Postulaty 1784294 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1784294

Odpowiedzi 5186

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Avallach skoro działa to do filmów, to dalibyście coś takiego do zdjęć?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dokładnie, przeglądarka nie ma nic do tego posiadam najnowszą wersję Firefoxa czy Chrome bez żadnych dodatkowych wtyczek i spoilery nie otwierają się same.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Avallach skoro działa to do filmów, to dalibyście coś takiego do zdjęć?

Po co do zdjęć?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Avallach skoro działa to do filmów, to dalibyście coś takiego do zdjęć?

Po co do zdjęć?
Musiałbyś mieć komputer np. taki jak ja aby to zrozumieć  :ayfkm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na wasze nieszczęście mamy 2014r.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak zwykle mniejszość jest dyskryminowana  ;(
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Na wasze nieszczęście mamy 2014r.
Nie mam pojęcia czy wiesz, ale mój komputer jest o jakieś 10 lat (lub więcej) do tyłu :F
Spokojnie, niedługo będę miał nowego za niesamowicie niską cenę. Czekam tylko na info od pewnej osoby :ok: Nie zmienia jednak to faktu, że i nawet o wiele lepsze komputery od mojego też czasem nie ogarniają wielu zdjęć na jednej stronie, a zwłaszcza w wysokiej rozdzielczości.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jeżeli masz z tym problem, może zacznij od wywalenia 4mb gifa z sygnatury? :I
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
I bez tego gifa problemy były te same. W temacie Fotografie, mój komputer chciał się powiesić :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W końcu wiem gdzie to siedzi, przyjmuję zamówienia na nowe tagi bbcode xD
max-width: 100%;
aztektowymyslil też by się przydało z powrotem :ok:
Jak chce Ci się w to bawić, to kolorowanie składni w znacznikach code też by się przydało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Postulaty
#2771 2014-07-10, 23:22(Ostatnia zmiana: 2014-07-10, 23:55)
Fajna była by możliwość wybierania jaka syntax ma podkreślać.

Ja postuluje o taki ficzer by po editacji (ostatniego) postu, był temat wyświetlany w "nowych postach"

EDIT: Nie wiem czy to tylko ze względu na przeglądarkę chrome ale jak się "code" znajduje w spojlerze to on się nie rozwija na pełną skale ale są tylko dwie linie i cały kod trzeba mi scrollować
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Avallach, jeszcze przydałaby się edycja BBCode'u od YouTube. 
Obecnie automatycznie wrzuca odnośnik jako nazwę, raczej lepiej będzie "YouTube" jako domyślne, z możliwością zmiany jak w spoilerze. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To ja ustawiłem żeby wrzucało link jako nazwę. W ten sposób widać "youtube", ale i link (więc można przeciągnąć na nową kartę). Co do zmiany tytułu, to nie widzę sensu, bo to jest tag autowykrywany (podajesz link i samo go zamieni w osadzone wideo). Jak ktoś będzie chciał sobie dodać, to napisze nad.

max-width: 100%;
aztektowymyslil też by się przydało z powrotem :ok:
Nie rozumiem. Napisz to pierwsze zdaniem w wybranym przez siebie języku. Chodzi ci o to żeby zdjęcia skalowały się do szerokości ekranu? Nie. One są już domyślnie i tak skalowane do szerokości posta. Klika się właśnie po to, żeby rozwinąć je do pełnego rozmiaru. Nie chcesz, nie klikaj.

Jak chce Ci się w to bawić, to kolorowanie składni w znacznikach code też by się przydało.
Można kiedyś dodać, z tym że mod podlinkowany przez Pagana jest nieprzystosowany do obecnej wersji forum, a ja mam trochę obaw przed dalszym grzebaniem w czymkolwiek co ma większy związek z obecnym skinem.

Problem z [ code ] w spoilerze jest mi znany, to nie wina przeglądarki.

Ja postuluje o taki ficzer by po editacji (ostatniego) postu, był temat wyświetlany w "nowych postach"
Odrzucam, nie nadaje się. Gdyby było coś nowego do powiedzenia, to zostałby napisany nowy post. Jeśli użytkownik nie może go napisać, to znaczy że dopiero co pisał poprzdniego - więc nie ma sensu dawać tematu do "nowych postów".

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Postulaty
#2774 2014-07-11, 00:28(Ostatnia zmiana: 2014-07-11, 01:24)
Postuluję o dodanie do szybkiej odpowiedzi tagu "spoiler" w formie buttona tak jak jest to w "pełnej" odpowiedzi.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie rozumiem. Napisz to pierwsze zdaniem w wybranym przez siebie języku. Chodzi ci o to żeby zdjęcia skalowały się do szerokości ekranu? Nie. One są już domyślnie i tak skalowane do szerokości posta. Klika się właśnie po to, żeby rozwinąć je do pełnego rozmiaru. Nie chcesz, nie klikaj.
Tylko że ja nie klikam a czasem mi się rozjeżdża, pisałem o tym jakiś czas temu. Opera jak coś.
A to skaluje właśnie do szerokości postu - ale jedynie zdjęcia które by wyjechały poza niego, nie rozciąga zdjęć.


Odnośnie tagu media:
A nie możesz zrobić że będzie autowykrywany tylko jeśli nie został wpisany przez nas?
przykład:
[media=Nazwa]link[/media]
Wyświetla się jako "Nazwa"
Link
Wyświetla się jako link w nazwie (bo pobierania nazwy filmu z YouTube raczej nie zrobisz, nie?)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Postuluję o nieużywanie słów: tag, button, ficzer i innych makaronizmów.

Kolorowanie składni jest niepotrzebne, ważne żeby było czytelne.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Postulaty
#2777 2014-07-16, 13:21(Ostatnia zmiana: 2014-07-16, 13:45)
Można jakoś samodzielnie grupe opuszczać, czy musi założycieł wyrzucić?
Jeśli nie, to postuluję o dodanie takiej możliwości ^^
Edit @down: Ja myślę na przyszłość.
Edit2: Zauważyłem, że w angielskiej wersji nie wszystko jest przetłumaczone.

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Mówisz i masz :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ja mam Mozile Firefox i spojlery normlanie otwieram.
 


0 użytkowników i 11 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry