Postulaty 1795359 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1795359

Odpowiedzi 5186

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Postuluje o dodanie tej emotki jako :*
Ma obwódkę z białych pixeli, odpada. Do tego, jak już, to musiałaby mieć inny symbol, ale to akurat nie problem.
No i biorąc pod uwagę że na tym forum są prawie sami faceci, raczej nie byłoby chętnych do używania jej w sensowny sposób, co jest kolejnym powodem żeby jej nie dodawać. Kto bardzo chce, może przecież wstawiać ją jako obrazek. Dodanie jako emotki po prostu by to ułatwiło.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
Dodanie jako emotki po prostu by to ułatwiło.

Spoiler
 


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Można prosić o mianowanie mnie moderatorem tajnego działu Quest Pack Team? Bo muszę przypiąć parę tematów, zresztą głupio to wygląda że jako przewodniczący projektu nie mogę moderować tego działu.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o stworzenie podkategorii w dziale "Gry", raczej oczywiste o co się rozchodzi: Wspólne granie.
Widzę ostatnio poruszenie w tej sprawie, pewnie niedługo znowu ucichnie, ale tematów się narobiło już teraz.
Gry w które forum grało współnie
Minecraft
Lol?
CoH
Dota
Quake
Szachy :D
Haxball
to właściwie bez namysłu, są teraz jeszcze podawane opcje do rozwijania idei wspólnego nołlajfienia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ma raczej takiej potrzeby. 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak napisał Aztek, wydaje mi się że jedyne gry w które grało od nas trochę więcej osób razem to Minecraft i CoH. Pozostałe to raczej pojedyncze epizody / kwestia paru osób. Dział "Gry" idealnie się nadaje na takie tematy, nie ma potrzeby wydzielania.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Lineage :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Postuluję o warna dla Halk_Hogana z powodu komentarza w tym temacie: http://themodders.org/index.php?topic=22709.msg1163645;boardseen#lastPost

Obraził mnie i w dodatku napisał post nie na temat. Dziękuje i pozdrawiam.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Postuluję o warna dla Fabioska o robienie zamieszania i spamu w tym temacie: http://themodders.org/index.php?topic=22102.new#new
Również mnie obraził.
Pozdro
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
@Halk, @Fabiosek
Ten temat nie jest przeznaczony na osobiste sprzeczki. Tu jedynie składa się postulaty i ewentualnie odpisuje administracji. Proponuję przenieść się tutaj: http://themodders.org/index.php?topic=17242.msg1103934#lastPost
Na razie warny dla obu, dla Halka podwójny, bo rzeczywiście wyszedł daleko poza granice dyskusji we wspomnianym temacie.
Jeśli chcesz tego samego dla Fabioska, zgłoś jak on konkretne posty, a nie ogólnie cały temat.

@Outlander - screeny nie są potrzebne, mamy kosz. Wystarczy zaraportować posta lub dać do niego link.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Od kiedy to usuwacie posty w tematach? Nie pamiętam, żeby za czasów IPB i poprzedniej wersji forum w ogóle takie zabiegi miały miejsce. Kiedyś jak była gdzieś jakaś gównoburza, to po prostu czekało się aż się zakończy, ewentualnie przenosiło potem posty, jakiś admin w międzyczasie zjechał x użytkowników i losowo powstawiał warny z oryginalnymi opisami tym, których osobiście nie lubił i wszyscy byli szczęśliwi. Teraz jakieś przenosiny, usuwanka, głaskanie po jajach i praworządność(tfu!). Postuluję o zaprzestanie tego niecnego procederu i powrócenie do pięknych tradycji themodders.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie ma problemu, zacznę od ciebie. Szkoda że nie ma Thora, on by cię zjechał, a mi się nie chcę produkować. :P Mam nadzieję, że dzień odpoczynku ci wystarczy.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Karny kutas dla Adanosa.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem oburzony takim zachowaniem. Napisałem, co uważam za niewłaściwe w obecnym działaniu forum i administracji, tymczasem w odpowiedzi dostałem bana, chociaż pisałem tamten post w dobrej wierze z nadzieją, że w ten sposób, poprzez ukazanie błędów i wskazanie właściwej drogi, forum powróci do swych dawnych, charakterystycznych zwyczajów.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tradycyjnie to moderator też powinien oberwać. Ale nie mam czasu na pierdoły. Spam == kosz. Jak coś komuś przeszkadza, niech nie pisze.

NIECH GŁUPI MODERATORZY W KOŃCU WEZMĄ SIĘ DO ROBOTY I MODERUJĄ TO GŁUPIE FORUM, A NIE POTEM ŻALE, ŻE USUWAM POSTY!!! NIE MAM CZASU BAWIĆ SIĘ W TO. JAK CHCECIE SIĘ BAWIĆ TO WYDZIELAJCIE SOBIE TEMATY, A NAJLEPIEJ PISZCIE W ODPOWIEDNICH. CIESZCIE SIĘ, ŻE WAM NIE WSTAWIAM OSTRZEŻEŃ, BO JUŻ DAWNO BY WAS NIE BYŁO NA FORUM. TO ŻE AVALLACH TWIERDZI ŻE MODERACJA SOBIE RADZI, MOŻECIE SOBIE WSADZIĆ W DUPĘ!!! MODERACJI NIE OBCHODZĄ WASZE ŻALE I PRZEPYCHANKI.

gothic1210
  • Gość
Jezu, Adanos, nie poznaję cię. :F
Fakt, miałem usunąć wiadome posty, ale stwierdziłem, że zaraz napadnie mnie banda obsrańców, którzy krzykną, że nadużywam funkcji (ponieważ udzielałem się w tej żałosnej dyskusji - dałem się sprowokować, przyznaję) i powiedzą, ze zamiatam swoje brudy pod dywan. Już ostatnio tak było. Memorius powiedział, że 'sobie grabię", a Fabiosek, że beze mnie to forum byłoby lepsze.
Po tych "hejtach" stwierdziłem, że może rzeczywiście łamę jakieś forumowe standardy i zaniechałem większości usunięć postów.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak zabierając głos w sprawie...
Zgadzam się, nie zgadzam się, nie wiem.
Cytuj
Od kiedy to usuwacie posty w tematach? Nie pamiętam, żeby za czasów IPB i poprzedniej wersji forum w ogóle takie zabiegi miały miejsce. Kiedyś jak była gdzieś jakaś gównoburza, to po prostu czekało się aż się zakończy, ewentualnie przenosiło potem posty, jakiś admin w międzyczasie zjechał x użytkowników i losowo powstawiał warny z oryginalnymi opisami tym, których osobiście nie lubił i wszyscy byli szczęśliwi. Teraz jakieś przenosiny, usuwanka, głaskanie po jajach i praworządność(tfu!). Postuluję o zaprzestanie tego niecnego procederu i powrócenie do pięknych tradycji themodders.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Usuwanie postów sprawia, że forum jest lepsze, bardziej przejrzyste, wszystkim żyje się milej i dostatniej.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Gothic 2 Reworked Mod wysłana przez Mark56 (+10) w Kosz

Albo nie usuwajcie postów, albo to poprawcie. :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry