Prace Game-Artowe 508391 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 508391

Odpowiedzi 1152

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Zrobiłem nowe kafelki:

Zmieniłem całkowicie wzór i kolor oraz nie są już takie czyste.
 
YARRrrr...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trochę lepiej, ale nadal brakuje szczegółów, zabrudzeń, zdarć lakierów itp.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Co do tych zabrudzeń, plam, itp.: Nie lepiej zrobić w miarę "czystą" wersję, a ewentualne zabrudzenia dodawać w edytorze (SB2 i SB3 mają taką opcję)? Jeśli będziemy chcieli czyste kafelki, zostawimy to tak jak jest, a jeśli zabrudzone - dodamy plamy. Tak mnie teraz naszło i prosiłbym o odpowiedź.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Dorobiłem kilka rzeczy:

Wydaje mi się, że idę w dobrym kierunku :P
 
YARRrrr...


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Popatrz jak jest u bulkowskiego:
- Twarda krawedz
- cien kafelka rzucony na zaprawe
- uwzglednienie wkleslosci ubytku na normalce
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Zmieniłem te odtłuczenia:
 
YARRrrr...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace Game-Artowe
#87 2011-04-09, 12:54(Ostatnia zmiana: 2011-04-09, 12:55)
Normalki dalej nie poprawiłeś.
 


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Popatrz jak jest u bulkowskiego:
- Twarda krawedz
- cien kafelka rzucony na zaprawe

Twarda krawędź wcale nie jest regułą, czego przykładem jest choćby moja łazienka. Stare płytki ceramiczne nie były wykonywane z taką dbałością o estetykę i późniejszą higienę. Nigdzie nie widziałem również, aby cieniutka ceramika wystająca zaledwie kilka mm nad wąskie fugi rzucała na nie cień.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#90 2011-04-09, 16:50(Ostatnia zmiana: 2011-04-09, 16:51)
Twarda krawedz tyczyla się ubytku, a nie ksztaltu plytki. Dodajac zas cien plytek, a pozniej centralnie na fudze swiato, uzyskalby mily dla oka lekki efekt wypuklosci.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
wowoz, masz płytki w domu?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wrecz za duzo :ok:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Masz na fugach cienie?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mowilem: Efekt mily dla oka. Normalnie przeciez wiem, ze fuga jest lekko wklesla badz plaska
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#95 2011-06-04, 15:05(Ostatnia zmiana: 2011-06-04, 15:16)

Sory za czarne tlo ale juz nie chcialo mi sie zmieniac (zupelnie jak rozdzielczosci) :D  Speed zbroi. Samo diffuse.
Czysty render, bez filtrow i swiatel.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Ma isc na portfolio tylko nie wiem czy sie nadaje. Co wy na to :D
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ja bym lonty jeszcze dodał ale to taki szczególik
Ogólnie całkiem fajny dynamit
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace Game-Artowe
#98 2011-07-29, 14:06(Ostatnia zmiana: 2011-07-29, 14:28)
Ta ostatnia tekstura to nie jest czasem z cgtextures.org nawet nie zmieniona tylko na jakiejś warstwie pyknięta? pytam tylko z czystej ciekawości bo wzór kojarzę : p

Btw. nie ma Cie Bułka na gg ale rozumiem że skoro pozwoliłeś mi się bawić z tym modelem to nie masz nic przeciwko że to dam ogółem jestem w tym nowy więc wyszło jak wyszło : p
Model jest Bułki z masłem a tekstury moje te pierwsze dwie są bez czegoś co się zwie AO drugie są z. Bez speculari itp bo nie chciało mi się bawić a dobrze jeszcze tego nie ogarniam. Jest pare rzeczy których nie kumałem na uv więc wyszło jak wyszło koło 3h roboty




 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Z AO zdecydowanie lepiej, ale przyciemniłbym też deski z zewnątrz.
Element metalowy zdecydowanie do poprawy, dodaj chociaż jakieś rysy na krawędziach, bo słabo to wygląda.

Dawaj tekstury.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry