Postulaty 1796711 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1796711

Odpowiedzi 5186

Irvin

Irvin

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Postuluje o zmiane nazwy dzialu tworzymy modyfikacje na nazwe moda Umbilivium. Moderatora dajcie Reverse'mu niech nas tu reprezentuje.
Pozdrawiam Gotyk
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Postuluje o zbanowanie Irvina jako multikonta Gotyka.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Irvin

Irvin

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Mnie sie nie da zbanowac na zawsze :IMnie sie nie da zbanowac na zawsze :I
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Postulaty
#1583 2012-03-22, 19:10(Ostatnia zmiana: 2012-03-22, 19:15)
Cytuj
Mnie sie nie da zbanowac na zawsze :I
To nic :ok:  Dalej zakładaj sobie multikonta, dla nas zbanowanie Cię to kliknięcie i naprawdę nie robisz nam jakoś specjalnie na złość. Jeszcze jakbyś tak był pierwszym, który tak postępuje... cóż :ok:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Postuluje o przeniesienie tego tematu tutaj.

Wiem że się zagapiłem i w złym dziale go umieściłem.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Trzy dni mnie nie było i takie rzeczy się dzieją :|
Ja się tym zajmę.
Mam pytanie czy uznajesz swoje dzieło za skończone? Kiedy postulowałem o ogarnięcie tutoriali chodziło mi również o ogarnięcie ich poprzez sprawdzenie zawratości i ewentualne dorobienie brakujących screenów/usunięcie lub ukrycie tutoriala dopóki takie screeny się nie pojawią, kilka z takich tutoriali istnieje, co prawda nie jest ich wiele, ale ciągle są, nie będąc w ogóle pomocnymi.

Podaję trzy przykłady takich tutoriali:
    *
Przykład I
* Przykład II
* Przykład III
[/list]
Wszystkie trzy przykłady prezentują inny przypadek, I film został usunięty z YouTube, II brakujące screeny oraz III Demonical Monk usnął swój tutorial z serwera po tym jak został "wypędzony" z forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1587 2012-03-28, 06:52(Ostatnia zmiana: 2012-03-28, 06:53)
dorobienie brakujących screenów/usunięcie lub ukrycie tutoriala dopóki takie screeny się nie pojawią
To już jest przesada, to nie są obowiązki moderatora. Jeśli ty lub ktokolwiek inny chce porobić screeny, może to zrobić i je podesłać, wstawimy gdzie trzeba.

Podaję trzy przykłady takich tutoriali:
Cóż, w przypadku tutoriali których CAŁA treść była pod linkiem masz rację (takie właściwie w ogóle nie powinny się pojawiać, wyjątkiem są filmy na YT). Moja moderacja polegała głównie na poprawianiu nazw tematów, przenoszeniu ich między działami, znajdowaniu dubli i łączeniu ich. Na dokładne przeglądanie treści każdego tutka w sprawdzaniu czy linki nie powygasały przynajmniej na razie nie mam czasu (za miesiąc matura), w sumie najlepiej by było gdyby akurat tego typu błędy były zgłaszane przez samych użytkowników (przycisk "raportuj" obok posta).

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Avallach, usunąłeś tutorial Demonical Monka, ale czemu pozostałe dwa zgłoszone przeze mnie nadal są? Wątpię by Karethowi chciało się poprawiać ten tutorial, a jest on teraz bezużyteczny przez nazywanie przycisków per "TO" wątpię by chciałoby mu się robić ten tutorial od nowa, waldaks też raczej nie usunąłby tutoriala gdyby chciał pozostać w moddingu na dłużej, a ponieważ od jakiegoś czasu jest nieaktywny myślę że tutoriala nie naprawi a i tak szanse że nadal posiada film są mierne.


Co do zgłaszania błędów w tutorialach, któregoś pięknego dnia siądę i postaram się wyłapać wszystkie wadliwe tutoriale i wyślę Ci listę + jeżeli będę w stanie screeny czy inne poprawki, i tak miałem zamiar to robić gdy Adanos dał mi moderatora na tamten dział więc, teraz tylko kto inny wrzuci to na forum.


Spoiler
Dla osób które będą mówiły że czepiam się Avallacha bo ja zacząłem to robić, a on mnie "wygryzł" - Nie o to chodzi. Mam prywatny interes w tym by dział tutoriale był przejrzysty i jak najbardziej poprawny i uaktualniony. Chodzi o ilość spamu którą otrzymuję na GG, skoro ja mam z tym problem, co dopiero muszą mieć osoby jak RafałBudzis czy Avallach. Szczerze to mi to wisi, dynda i powiewa kto to zrobi, może to być Gothic1210 czy inny Xardas_pro_modder_daj_mi_duale tak długo jak będzie to wykonane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1589 2012-03-28, 21:01(Ostatnia zmiana: 2012-03-28, 21:07)
Dwa pozostałe już wywalone, rano nie miałem specjalnie czasu, a teraz też pracuję nad bibliografią maturalną. Sprawa ta nie jest w żadnym razie pilna, a po prostu piszesz w złym momencie.

