Być może to już tu pokazywałem. Nieważne. Zrobiona dawno temu tekstura dla btr ze stalkera. Niestety oryginalna tekstura gdzieś mi się zgubiła więc trudno porównać a na google grafika nie ma praktycznie nic ciekawego:

no i moje
Większość elementów była malowana ręcznie
Dało by się lepiej, gdyby nie połowiczne mapowanie modelu i niestety wiele fuszerki/nieścisłości z pierwowzorem.
Przy okazji widać dlaczego warto teksturować swoje modele. Tu model sam w sobie jest beznadziejny.
Wnioski:- Jak chcesz mieć dobrze to sam rób i mapuj model
- Stary monitor był do dupy
- Pierdol przesadną optymalizację uvki
- Pamiętaj o dobrym smoothu (tu pierwotnie była jakaś prowokacja chyba)
- Nje ma opjerdalania się. Za wszelką cenę rób wszystko jak najbardziej zgodne z pierwotnym wyglądem. Tyczy się to przede wszystkim "nieistotnych" detali. Większość plebsu ma to w dupie, ale w końcu znajdą się tacy co zauważą i twoja praca pójdzie na marne.