Postulaty 1798299 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1798299

Odpowiedzi 5186

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Skoro tak lubisz słodkie numerki w nickach, to proszę :lol:
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Dziękować , więcej zmieniać nie będę :P (miejmy tą wielką nadzieję )
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dziękować , więcej zmieniać nie będę :P (miejmy tą wielką nadzieję )
Nadzieja niepotrzebna, fundamentalnym warunkiem dopuszczenia zmiany nicków było to, że mają być praktycznie permanentne (zmiana najszybciej za lata).

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Adanos -
Temat I
Temat II
Edytowanie postów w zamkniętych tematach jest możliwe tylko dla moderatorów/adminów, jeżeli chcesz by mogli dodać te screeny to otwórz tematy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Sawik jak widzę te Twoje gorzkie żale na temat tutoriali to na miejscu avallacha dał bym Ci warna jak nie bana bo sam robisz większy syf tym spamem niż jest w tutkach. Jak komuś brakuje jakiegoś screena to niech napisze w jakimś temacie z zastrzeżeniami do tutków a ktoś pewnie wytłumaczy o co chodzi bądź zrobi screena.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Postulaty
#1607 2012-04-07, 17:33(Ostatnia zmiana: 2012-04-07, 18:48)
Edeksumo - Tutoriale powinny być jasno opisane i czytelne, jeżeli w tutorialu do większości rzeczy odwołujemy się "tak jak zaznaczone na obrazku" a obrazek wygasł to niestety taki tutorial zbyt pomocny nie jest. Nie widzę również powodu do warnowania mnie czy tym bardziej banowania biorąc pod uwagę fakt, że staram się by tutoriale były użyteczne. Co innego gdybym za każdym razem gdy znajdę błędne/niepełne tutoriale pisał nowy temat. Tematu z "zastrzeżeniami do tutoriali" nie ma, gdyby był pisałbym w nim.

Edit: Nie będę już pisał nowego posta o tym, akurat z problematyką nie mam problemu, udzielam się tam tylko jak ktoś ma problem. Natomiast tutoriale to sprawa nadrzędna ponieważ od tego jak poprawne są tutoriale zależy ile masz tematów w problematyce. Gdyby w tutorialach było wszystko wytłumaczone, prawie nikt by nie pisał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Kogo jak kogo ale Ciebie tutki powinny najmniej obchodzić a robisz najwięcej szumu lepiej byś powalczył o ogarnięcie problematyki :D
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Postulaty
#1609 2012-04-08, 13:11(Ostatnia zmiana: 2012-04-08, 15:25)

Co, kurwa?
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
jeżeli w tutorialu do większości rzeczy odwołujemy się "tak jak zaznaczone na obrazku" a obrazek wygasł to niestety taki tutorial zbyt pomocny nie jest.
Ciekawym rozwiązaniem byłoby zainstalować na forum galerię i tam wrzucać obrazki z wszelkich tutoriali i modów. Linki by nie wygasały.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Gothic, korzystasz od jakiegoś czasu ze stałego IP. Z tego samego logowano się przedwczoraj na konto Hestes768. Albo dzielisz to IP z całym osiedlem, albo ktoś dobrał ci się do kompa. Na razie pokazałem logi Adanosowi, jak chcesz mogę tobie też. Daj trochę czasu to to rozkminimy.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy


Wnoszę o usunięcie mi warna. Niech to zrobi Aztek, a inne lamusy dupa cicho.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Postuluję o warna dla Żelazka
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Postuluje o skasowanie mojego propsa ogrodnikowi, dalem przez przypadek, chcialem zobaczyc kto dal a kliknalem przez przypadek nie ten guziczek.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niestety to niewykonalne w ipb, można by kombinować w bazie danych, ale to dość karkołomne zadanie, nie warte wysiłku. Kiedy dajesz propsa, jest on zapisywany sam w sobie, jest zapisywane przy jakim poście, jest zapisywane zwiększenie propsów Ogrodnika itd, a każda ta rzecz w innym miejscu. Dlatego też przy wskrzeszaniu kont nie przywracam propsów, po prostu tu zbyt skomplikowane i ryzykowne.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Okej, rozumiem. Aż szkoda mi tego propsa dla kogos takiego, no ale trudno.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Postuluję o grupę wkt na secondary dla tego dziada sawika.
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
postuluje o przywrocenie mojej zajebistej sygny 'a lamusy dupa cicho'.
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry