themodders.org/index.php?topic=24662.40
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Simen jest przewrażliwiony na moim punkcie. Usiłuje zrobić kolejną "gównoburze". http://themodders.org/index.php?topic=24706.msg1209894#msg1209894
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jakbyś nie pisał chuj wie o czym, to nikt nie miał by pretensji.
 


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry