Problemy z wstawianiem pierwszych NPC 199356 279

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 24.10.2008 roku

Wyświetleń 199356

Odpowiedzi 279

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie problem w tym że oni sami też beznadziejnie walą. Jak sprowokowałem Andre to walił tak samo jak bezi na początku gry.  :unsure:
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tylko ustawiałeś te umiejętności czy jeszcze grzebałeś gdzieś w skryptach?

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po prostu zrobiłem nowego npc'a z umiejętnościami 95% i tyle. Nic nie grzebałem.
----
Przeniosłem się do tematu
http://themodders.org/index.php?/topic/4652-problem-z-walka/page__p__40065__hl__umiej%EAtno%B6ci__fromsearch__1#entry40065

właśnie taki mam problem jak i IceMan, chętni do pomocy - proszę pisać w temacie który podałem w linku.

------------------------
Problem rozwiązany, dzięki.  :lol:
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

DarcuS

DarcuS

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Czy jest może jakiś sposób aby nie używać spacera do stworzenia nowego NPC?


LordHagenII

LordHagenII

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Witam,
Wstawiłem swojego pierwszego NPC oraz dialog do niego..Jest on widoczny w grze jednak nie jest interaktywny, tj. nie mogę z nim rozmawiać (Jak już mówiłem dodałem własny dialog), a jak go zaatakuje nie odpowiada atakiem.

Oto skrypty NPC, robione w NSC script generator:
// -----------------------------------
// This script file was created with NSC Script Generator 2.2 by Mirage Game Development
// Mirage Game Development - copyright 2005
// File: NONE_1001_Wrzód
// -----------------------------------

instance NONE_1001_Wrzód (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Wrzód";
guild = GIL_NONE;
id = 1001;
voice = 3;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ AIVARs ------
aivar[AIV_NewsOverride] = TRUE;

// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 1);

// ------ NSC relevant talents ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;

// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ItMw_Sturmbringer);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_01, 1);

// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Mud, BodyTex_N, ITAR_Prisoner);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds");

// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 0);

};
A to skrypty dialogu, tworzonego w easy dialog maker:

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzód_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_1001_Wrzód;
nr = 999;
condition = DIA_Wrzód_EXIT_Condition;
information = DIA_Wrzód_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Wrzód_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzód_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzód_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = NONE_1001_Wrzód;
nr = 900;
condition = DIA_Wrzód_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Wrzód_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_20;
};

FUNC INT DIA_Wrzód_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (20, 43);
};

FUNC VOID DIA_Wrzód_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Wrzód_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Wrzód_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Wrzód_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Wrzód_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Wrzód_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_Wrzód_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Wrzód_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_Wrzód_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Wrzód_PICKPOCKET);
};


//========================================
//-----------------> HELLO1001
//========================================

INSTANCE DIA_Wrzód_HELLO1001 (C_INFO)
{
   npc = NONE_1001_Wrzód;
   nr = 1001;
   condition = DIA_Wrzód_HELLO1001_Condition;
   information = DIA_Wrzód_HELLO1001_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Wrzód_HELLO1001_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wrzód_HELLO1001_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_02"); //Chej, ja cię znam.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_03"); //To ty wziołeś mnie na kompana, a potem pobiłeś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_04"); //NIENAWIDZE CIĘ!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_05"); //GIŃ
    AI_StopProcessInfos (self);
    B_Attack (self, other, AR_NONE,1);

};


Bardzo proszę o rozwiązanie problemu.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Wstawiłem swojego pierwszego NPC oraz dialog do niego..Jest on widoczny w grze jednak nie jest interaktywny, tj. nie mogę z nim rozmawiać (Jak już mówiłem dodałem własny dialog), a jak go zaatakuje nie odpowiada atakiem.
Czyli widzisz opcję "Kim jesteś?", a nie widzisz treści dialogu, czyli tego:
AI_Output (other, self ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_02"); //Chej, ja cię znam.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_03"); //To ty wziołeś mnie na kompana, a potem pobiłeś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_04"); //NIENAWIDZE CIĘ!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Wrzód_HELLO1001_03_05"); //GIŃ
?

Jeśli tak, to sparsuj skrypty Spacerem.

LordHagenII

LordHagenII

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Nie, po prostu jak naciskam Ctrl to zupełnie nic się nie dzieje. Natomiast jak go bije, to nie reaguje.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: LordHagenII link=topic=4145.msg105583#msg105583#msg105583#msg105583 date=1280914129
Nie, po prostu jak naciskam Ctrl to zupełnie nic się nie dzieje. Natomiast jak go bije, to nie reaguje.

nie reaguje ponieważ dałeś nastawienie do ciebie na przyjazny więc nie zaatakuje ta linijka za to odpowiada
       npctype = NPCTYPE_FRIEND;zmień na
       npctype = npctype_main;

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Starsze wersje Easy Dialog Makera mają kilka błędów - zapraszam do pobierania nowej, poprawionej wersji Easy Dialog Maker 3.2v
 

PogromcaWrzoda

PogromcaWrzoda

Użytkownicy
posty50
Propsy17
  • Użytkownicy
Które literki odpowiadają za ciało i twarz ?
 
Spoiler
Spoiler
Spoiler



Moja strona : http://max2808.npx.pl/news.php



FAQ(ju)

Spoiler

T:Zrobisz mi texturę ?

J:Może ,jak będę miał czas .



T:Zrobisz mi 30 textur twarzy ale każda całkiem inna .

J:Co ty ! Ja nie Adanos !



T:Chcesz ciastko ?

J:Daj ,daj ,daj !!








Gra w Snake na youtube

Spoiler

1. zatrzymaj filmik na 0:00



2. Przytrzymaj na chwilkę strzałke w lewo na klawiaturze



3. Cały czas trzymając strzałke w lewo naciśnij strzałke w górę



Miłej gry w Snake'a




Mini Download :




Sygnatura może zawierać

dowolną ilość obrazków

dowolny rozmiar obrazków

dowolną ilość adresów URL

dowolną ilość linii




Sygnatura wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.




I Co ? Głupio Wam ? Buahahahha !

Sygnatura ZNOWU wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Które literki odpowiadają za ciało i twarz ?
// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Mud, BodyTex_N, ITAR_MayaZombie_Addon);
Twarz to linijka Face_N_Mud(u mnie twarz wrzoda^^),a za ciało BodyTex_N(ale tego nie jestem pewien).Natomiast ITAR to zbroja,jaką ma założoną npc.
Edit:Nie wiem czy to miałeś na myśli mówiąc literki(a może linijki powinno być?),ale jeśli jednak nie o to ci chodziło,to z góry przepraszam za mały offtopic.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

PogromcaWrzoda

PogromcaWrzoda

Użytkownicy
posty50
Propsy17
  • Użytkownicy
Chodziło mi o to że np  Face_N_Mud to twarz  a BodyTex_N to ciało ale w texturach niema pliku BodyTex_N.tex i Face_N_Mud.tex .
I w tym problem że chcę zrobić Obóz i nie wiem jak zrobić NPC który ma Twarz HUM_HEAD_V12-C.tex a ciało HUM_BODY_V3.TEX .
 
Spoiler
Spoiler
Spoiler



Moja strona : http://max2808.npx.pl/news.php



FAQ(ju)

Spoiler

T:Zrobisz mi texturę ?

J:Może ,jak będę miał czas .



T:Zrobisz mi 30 textur twarzy ale każda całkiem inna .

J:Co ty ! Ja nie Adanos !



T:Chcesz ciastko ?

J:Daj ,daj ,daj !!








Gra w Snake na youtube

Spoiler

1. zatrzymaj filmik na 0:00



2. Przytrzymaj na chwilkę strzałke w lewo na klawiaturze



3. Cały czas trzymając strzałke w lewo naciśnij strzałke w górę



Miłej gry w Snake'a




Mini Download :




Sygnatura może zawierać

dowolną ilość obrazków

dowolny rozmiar obrazków

dowolną ilość adresów URL

dowolną ilość linii




Sygnatura wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.




I Co ? Głupio Wam ? Buahahahha !

Sygnatura ZNOWU wielokrotnie przekraczająca maksymalny dopuszczalny regulaminem rozmiar. Warn.

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader

webcioo
DreamVader

Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
#173 2011-02-25, 10:03(Ostatnia zmiana: 2011-02-25, 10:15)
Witam mam problem ze wszystkimi npc(G2NK), a mianowicie:
Po dodaniu nowych npc (2) i reparse scripts wszyscy npc mimo, że mają umiejętności walki mistrz walczą jak zieloni, ale gdy przyzywam npc kodem to wszystko jest normalnie o co tu chodzi???

Przepraszam mój błąd nie zauważyłem odpowiedzi i pośpieszyłem się z postem.
 

Gordon1592

Gordon1592

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Siema, próbowałem zrobić swoją pierwszą postać do GII NK i stworzyć jakiegoś durnego questa by nieco opanować podstawowe rzeczy jeśli chodzi o modowanie, ale niestety coś jest nie tak z postacią, chociaż wydawało się że wszystko jest ok. W każdym razie zamieszczam tu wszystkie pliki związane z tą postacią:
http://www.speedyshare.com/files/28838515/Posta_.rar

Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi wytłumaczył co nie tak zrobiłem.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Coś nie tak, czyli co? Są jakieś błędy, nie pojawia się w grze?

Gordon1592

Gordon1592

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Tak, pojawia się powiadomienie o błędzie gdy sprawdzam czy wszystko jest ok w Gothic Starterze. A wygląda to tak:
http://i53.tinypic.com/20h0cjs.jpg

Szukałem już tutaj ale nie znalazłem nic o takim błędzie (może dlatego, że nie ogarniam zbytnio tego forum i nie wiem gdzie mianowicie mam szukać albo co).
 

Asztar

Asztar

Użytkownicy
posty33
Propsy4
  • Użytkownicy
Sam nie dawno dodałem pierwszą postać więc mogę zbytnio nie pomóc ;d


U:PAR: Expected '(' ( Line 5 )


Więc tak może chodzi o ten '(' znajdź to i usuń ;]
 
[/b]
[/b]

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
#178 2011-06-23, 13:09(Ostatnia zmiana: 2011-06-24, 17:23)
:facepalm:  expected oznacza że brakuje a nie że trza usunąć
 

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy
jak masz U:PAR: Expected '(' ( Line 5 ) to wejdz w swoje skrypty i poszukaj linijki 5 i dopisz w odpowiednim miejscu ( i nie powiem ci gdzie bo skryptu nie widzę
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry