SOLUCJA + PORADY na start 225645 245

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 225645

Odpowiedzi 245

Adam123

Adam123

Użytkownicy
posty34
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Adam123

SOLUCJA + PORADY na start
#240 2018-12-16, 12:19(Ostatnia zmiana: 2018-12-17, 08:19)
Jeżeli ktoś sobie nie radzi na arenie orków to nagrałem ''poradnik''. Wykorzystujemy w nim buga na arenie, sposób opisało dwóch użytkowników ''uncl3'' oraz ''Krz60bl'' na konkurencyjnym forum. W skrócie podchodzimy do złączenia kraty i wymachujemy ulu-mulu lewo, prawo aż nasza postać nie wyjdzie z niej. Odpalamy pochodnie i atakujemy przeciwników lewo, prawo(oni nam nic nie zrobią bo będą blokować ciosy a my ich podpalamy) jak hp przeciwnika spadnie praktycznie do zera to gasimy pochodnie i zmieniamy broń na jakiś miecz i dobijamy rywala.

https://www.youtube.com/watch?v=U5LD1kOFNAQ
  Polecam oglądać od 34:16
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty244
Propsy23
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Przygotowałem mapę tabliczek , które aktywują kamienie druidów (alternatywa dla tych co po opisie nie mogą dojść)

Khorinis:

Górnicza Dolina:
(Już wkrótce)

Jarkendar:
Spoiler
1.W skrzyni Kapitana Drake
2.W Świątyni Adanosa. (po przejściu komnaty Rademesa oraz pułapek) Tabliczka jest w lewej komnacie (z kamiennymi strażnikami) w skrzyni
https://imgur.com/pGU4K5d

Pustynia Adanosa:
(Już wkrótce)
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami)
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Darant

Darant

Użytkownicy
posty68
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś by miał problem z pokonaniem demona z bagien jako mag, opisuje jak można to zrobić w niezłym stylu

Pijemy miksture szybkości z pod 4 numlocka, rzucamy zaklecie na obnizenie odpr. i dalej juz zwykłymi spellami.
Uciekamy od niego wokół tego kregu i biegamy miedzy tymi kolumnami.
Sprawa wygląda w skrócie tak, rzucamy zaklecie 2/3 razy, demon do nas dolatuje, uciekamy póki nie usłyszymy casta jego ognistęgo pocisku, obiegamy tak by nas nie trafił i ładujemy w niego ile fabryka dała (niektóre zaklecia przechodzą przez te kolumny więc jeszcze lepiej), w tych odstepach bez picia potow sie nie obejdzie, ale demon akurat daje nam czas na wypicia miksa i zwianie mu bez otrzymania dmg.
 

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty272
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wrzucę tu poradnik, który kiedyś przygotowywałem głównie na bazie tłumaczenia z rpgrussia.com. Później gdy Hearthstone zamieścił swój to go porzuciłem. Zmobilizowałem się aby go skończyć. Zawiera także misje, których brakuje w poradniku Hearthstone'a, chociaż jest bez misji AB. Wrzucam w postaci .pdf:

http://uploadfile.pl/pokaz/1600827---5ufg.html

Post połączony: 2019-01-05, 00:24
W rozdziale I można wybrać się za bramę do GD. W tym celu wskakujemy na gzyms skalny na lewo os wejścia do teleportu przy tawernie Orlana, idziemy gzymsem w kierunku bramy do GD, przechodzimy górą i zeskakujemy po drugiej stronie, Jest trochę orków do wybicia. Można także wejść do jaskini między Khorinis a GD i zdobyć miecz na duchy. Tam także jest sporo do wybicia pełzacze oraz trudne szkielety.
Nie da się jednak wejść do samej GD - taka próba w rozdziale I wyrzuca z gry.
Przejście gzymsem i górą można także wykorzystać do zdobycia szczawiu znajdującego się na półce nad wejściem do leża Masjaf. Mnie nie udało się wskoczyć przy samym wejściu do leża dlatego przeszedłem tam górą
 

vejp

vejp

Użytkownicy
posty5
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A teraz, poradnik dotyczący Własnego obozu. Obóz możemy założyć po zrobieniu zadania "Fire and Sword", który dostajemy od Hagena po raporcie z GD, po wykonaniu, uzgadniamy czynsz z Onarem (50 retoryki=brak czynszu) potem idziemy do Hagena, dostajemy glejt, idziemy do wieży Dextera, którą oczyściliśmy z poszukiwaczy, tam spotkamy  2 strażników, dajemy glejt i można zapraszać osoby do obozu w kolejności jaka ukazana jest na liście (Głównie kierownik, potem prowadzimy Węża do kopalni, a później kolejność jaka chcecie) Lista osób, które można zaprosić do obozu:

1Kierownik (może być tylko jeden):
-Erol - nie trzeba nic robić
-Valeran (Jeśli nie wsadziliśmy w pierwszym rozdziale Fernando do paki, to znajdzie u niego pracę i nie będzie można go wziąć na kierownika, również nie ma żadnych wymagań, przy czym można targować się o jego płacę)

2.Kopacze rudy - kopaczy jak i wszystkich innych pracowników można zapraszać po przyprowadzeniu Węża do kopalni w obozie
- Wąż (siedzi u Cardiffa, wystarczy, że zrobimy to, co napisałem wyżej)
- Snipes (Trzeba mieć 50 albo 60 retoryki, żeby go przekonać do pracy dla nas)
- Grimes (trzeba go wyprowadzić z GD, a jeśli nie mamy opcji dialogowej, taki właśnie miałem problem, to trza podziałać GVE)
- Hanti (idzie razem z Grimesem)

3. Dostawcy prowiantu:
- Niklas (myśliwy siedzący na górze z latarnią Jacka itp. zgadza się od razu)
- Farim (rybak w Khorinis zgadza się od razu)
- Talbin (myśliwy w GD, można zaprosić w 4 rozdziale, po wyprowadzeniu go z GD)

4. Strażnicy:
- Wilk (trzeba zapłacić mu 2k golda, to dosyć dużo, patrząc na to, że Wilka można "użyć" do innego questa a mianowicie do ochrony farmy Bengara, opcje wykluczają się wzajemnie)
- Geyvern (siedzi w karczmie Cardiffa, brak wymagań)
- Alrik (można go zaprosić pod warunkiem spędzenia z nim walki i oddania mu miecza)
Najprawdopodobniej na wszytskich wersjach OPRÓCZ 0065 można go zaprosić dopiero w 5 rozdziale ;/

5. Zielarka - 1 dzień po zaproszeniu dowolnego strażnika nasz kierownik zaczepia nas, i mówi, że strażnik został ranny, i potrzebny jest lekarz, idziemy do Sagitty, można ją zaprosić pod warunkiem, że załatwiliśmy ochronę jej jaskini

6.Kilka dni później kierownik informuje nas, że potrzebny jest nam kowal i kucharka
- Kowal - Carl (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy mu węgiel na początku gry,
- Kucharka - Edda (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy jej statuetkę Innosa na początku gry,

Oczywiście proszę pamiętać, że każda osoba w obozie, to większe zapotrzebowanie na jedzenie i wincyj pinionżków do wydania :))

Post Scriptum: W późniejszej części "rozwoju" obozu Erol zaproponuje wykuwanie własnych pancerzy i prosi o zdobycie schematu, owy schemat można znaleźć w Opuszczonych kopalniach złota w GD (nad wejściem) zbroja jest nawet dobra, więc polecam.
 

Murgraht

Murgraht

Użytkownicy
Książe Eterni
posty605
Propsy37
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Książe Eterni
Niewiem czy to ktoś już pisał, ale co tam. Otóż bardzo przyjemny sposób na pokonanie hord nieumarłych, które są w co drugiej jaskini i lokacji. A więc tak:
1. Wypijamy czarną mgłę
2. Zamieniamy się w zębacza
3. Szybo wracamy do ludzkiej formy
4. Propsy, nieumarłe jednostki nas niewidzą*

*niedotyczny łuczników.
 
W dzień monarcha, w nocy He-Man! Jak Batman!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry