Z racji ze nikt nie aktualizuje na pierwszej stronie waznych info to podaje Q z ruskiej strony
PRZEKLĘTA LATARNIA
Spoiler
Aby podjąć tę misję, rozmawiamy z dozorcą latarni Jack. Jak zwykle, powie, że jego latarnia została schwytana przez bandytów i zmuszony jest siedzieć w mieście. Pytamy go, o jakiej latarni mówi - czy nie chodzi o to na morzu? Następnie Jack mówi nam, że na latarni morskiej w morzu podobno są przeklęte i rzekomo widziane na niej duchy. Nie martw się, nie chodzi o te duchy, które są odporne na broń i zabijają jednym uderzeniem początkujących poszukiwaczy przygód:)
Płyniemy do latarni morskiej. Kiedy wejdziemy do wieży, dziennik zostanie zaktualizowany. Nadal musimy przeszukać latarnię morską. Wchodzimy po schodach. Pośrodku drogi na deskach leży srebrny pierścionek. Wybieramy to. Pierścień mówi "Stefanu z Ha ---". Nasz dziennik zostanie zaktualizowany ponownie. Pierścień wygląda bardzo zwykły sposób, a pomimo faktu, że Halvor to nie będzie musiał uważać, aby nie przypadkowo go sprzedać prosty kupiec.
Wejdź na szczyt latarni i obejrzyj jedną ze ścian. Pokazuje ledwo odróżnialny symbol. Kliknij na niego. Dziennik zostanie ponownie zaktualizowany. Musimy zapytać o ten znak od jednego z magów. Kto z nas jest "kimś od czarowników"? Oczywiście, Xardas. Musimy z nim porozmawiać, ale najpierw wrócimy do pierścienia, który znaleźliśmy.
Musimy znaleźć osobę, której imię zaczyna się od "Ha". Możesz porozmawiać z Haradem, Halvor i Haconem. Będą mówić, że nie znają nikogo imieniem Stefan, ale dadzą trochę doświadczenia. Idziemy do Hannah i rozmawiamy z nią. Opowie nam o tym, co się stało w latarni morskiej, po czym już idziemy porozmawiać z Xardasem o znaku, który widzieliśmy na szczycie latarni morskiej.
Xardas po rozmowie da nam zwój wezwania ducha. Znów będziemy musieli wrócić do latarni i użyć zwoju na szczycie latarni morskiej, gdzie leży szkielet. Aktualizujemy dziennik, a potem schodzimy i rozmawiamy z duchem Stefana. Powie, że został zabity przez człowieka imieniem Kelevra - najwyraźniej piracki pseudonim. Kim jesteśmy, jeszcze nie wiemy.
Znowu potrzebujemy Xardasa, aby pomóc mu w udzieleniu porady, jak usunąć klątwę z latarni morskiej. Można to zrobić, jeśli morderca żałuje przed duchem zabitego. Musimy się dowiedzieć, kim jest Kelevra. Dziennik radzi iść do portu. Głównym źródłem informacji w porcie jest oczywiście Cardiff. Wybieramy opcję "Potrzebuję informacji", a następnie "Potrzebuję twojej porady". Cardiff powie, że Jack może wiedzieć o piratach. Jeśli uwolnimy latarnię Jacka od bandytów, to pójdziemy do latarni morskiej do niego. Jeśli nie, to nie musisz iść daleko, bo Jack zwykle siedzi obok tawerny. Jednak Jack nie mówi nam niczego istotnego. Dalsze przejście questa znajduje się w drugim rozdziale.
Raz w Yarkendar idziemy do obozu bandytów, dostajemy dostęp do chaty Grega i pytamy kapitana piratów o Kelevre. Powie, że wie o tym, ale nie widział go od bardzo dawna. Teraz najtrudniejsza rzecz: wciąż musimy uwolnić latarnię Jacka od bandytów. Następnie przekazujemy zadanie Jack, aby udać się do latarni morskiej. Mówimy mu, że lubimy latarnię morską. Po tym, będzie można wziąć kolejny quest - „Jack Tube” . Znowu idziemy do Grega w Yarkandar. O pewnych porach dnia stoi przy drzwiach swojej chaty i po prostu pali fajkę. Łapiemy go w tym momencie i pytamy o rurkę. Da nam jeszcze jednego, a ponadto, że ten, który potrzebuje rury, to jest Kelevra. Jeśli już zakończyłeś zadanie za pomocą słuchawki, to po pytaniu o Kelevre, zakończ rozmowę i sam Greg odezwie się do ciebie z tym samym dialogiem.