Sawik, nie musisz tego robić konkretnie ty, nie potrzeba też od razu całej listy. System raportowania jest właśnie po to, żeby zgłaszać niewłaściwą treść kiedy się ją zauważy przy przeglądaniu. A jak nie ma poszkodowanych (nikt nie zgłasza) to nie ma też problemu. Zauważ że gdyby liczba błędów była wyjątkowo duża lub ktoś się nimi wyjątkowo interesował, prawdopodobnie zostałyby zgłoszone wcześniej. Teraz chcesz dla formalności dokładnie przejrzeć wszystko, ale być może po prostu nie jest to warte wysiłku.

W sprawie spamu na gg, niestety mam złą wiadomość. Dobrze cię rozumiem, ale te osoby które tak spamią, po prostu nie czytają tutoriali i nie ma to związku z tym jak dobrze są uporządkowane. Nie zawsze chodzi też o sprawy dokładnie wyjaśnione w tutorialach, ostatnio godzinami (też dziwię się własnemu uporowi) tłumaczyłem zapis i działania binarne.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niby nie muszę to być konkretnie ja, oraz "Raportuj" też powinno działać, ale jak widać nikt tego nie używa. Dostałeś kiedykolwiek raport z błędnym tutorialem? Osoby ["poszkodowani"] zamiast szukać błędu wolą napisać do kogoś na GG i dostać dokładną odpowiedź łącznie z pytaniami dodatkowymi typu inne zastosowania, inne metody itp.

Widzę dużo racji w twoim poście i z całą pewnością nie podejmę się tego prędko ponieważ też mi się koniec roku zbliża, a chcę się dostać na GameDev, oraz jak wiesz straciłem dużo danych z komputera (właściwie wszystko) i muszę nadrobić straty.


Co do uporu w tłumaczeniu, zapewne masz tak jak ja że nie potrafisz powiedzieć "Spier*alaj" tak jak to robi Edeksumo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Postuluję o opublikowanie banlisty z panelu administracyjnego.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1592 2012-03-31, 08:59(Ostatnia zmiana: 2012-03-31, 09:04)
Chodzi ci o banlistę użytkowników, czy IP? W sumie do zrobienia, nie ma tam żadnych tajemnic. Chociaż wielu kont byś nie kojarzył, bo ostatnio banujemy też po prostu zakładane jedne po drugich multikonta (tak że zostawiamy tylko najnowsze lub najstarsze) - wcześniej takie kąta zamiast blokować, łączyłem, ale w razie reklamacji trudno było to odkręcić, tak wszystko można w każdej chwili cofać.
Wolałbym żeby informacje o banach były po prostu w temacie "Bany", gdzie informujemy o przypadkach userów którzy byli aktywni a zostali zbanowani za bardzo konkretne wykroczenia i od razu możemy dawać uzasadnienie.

W razie czego ma ktoś jakieś obiekcje?

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytuj
W razie czego ma ktoś jakieś obiekcje?

Tak oddawajcie moje banany!!!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Buła wymaga podania argumentów. Po co ci ta lista? Nie ma tam nic ciekawego, bardziej warty uwagi jest temat "Bany" gdzie są od razu podane uzasadnienia i chronologiczna kolejność. Gdybyśmy chcieli przed wami coś zataić (lolwut) to równie dobrze moglibyśmy wyciąć to z tej pełnej listy.

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Postuluje o zmiane nazwy dzialu tworzymy modyfikacje na nazwe moda Umbilivium. Moderatora dajcie Reverse#msg1027845mu niech nas tu reprezentuje.
Pozdrawiam Gotyk

Ja nie chcę nic reprezentować, mam za dużo roboty z AaF, Modding gothica to było zainteresowanie przelotnie na 2 tygodnie.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
cos sie zepsuly newsy
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To chyba wina Blipa, my mamy tylko iframe z ich apletem flash, musieli zmienić jego rozmiar. Jak będę miał w domu internet (na razie jakaś awaria) to sprawdzę czy da się to z powrotem zwężyć manipulując kod.

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Witam , znam Wasze negatywne podejście do zmiany nicków ale śmiem prosić o ową zmianę na Kuba90, jeżeli niestety się nie zgodzićie to trudno , płakać nie będę :)  Więc czekam na odpowiedz.
 


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry