Podłączam się do Nekropolisa.Też nie ma u mnie NPC'a mimo tego,że nie ma żadnego błędu w skryptach(przynajmniej gothic normalnie działa,a po przyzwaniu npc'a kodem idzie do waypointa).Podaję skrypt postaci i wpis w startup'ie
// -----------------------------------
// This script file was created with NSC Script Generator 2.2 by Mirage Game Development
// Mirage Game Development - copyright 2005
// File: BAU_985_Druid
// -----------------------------------
instance BAU_985_Druid (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Druid";
guild = GIL_BAU;
id = 985;
voice = 14;
flags = NPC_FLAG_GHOST;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 2);
// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;
// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ItMW_1H_FerrosSword_Mis);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_L_01);
// ------ Inventory ------
CreateInvItems (self, ItFo_Apple, 100);
// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_B_Normal01, BodyTex_B, Ore_Armor_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 1);
// ------ Announce DR ------
daily_routine = Rtn_Rutina_985;
};
FUNC VOID Rtn_Start_985()
{
TA_Stand_ArmsCrossed(08,00,12,00,"ADW_ENTRANCE_PLATEAU_04A");
TA_Stand_ArmsCrossed(12,00,08,00,"ADW_ENTRANCE_PLATEAU_04A");
};
FUNC VOID Rtn_Rutina_985()
{
TA_Stand_ArmsCrossed(00,00,05,00,"ADW_ENTRANCE_PLATEAU_04A");
TA_Stand_ArmsCrossed(05,00,00,00,"ADW_ENTRANCE_PLATEAU_04A");
};
Wld_InsertNpc (BAU_985_Druid,"ADW_ENTRANCE_PLATEAU_04A");
Skrypt postaci wrzuciłem do folderu NPC
Edit:Eee tego no.Jak ktoś wie jak zrobić,by npc był w grze bez robienia moda to niech napisze.Bo po stworzeniu moda jest tam gdzie go dałem,ale wolałbym bez modów.