Rozmawiamy z Jackiem. Zgodzi się pójść do latarni morskiej, ale chce to zrobić jutro. Następnego dnia płyniemy do latarni morskiej i znów rozmawiamy z Jackiem. Potem idziemy porozmawiać ze Stefanem. Poprosi nas o rozpalenie ognia na szczycie latarni. Następnie potrzebujemy dużej wartości umiejętności retoryki. Wygląda na to, że potrzebujesz 60 lub więcej. Odbieramy od ducha obietnicę, że nie zabije Jacka. Następnie podchodzimy do latarni i rozpalamy ogień. Schodzimy i rozmawiamy z Jackiem. Klątwa zostaje usunięta, a misja jest zakończona.
Mroczna sieć
Spoiler
Poszukiwania udziela Lord Hagen po uwolnieniu Bennetta. Trzeba znaleźć prawdziwego mordercę Lothara. W dialogu Hagen osobiście podpowie ci, od czego zacząć. Przede wszystkim udajemy się na miejsce morderstwa - do wyjścia z południowej bramy Horinisa (są to bramy prowadzące do gospodarstwa Lobart i wieża Xardas). Schodzimy pod drewniany most i znajdujemy tam pierścień, pamiętnik zostanie zaktualizowany. Nosimy pierścień do Vatrasu, obiecuje go przestudiować i poprosić go, aby przyszedł do niego następnego dnia. Powie, że na ringu czuje się magię Beliara i że Lothar został zabity przez ciemnego maga. Potrzebujemy rzeczy, która należała do maga.
Rozmawiamy z Bennettem, on powie, że był w mieście z Hodges w dniu morderstwa. Ogólnie już to już wiemy, ale jednak dopiero po rozmowie z Bennettem możemy porozmawiać z Hodges. Uwaga: jeśli jesteś najemnikiem, a następnie w pierwszej rozmowie z Bennett po uwolnieniu zmiany swoimi smokami gildii łowców i nie można już otrzymać wynagrodzenie od Onar.
Rozmawiamy z Hodges. Jest tchórzem i żeby go przemówić, potrzebujemy 50 retoryki. Potem Hodges da nam magiczny zwój. Idziemy do Vatras i pokażemy mu. Zapyta ... co byś pomyślał? Oczywiście, poczekaj jeszcze jeden dzień. Czekamy, potem rozmawiamy z Vatrasem, a on da nam runę, która teleportuje nas do mordercy Lothara.
Przygotuj się dobrze przed użyciem runy, zabierz ze sobą eliksiry czystej regeneracji życia, manę (jeśli jesteś magikiem) i wytrzymałość (jeśli jesteś wojownikiem). W miejscu upadku zwykłe mikstury nie będą działać, aby stopniowo przywrócić życie i manę. Musisz walczyć z czarnym magiem, przeciwnik do trzeciego rozdziału jest dość poważny, ale w niewielkiej lokacji jest wiele kolumn, za którymi możesz się schować i leczyć. W walce wręcz zaleca się zwiększenie wytrzymałości (zbroja, biżuteria kostiumowa na wytrzymałość + serce golema bagiennego). Zabijamy maga, bierzemy jego głowę i ponownie używamy runy przekazanej nam przez Vatrasa. Zwracamy głowę maga Maga Hagena i zamykamy misję. W nagrodę da ci coś dobrego - tarczę paladyna, hełm paladyna, przepis na poświęcone strzały (zalecane łucznikom), runę paladyna "
Dodaj rowniez zaktualiwane bardziej niz to co na 1 stronie lokalizacje kamieni druidow
https://rpgrussia.com/index.php?topic=8788.0W chromie prawym > tlumacz na polski
Podaje rowniez link do ruskiego z opisem prawie kazdego questa, jak wyzej prawym i tlumacz
Dla wygody zauwazcie ze kazdy post jest opisany, czy to quest oryginalny czy z moda
https://rpgrussia.com/index.php?topic=8771.0