Postulaty 1786014 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1786014

Odpowiedzi 5186

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Za dużo osób jest przeciwnych anty propsom. Jak już, to trzeba by je liczyć oddzielnie od normalnych.

Co do propsów wszędzie - byłbym za, po prostu na zasadzie że propsy z pewnych działów nie liczą się do liczników. W pierwotnym zamyśle propsy miały być przynajmniej po części jakimś wyznacznikiem kompetencji użytkownika (jakby nie patrzeć, jesteśmy forum głównie specjalistycznym, a nie ogólnotematyczno-rozrywkowym.
I to jest świetna myśl.
Osobny licznik na -
No i że nie wszędzie się liczą propsy do licznika też jest w sumie dobre,na poście jest tylko w celach poglądowych ale zawsze jakoś by wysczególniło dany post.
2 kompromisy za jednym zamachem props :D
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Co do propsów wszędzie - byłbym za, po prostu na zasadzie że propsy z pewnych działów nie liczą się do liczników. W pierwotnym zamyśle propsy miały być przynajmniej po części jakimś wyznacznikiem kompetencji użytkownika (jakby nie patrzeć, jesteśmy forum głównie specjalistycznym, a nie ogólnotematyczno-rozrywkowym.
W takim razie wyłącz propsy w offtopicu, forum, eee... prawie wszędzie poza tematami z grafiką, programowaniem i oczywiście moddingiem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Postulaty
#3502 2015-05-30, 22:32(Ostatnia zmiana: 2015-05-31, 00:35)
@Sawik
Chcesz mnie zrujnować? Od lat przygotowuję się na powrót KzW.

@down @Sawik
Masz rację. Ten postulat był tak absurdalny, że wywaliłem :v :v
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Sawik
Chcesz mnie zrujnować? Od lat przygotowuję się na powrót KzW.
Nie po prostu wiem że próba wyłączenia propsów w offtopicu to coś na co się nie zgodzisz i wyperswadujesz to Avallachowi, przez co jego zamysł pada w zarodku czyli nic nie stoi na przeszkodzie by włączyć propsy wszędzie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zgadzam się!!!
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Serio allahu, to przestało być zabawne po Werewolfie czy jak tam ten nick się pisze. To już jest wręcz żenujące.

idea!
Zróbmy może jakieś jaja z Wazona/Varona/Edytki
Spoiler
Serio. To by było zabawniejsze
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zrobione. 

@kaczka - dopóki koleś sra tylko w swojej piaskownicy, to nie widzę powodu żeby mu ją zabierać. Nie chcesz mieć do czynienia z gównem, to nie zaglądaj do tego działu - bo on jest właśnie dla ludzi takich jak tamten.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Sra w swojej piaskownicy, z tym się zgadzam. Ale jebie na całym forum. Zabić zanim złoży jaja. W ogóle wywalcie ten z dupy wzięty dział.
 


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W tym przypadku problem polega na tym, że to w nikim nie wzbudza śmiechu, jedynie zażenowanie.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Pan i Władca powiedział, że nie usunie, to po co te zbedne dyskusje? Jak zaczniecie pracować to z takim podejsciem nie przeżyjecie miesiąca w ,,Wolnej Polsce".
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
@Avallach http://themodders.org/index.php?topic=19491.0 i prowo też gdzieś w offtopie jest.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Kto nie chce, nie zagląda tam. A dział chroni przed usunięciem / zgubieniem tematy takie jak ten oryginalny Varona (o którym nie mam pojęcia gdzie jest).
No to zamknij go w pizdu, ten żałosny temat.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po prostu tam nie zaglądajcie, dla mnie ten gość robi dosłowny kabaret . Ukazuje to dla mnie to co dawniej się działo za czasów gdy też taki byłem z przerostem ambicji nad swoimi możliwościami, swego czasu uczestniczyłem w jednym projekcie przez rok, ale nasze oczekiwania wobec tego moda nas przerosły i porzuciliśmy koncepcję na rzecz mniejszej modyfikacji która miała być dłuższa niż Gothic 1 MT + Gothic 2 NK , kolejny przerost ambicji, w końcu postanowiliśmy przerwać jakiekolwiek działania bo nie było widać postępów. I właśnie ten temat dla  mnie jest ważny, pokazuje moją niedojrzałość kilka lat wstecz. Nowi modderzy powinni wyciągać właśnie wnioski z tego pierwszego posta. Niestety gość zbyt bardzo się wkręcił, przepraszam za offtopic, ale jak patrze na te falę nienawiści to wiem że to do niczego dobrego nie doprowadzi :)
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jest po prostu taki typ moddera nr 2 : http://themodders.org/index.php?topic=12050.0

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jest po prostu taki typ moddera nr 2 : http://themodders.org/index.php?topic=12050.0
Ja wgl mówiłem o "kegeyoshi" , a on modderem nie jest, stwierdzam na podstawie jego postów, więc nie  można go oceniać kategorii moddera . On po prostu trolluje na swój sposób  :p
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jestem za wypierdoleniem w kosmos tego hehe zabawnego jak skurwysyn działu.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 14 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry