Postulaty 1789375 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1789375

Odpowiedzi 5186

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Postuluje o usunięcie mojego warna

w końcu nie wiem gdzie to napisać
 


Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Postulaty
#2022 2012-10-19, 21:56(Ostatnia zmiana: 2012-10-19, 22:31)
Postuluję o możliwość moderowania tematu "bitwa muzyczna - epickie intro" i przy okazji wydzielenie spamu do offtopicu z tego tematu.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niemożliwe.
Myślę że nikt nie będzie miał nic przeciwko daniu Dreamerionowi moderatora działu "Muzyka". Powodów można znaleźć kilka, no, ale ja mam g do gadania, nie ode mnie takie decyzje zależą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To co innego (wykonalne). Po prostu IPB nie ma możliwości przydzielania uprawnień do konkretnych tematów, jedynie całych subforów. Z kolei na moderatora całego działu Muzyka, chyba trochę za rzadko tam zagląda (bo i mało co się tam dzieje).

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Otwarłem, bo w sumie temat jest w offtopie i nie ma wyraźnego powodu żeby go zamykać, z tym że nie byłoby nic złego w tym gdyby Edek usunął swoje zdjęcia/linki do profilu fb z cudzych postów, każdy ma prawo do prywatności.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Flejm się zaczął i trzeba go skończyć
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o odebranie moderatora Edkowisumo, nie dość że wziął ode mnie łapówkę za zdjęcie mi 10% warna, to jeszcze tego nie zrobił.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2030 2012-11-02, 16:53(Ostatnia zmiana: 2012-11-02, 16:53)
Widoczne aspekty jego moderowania na razie ograniczają się chyba do poprawiania błędów (i nie-błędów) ortograficznych, ale akurat to o czym piszesz nijak się nie ma się do postulatu, znajdź lepszy powód ;p
Właściwie to Adanos uparł się że potrzeba więcej moderatorów niż było.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Postulaty
#2031 2012-11-02, 17:00(Ostatnia zmiana: 2012-11-02, 17:03)
Nie tylko, usuwam zbędę posty, zamykam tematy i jestem na tropie multi sawika, dla tego ten postulat xdd.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
jestem na tropie multi sawika
Jeszcze pozwę Cię o zniesławienie :lol2:  
Na co mi multi? A to że znam pasy na fejsa i konto bankowe jednego z moderów nie znaczy że takie samo hasło musi mieć na tM :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Postulaty
#2033 2012-11-03, 14:34(Ostatnia zmiana: 2012-11-03, 14:35)
Widoczne aspekty jego moderowania na razie ograniczają się chyba do poprawiania błędów (i nie-błędów) ortograficznych
Nie tylko, usuwam zbędę posty, zamykam tematy i jestem na tropie multi sawika, dla tego ten postulat xdd.
Co
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Postulaty
#2034 2012-11-05, 12:44(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 18:25)
Postuluję o napisanie o bitwie muzycznej na blipie, bo cieszy się powodzeniem a i być może więcej ludzi chciałoby wziąć udział w głosowaniu i w późniejszych następnych bitwach. Link do tematu: http://themodders.org/index.php?topic=18572.msg1058488#msg1058488

Down: Dziękować!
 


Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Postulaty
#2036 2012-11-05, 22:47(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 22:48)
Postuluję o detronizacje Edka Sumo za:
-nielegalne wystawianie warnów
-nielegalne zdobycie stanowiska moderatora
-forumowy terroryzm i zastraszanie użytkowników
-łamanie wolności słowa
-stanowienie zagrożenia dla tM
-konspiracja przeciwko osobie użytkownika Cygarniczka.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żelazko, zaraz Ci wjebie takiego warna, że jeszcze twoje wnuki będą prosić o jego zdjęcie :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ASTECZU ZEJM MI WARNUSIA :<
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Żelazko, zaraz Ci wjebie takiego warna, że jeszcze twoje wnuki będą prosić o jego zdjęcie :D
Spoiler

Wybacz ale rozjebałeś mój system :lol2:
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry