Prace Game-Artowe 504935 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 504935

Odpowiedzi 1152

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#60 2010-03-31, 19:34(Ostatnia zmiana: 2010-04-01, 21:59)
Nawet fajnie ci to wyszło :D  
Sa jakies wiesci na game artist odnosnie nowego konkursu?
W sumie patrząc na tex bardzo dużo roboty nie ma :D  Tyle, że ja drewna nie umiem dobrego robić :lol:  

Dobra ybć, zrobie sobie tego steampunka 4fun

EDIT:
Wip:

Jak narazie sam nieskończony diff + niemodyfikowana normalka

EDIT2:
Koniec :P :
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja również zaczalem robic tego goblinka :D  trzeba cwiczyc handpainta, Jak narazie wip z tworzenia detalu:


 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Wowoz kolorystycznie za bardzo przypomina mi goblina Jedairusza spróbuj może inne kolory? Inny styl i charakter postaci obrać?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#63 2010-11-21, 20:13(Ostatnia zmiana: 2010-11-21, 20:45)
Mozliwe. Zmienie podstawke i powinno byc git

edit: wip:
Mysle ze twarz narazie zostatwie taka jaka jest i wezme sie za rece.
Bitwy w 2 osoby raczej sie nie oplaca robic. Po za tym mamy już coś zaczęte więc nie było by to fer.
Ogólnie jestem za bitwą handpaintową :)  chociaz to jest moja pierwsza tego typu praca
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja raczej zaczne od poczatku. Mam zamiar napisac do thora, zeby mi jakies rady, wskazowki dal
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Prace Game-Artowe
#65 2011-01-06, 16:30(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 16:40)
Być może to już tu pokazywałem. Nieważne. Zrobiona dawno temu tekstura dla btr ze stalkera. Niestety oryginalna tekstura gdzieś mi się zgubiła więc trudno porównać a na google grafika nie ma praktycznie nic ciekawego:



no i moje

Spoiler



Większość elementów była malowana ręcznie

Dało by się lepiej, gdyby nie połowiczne mapowanie modelu i niestety wiele fuszerki/nieścisłości z pierwowzorem.
Przy okazji widać dlaczego warto teksturować swoje modele. Tu model sam w sobie jest beznadziejny.

Wnioski:

- Jak chcesz mieć dobrze to sam rób i mapuj model
- Stary monitor był do dupy
- Pierdol przesadną optymalizację uvki
- Pamiętaj o dobrym smoothu (tu pierwotnie była jakaś prowokacja chyba)
- Nje ma opjerdalania się. Za wszelką cenę rób wszystko jak najbardziej zgodne z pierwotnym wyglądem. Tyczy się to przede wszystkim "nieistotnych" detali. Większość plebsu ma to w dupie, ale w końcu znajdą się tacy co zauważą i twoja praca pójdzie na marne.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mozesz dac jakies materialy (szczegolnie metalu) ktore nalozyles na kolor?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Super, szkoda że samo diffuse.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Prace Game-Artowe
#68 2011-01-06, 18:56(Ostatnia zmiana: 2011-01-06, 19:15)
Samo diffuse bo stalker to staroć i nie obsługuje nawet normalek tak jak powinien. Są one jakby na wywrót i do tego na dwóch kanałach: jeden w miarę normalny, który w grze jest prawie niewidoczny i drugi z fakturą, przez co wszystko w grze wygląda jakby było z betonu :facepalm: . Przy zapisywaniu i konwersji są jeszcze większe problemy, że nawet nie doszliśmy jak to zrobić (i zdaje się mało kto wie). Ogółem jeszcze większe gówno niż gothic.
Choć w sumie normalka jest niewiele potrzebna pomijając rzeczy typu spawy, opona. Przy imitacji obiektów bardziej ona jebie niż pomaga. Na dzień dzisiejszy nie ma co się przejmować takimi rzeczami. Wszystkie te rzeczy można spokojnie wymodelować zamiast bawić się w półśrodki. Z resztą przypuszczam, że taki czołg będzie miał mniej lub niewiele więcej poly niż typowe auto z gta 4 więc tym bardziej więc kwestią jest czy się chce, albo czy komuś potrzebny ten poziom oddania detali. DO RO2 jeden pojazd powstaje średnio pół roku z tego względu, że wszystko musi być szczegółowe i oddane identycznie jak w oryginale a nie tak, żeby było "podobnie" jak w większości gier. Niestety przy takich projektach bez solidnego zasobu bardzo dobrych zdjęć (najlepiej swojego autorstwa) nie ma co startować a to i tak połowa drogi przygotowań. W dobrym tonie byłoby pomierzenie wszystkiego i na podstawie tych danych ułożenie blueprintu stanowiącego podstawę do modelowania a i tak wiele rzeczy pozostaje niejasnych. Oczywiście można mieć to wszystko w dupie i robić na oko, aby było ładnie i tak się niestety często robi. Idealnym i często jedynym słusznym rozwiązaniem wydawać by się mogło posiadanie dostępu do takich obiektów.

Podstawowy materiał to... kartka papieru no i ziemia ale to już wyszło tandetnie. Resztę w miarę potrzeb malowałem samemu.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Thoro a może spróbował byś teraz normal mape wypalić? chociaż by użyć byle filtra czy pluginu z PS czy gdzieś tam żeby sprawdzić jak by wyglądało?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Po co? Ten model jest chujowy, mapowanie jest chujowe, tekstura jest chujowa. Będę miał swój model to będzie normalmapa.
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Mi się i model i tekstura podoba. Jedyne, czego nie trawię, to koła. Dziwne są...
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
No, na kołach strasznie rzuca się w oczy mirror.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
One muszą być tak ustawione. W grze wszystko się porusza, kręci więc nigdy nie jest tak, że koła są ustawione w jednakowej pozycji
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nie chodziło mi o to. Chodzi mi o mirrora na oponie:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
To jest kwestia oświetlenia. W grze tego w ogóle nie widać. Z resztą nie ja to mapowałem ani nawet nie mogłem nic zmieniać.
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Tekstura jest bardzo dobra. Jest jednak jedna rzecz do ktorej bym sie przyczepił. Ten cien nie jest rzucony przez zadne fizyczne swiatło chyba tylko tak tekstura wyglada wiec to moze sie kłucic potem z oswietleniem w grze i wygladalo by to troche dziwnie o ile w scenie nie ma fizycznego swiatła w tej chwili ;)
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Niestety koła są w tym miejscu płaskie także wymuszenie oświetlenia na teksturze było jedynym rozwiązaniem tak, aby oddać to w miarę sensownie względem oryginału (to było moim priorytetem). Do tego po zrobieniu screena i zapisaniu tego przez photoshopa całość nieznacznie pociemniała. Grając nie pamiętam, bym zwrócił na to uwagę więc ostatecznie nie jest to złe.
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Postanowiłem potrenować trochę grafikę 2D i zrobiłem teksturę kafelek:
 
YARRrrr...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace Game-Artowe
#79 2011-03-25, 20:13(Ostatnia zmiana: 2011-03-25, 20:17)
Dużo gorzej. Nie podoba mi się kolor diffuse.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry