SOLUCJA + PORADY na start 406316 258

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 406316

Odpowiedzi 258

komandos59

komandos59

Użytkownicy
posty139
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może się komuś przyda do czyszczenia obozu bandytów z dexterem, zwój deszczu ognia, można go znaleźć na niższym budyneczku koło ruin pn-wsch: (może nie jest to jakaś super rada ale co poniektórym na pewno na początek pomoże)

 

xKondziox

xKondziox

Użytkownicy
posty358
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@komandos59 Możesz mi powiedzieć na jakim poziomie trudności grasz i jak szybko wbiles tyle wytrzymałości :D ?
 

komandos59

komandos59

Użytkownicy
posty139
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@xKondziox  pisz na priv albo w innym wątku jak masz pytania na przyszłość, bo to nie temat od tego i robi się śmietnik. W wytrzymałość wrzuciłem kilka pn na początku, jeszcze jakieś bonusy wleciały ale nie za dużo. Gram na normalnym, screen był robiony jak miałem 14 poziom chyba. Generalnie na hardzie pewnie brakuje pn na to, ale na normalu jest aż nadto, a wytrzymałość do 2h się bardzo przydaje.
 

Sensoy

Sensoy

Użytkownicy
posty144
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Sensoy

SOLUCJA + PORADY na start
#163 2018-05-10, 19:41(Ostatnia zmiana: 2018-05-12, 09:56)
Opisy zadań w Returning 2.0 ze strony RPG Russia

Zadania obywateli z dzielnicy portowej
W zadaniu "Droga w górę"
Spoiler
1.Droga w górę
Po wejściu do miasta rozmawiamy z Rupertem, czeladnikiem Matteo. Powie on nam, że żaden mistrz nie będzie chciał z nami rozmawiać dopóki nie zdobędziemy ich zaufania i wyśle nas do strażnika Pabla.Ten powie nam, że najpierw powinniśmy kupić sobie ubranie i wyśle nas do Hanny. Strój kosztuje 100 szt. złota (Jeżeli należymy do gildii złodziei to 50, można też kupić "Pancerz poszukiwacza przygód" za 500 szt. złota od Alrika. Po kupnie stroju wracamy do Pabla. Teraz jesteśmy gotowi aby pomóc mieszkańcom portu. Wykonujemy wszystkie zadania w tym najważniejszy czyli "Węgiel dla Carla" bez niego nie będziemy mogli zaprosić kowala do obozu w 3 rozdziale. Po zrobieniu zadań wracamy do Pabla, czekamy do następnego dnia i możemy rozmawiać z mistrzami.
2.Atrament dla Brahima
Kartograf Brahim potrzebuje atramentu. Można go znaleźć w domu Zurisa, na półce po prawej stronie od wejścia. Ponieważ obok domu kupca są zawsze ludzie, przez co nie będzie łatwo go zdobyć. Możesz spróbować podkraść się w nocy gdy strażnik, stojący w pobliżu domu stanie obok kramu Baltrama. Możesz też spróbować ukraść atrament w dzień. Szybko wpadając do domu i chwytając przedmiot z półki zanim wpadną do niego ludzie. Jeśli nie chcesz kraść, możesz kupić atrament od Zurisa za 200 monet. Atrament oddajemy  Brahimowi , a w zamian dostaniemy 3 puste zwoje.
3.Węgiel dla Carla
Portowy kowal poprosi nas o dostarczenie mu 5 kawałków węgla. Część można znaleźć na przystani, ale ja proponuje udać się do spalonej chaty na plaży ze Skipem. Misja jest obowiązkowa do wykonania, ponieważ bez niej   nie będzie można zaprosić Carla w rozdziale 3 do naszego obozu.
4.Przysmak
Sprzedawca ryb Halvor potrzebuje świeżych owoców morza, a konkretnie tuzina ostryg. Ostrygi można znaleźć w muszlach i małżach np.na plaży Skipa lub  w pobliżu rybaka Farima. Jeśli nadal nie masz wystarczająco dużo ostryg, możesz je kupić od Farima, po tym, jak pomożesz mu ze strażą.
5.Szantażysta
Karczmarz Cardiff chce abyśmy pogonili Moe który blokuje wejście do karczmy. Najprawdopodobniej już to zrobiliśmy więc tylko ponownie z nim rozmawiamy. Moe odejdzie, a Cardiff podziękuje nam i obieca wynagrodzenie w wysokości 10 szt. złota dziennie.
6.Dłużnik Lehmara
Pewien typ jest winny Lehmarowi dużą sumę pieniędzy. Lichwiarz chce, żebyśmy go zabili. Idziemy do magazynu portowego, który jest obok stoczni Garvella i zabijamy strażnik Millsa. Oczyszczamy zwłoki i skrzynie. Następnie  wracamy do Lehmara. Paczka bagiennego ziela jest naszą nagrodą.
7.Figurka Eddy
Posążek Innosa Eddy został skradziony.Prosi nas ona o jego odzyskanie.Znajdziemy do przy Millsie tym samym którego zabijamy na zlecenie  Lehmara. Zabijamy łajdaka i zwracamy statuetkę właścicielce.
8.Narzędzia dla Garvella
Aby przyspieszyć budowę statku, Garwell potrzebuje dwóch młotów, piły i smoły. Smołę można znależć na dachu jednego z budynków w porcie. Piłę - na molo niedaleko kwatermistrza Martina lub obok Torbena. W tym samym miejscu przy wejściu do jego domu wisi jeden z młotów, drugi znajdziemy na plaży.
9.Zupa rybna dla Farima
Po udzieleniu pomocy Farimowi w sprawie straży okaże się, że staruszek jest trochę chory. Potrzebuje on specjalnej zupy rybnej. Może ją przygotować tylko Edda. Przynosimy jej 10 ryb, 5 serafisów, kawałek sera,ziarna czerwonego pieprzu i rum. Gdy zupa będzie gotowa zanieś ją Farimowi.
Zadania Vatrasa
Spoiler
1.Żywność dla ubogich
Vatras wysyła nas do farmera Lobarta po paczkę żywności i daje nam 300 szt. złota do zapłaty. Idziemy do Lobarta odbieramy paczkę, płacimy i wracamy do Vatrasa.
2.Eliksiry dla Vatrasa
Vatras poprosi, abyśmy udali się do alchemika Salandrila i odebrali eliksiry czystej magicznej energii(Pełni many). Idziemy do Salandrila, a po odebraniu napojów dajemy je Vatrasowi. W zamian dostaniemy parę eliksirów które przed chwilą oddaliśmy.
3.Dziennik Vatrasa
Vatras powie nam, że jakiś czas temu okradziono go i zabrano cenny dla maga dziennik. W tej sprawie idziemy do Cassii przywódczyni gildii złodziei mając 20 retoryki (inaczej będziesz musiał kupić dziennik na 5000 monet), i pytamy o kradzież popełnioną na Vatrasie. Zapyta nas ona, skąd to wiemy. Odpowiadamy coś w stylu, że są plotki na ten temat. Cassia wyśle nas do Ramireza. Tu płacimy 100 szt. złota lub jeżeli mamy 25 retoryki odbieramy pamiętnik za darmo.
3.Atak ciemności
Vatras opowie nam o ataku mrocznej bestii na ludzi i poprosi o jej zgładzenie. Bestia(Cieniostwór) mieszka w jaskini w pobliżu latarni morskiej. Zabijamy bestię i wracamy do maga, by odebrać nagrodę.
4.List
Drugi Rozdział Vatras poprosi o dostarczenie listu do maga ognia Isgarotha, który przebywa w kaplicy na drodze do klasztoru.
5.List do Lee
Drugi Rozdział Vatras poprosi nas byśmy dostarczyli jego list do przywódcy najemników, Lee. Zanosimy mu list, a zadanie jest skończone.
 
Kolejna dawka questów :D Mógłbym prosić o przeniesieni tego posta na 1. stronę działu? Tak łatwiej byłoby to znaleźć graczom @Simen
 
Ukończone Modyfikacje:
Gothic 1
Zagadka Bagiennego Ziela                               
Świat Skazańców
Edycja Rozszerzona 1.4.5 i 1.4.8
Ciemności Gordotha
Czas Zapłaty 1.5
Gothic 2
TheReturning 2.0 (0062) i (0066.1)
L'hiver Edition 0.9.3 i 1.1 PL
Złote Wrota
Bandyci

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zaktualizuj ktos na 1 stronie porady, podaje które sie przydadzą a popelnilem te bledy przez brak w spisie
1. Zanim dolaczysz jako nowicjusz do ktoregokolwiek boga dolacz do zlodziei, potem cassia mowi ze nie przyjmie nas bo jestesmy nowicjuszem boga
2. Zanim zabijecie lehmara idzcie do klasztoru, ten typek na srodku da Q zeby odkupic cos od lehmara, w trupie tego itema nie ma, jak zabijecie to po quescie
3. Klucz zgubiony przez Constantina ma Mika za 50golda

Prosilbym jak ktos pamieta czy moglby zrobic mapke z kamieniami druidow, opisy sa bezuzyteczne dla 1razowców bo nic nam nie mowia skoro nigdy nie odwiedzilismy nowych rozbudowań mapy, czy np opis "W miejscu gdzie znajduje się topielec z misji z jajkiem, przechodzimy przez zwalone drzewo na rzece i kierujemy się w lewo do końca brzegu." Nic to nie mowi nowym graczom, a chociaz mi nic bo takiego Q nie dostałem
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To działa inaczej zasadniczo zanim dołączysz do jakiekolwiek gildii należy dołączyć do wszystkich pobocznych wyjątkiem od reguły jest najemnik on jest traktowany jako neutral przez każde ugrupowanie wiec może do nich dołączyć później :P

Lehmar ma opcje handlu i kilka ważnych itemów nie tylko questowy, ma tez szkatułkę z klejnotami to tylko 130 expa jak ktoś chce ale ma tez potka +2 do many także przydatna rzecz no i dla najemników ma najważniejszy rzecz na r1 czyli sztabę magicznej rudy.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

logow1

SOLUCJA + PORADY na start
#166 2018-05-11, 21:56(Ostatnia zmiana: 2018-05-13, 17:05)
Postanowiłem ze każda kombinacje skrzyn będe sobie zapisywał i jak narazie to mi wyszlo, moze komus sie przyda.Jak cos to dopisujcie :P https://pastebin.com/G2qYgxzR
Edit pare nowych rzeczy :P
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Morty

SOLUCJA + PORADY na start
#167 2018-05-13, 08:47(Ostatnia zmiana: 2018-05-13, 15:13)
Mapka z miejscem występowania Solkersa, i mapka krainy Śnieżnych Orków.
https://imgur.com/a/kGmJ7fD
Źródło RPG Russia.

Kalkulator PN do Ret2.0
 

templartitan

templartitan

Użytkownicy
posty882
Propsy96
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@Luigi2137
http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=485
Wszyscy nauczyciele w grze jakby ktoś czegoś szukał.
 
Procek - i5-4460 3.9 GHZ
Karta Graficzna -GTX 970 MSI
Pamięć Ram - 16GB
https://steamcommunity.com/id/templartitan/

deverct

deverct

Użytkownicy
Obecnie Guru
posty148
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Obecnie Guru
@Murgraht
Na szkielety i wszystkich atakujących mieczami, obuchami itd. jest jedna prosta taktyka - podchodzimy, oni zaczynają combo, cofamy się jeden krok i czekamy aż skończą combo - wtedy atakujemy zwykłym ciosem do przodu, bo kończąc animacje mając jakieś 1 sec zanim zaczną kolejną serie. Jeśli robią combo takie jak Cord - czyli że idą strasznie do przodu kręcąc się wokół siebie to trzeba zrobić krok w tył i jeden albo dwa w bok
 

Lojras

Lojras

Użytkownicy
posty152
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pasy na zręczność od gildii złodziei mają w opisie że tylko z pancerzem złodzieja, ale działa np też z zbroją zabójców, więc wychodzi na to że pasy na zręczność od gildii złodziei działają z każdą zbroją na zręczność. Miłej gry, Łucznicy.
 

Jefel

Jefel

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeden z kluczy do wieży z Gomezem znajduje się w pokoju nad Engorem.
Spoiler
 

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z racji ze nikt nie aktualizuje na pierwszej stronie waznych info to podaje Q z ruskiej strony

PRZEKLĘTA LATARNIA

Spoiler
Aby podjąć tę misję, rozmawiamy z dozorcą latarni Jack. Jak zwykle, powie, że jego latarnia została schwytana przez bandytów i zmuszony jest siedzieć w mieście. Pytamy go, o jakiej latarni mówi - czy nie chodzi o to na morzu? Następnie Jack mówi nam, że na latarni morskiej w morzu podobno są przeklęte i rzekomo widziane na niej duchy. Nie martw się, nie chodzi o te duchy, które są odporne na broń i zabijają jednym uderzeniem początkujących poszukiwaczy przygód:)

Płyniemy do latarni morskiej. Kiedy wejdziemy do wieży, dziennik zostanie zaktualizowany. Nadal musimy przeszukać latarnię morską. Wchodzimy po schodach. Pośrodku drogi na deskach leży srebrny pierścionek. Wybieramy to. Pierścień mówi "Stefanu z Ha ---". Nasz dziennik zostanie zaktualizowany ponownie. Pierścień wygląda bardzo zwykły sposób, a pomimo faktu, że Halvor to nie będzie musiał uważać, aby nie przypadkowo go sprzedać prosty kupiec.

Wejdź na szczyt latarni i obejrzyj jedną ze ścian. Pokazuje ledwo odróżnialny symbol. Kliknij na niego. Dziennik zostanie ponownie zaktualizowany. Musimy zapytać o ten znak od jednego z magów. Kto z nas jest "kimś od czarowników"? Oczywiście, Xardas. Musimy z nim porozmawiać, ale najpierw wrócimy do pierścienia, który znaleźliśmy.

Musimy znaleźć osobę, której imię zaczyna się od "Ha". Możesz porozmawiać z Haradem, Halvor i Haconem. Będą mówić, że nie znają nikogo imieniem Stefan, ale dadzą trochę doświadczenia. Idziemy do Hannah i rozmawiamy z nią. Opowie nam o tym, co się stało w latarni morskiej, po czym już idziemy porozmawiać z Xardasem o znaku, który widzieliśmy na szczycie latarni morskiej.

Xardas po rozmowie da nam zwój wezwania ducha. Znów będziemy musieli wrócić do latarni i użyć zwoju na szczycie latarni morskiej, gdzie leży szkielet. Aktualizujemy dziennik, a potem schodzimy i rozmawiamy z duchem Stefana. Powie, że został zabity przez człowieka imieniem Kelevra - najwyraźniej piracki pseudonim. Kim jesteśmy, jeszcze nie wiemy.

Znowu potrzebujemy Xardasa, aby pomóc mu w udzieleniu porady, jak usunąć klątwę z latarni morskiej. Można to zrobić, jeśli morderca żałuje przed duchem zabitego. Musimy się dowiedzieć, kim jest Kelevra. Dziennik radzi iść do portu. Głównym źródłem informacji w porcie jest oczywiście Cardiff. Wybieramy opcję "Potrzebuję informacji", a następnie "Potrzebuję twojej porady". Cardiff powie, że Jack może wiedzieć o piratach. Jeśli uwolnimy latarnię Jacka od bandytów, to pójdziemy do latarni morskiej do niego. Jeśli nie, to nie musisz iść daleko, bo Jack zwykle siedzi obok tawerny. Jednak Jack nie mówi nam niczego istotnego. Dalsze przejście questa znajduje się w drugim rozdziale.

Raz w Yarkendar idziemy do obozu bandytów, dostajemy dostęp do chaty Grega i pytamy kapitana piratów o Kelevre. Powie, że wie o tym, ale nie widział go od bardzo dawna. Teraz najtrudniejsza rzecz: wciąż musimy uwolnić latarnię Jacka od bandytów. Następnie przekazujemy zadanie Jack, aby udać się do latarni morskiej. Mówimy mu, że lubimy latarnię morską. Po tym, będzie można wziąć kolejny quest - „Jack Tube” . Znowu idziemy do Grega w Yarkandar. O pewnych porach dnia stoi przy drzwiach swojej chaty i po prostu pali fajkę. Łapiemy go w tym momencie i pytamy o rurkę. Da nam jeszcze jednego, a ponadto, że ten, który potrzebuje rury, to jest Kelevra. Jeśli już zakończyłeś zadanie za pomocą słuchawki, to po pytaniu o Kelevre, zakończ rozmowę i sam Greg odezwie się do ciebie z tym samym dialogiem.

Rozmawiamy z Jackiem. Zgodzi się pójść do latarni morskiej, ale chce to zrobić jutro. Następnego dnia płyniemy do latarni morskiej i znów rozmawiamy z Jackiem. Potem idziemy porozmawiać ze Stefanem. Poprosi nas o rozpalenie ognia na szczycie latarni. Następnie potrzebujemy dużej wartości umiejętności retoryki. Wygląda na to, że potrzebujesz 60 lub więcej. Odbieramy od ducha obietnicę, że nie zabije Jacka. Następnie podchodzimy do latarni i rozpalamy ogień. Schodzimy i rozmawiamy z Jackiem. Klątwa zostaje usunięta, a misja jest zakończona.

Mroczna sieć
Spoiler
Poszukiwania udziela Lord Hagen po uwolnieniu Bennetta. Trzeba znaleźć prawdziwego mordercę Lothara. W dialogu Hagen osobiście podpowie ci, od czego zacząć. Przede wszystkim udajemy się na miejsce morderstwa - do wyjścia z południowej bramy Horinisa (są to bramy prowadzące do gospodarstwa Lobart i wieża Xardas). Schodzimy pod drewniany most i znajdujemy tam pierścień, pamiętnik zostanie zaktualizowany. Nosimy pierścień do Vatrasu, obiecuje go przestudiować i poprosić go, aby przyszedł do niego następnego dnia. Powie, że na ringu czuje się magię Beliara i że Lothar został zabity przez ciemnego maga. Potrzebujemy rzeczy, która należała do maga.

Rozmawiamy z Bennettem, on powie, że był w mieście z Hodges w dniu morderstwa. Ogólnie już to już wiemy, ale jednak dopiero po rozmowie z Bennettem możemy porozmawiać z Hodges. Uwaga: jeśli jesteś najemnikiem, a następnie w pierwszej rozmowie z Bennett po uwolnieniu zmiany swoimi smokami gildii łowców i nie można już otrzymać wynagrodzenie od Onar.

Rozmawiamy z Hodges. Jest tchórzem i żeby go przemówić, potrzebujemy 50 retoryki. Potem Hodges da nam magiczny zwój. Idziemy do Vatras i pokażemy mu. Zapyta ... co byś pomyślał? Oczywiście, poczekaj jeszcze jeden dzień. Czekamy, potem rozmawiamy z Vatrasem, a on da nam runę, która teleportuje nas do mordercy Lothara.

Przygotuj się dobrze przed użyciem runy, zabierz ze sobą eliksiry czystej regeneracji życia, manę (jeśli jesteś magikiem) i wytrzymałość (jeśli jesteś wojownikiem). W miejscu upadku zwykłe mikstury nie będą działać, aby stopniowo przywrócić życie i manę. Musisz walczyć z czarnym magiem, przeciwnik do trzeciego rozdziału jest dość poważny, ale w niewielkiej lokacji jest wiele kolumn, za którymi możesz się schować i leczyć. W walce wręcz zaleca się zwiększenie wytrzymałości (zbroja, biżuteria kostiumowa na wytrzymałość + serce golema bagiennego). Zabijamy maga, bierzemy jego głowę i ponownie używamy runy przekazanej nam przez Vatrasa. Zwracamy głowę maga Maga Hagena i zamykamy misję. W nagrodę da ci coś dobrego - tarczę paladyna, hełm paladyna, przepis na poświęcone strzały (zalecane łucznikom), runę paladyna "

Dodaj rowniez zaktualiwane bardziej niz to co na 1 stronie lokalizacje kamieni druidow
https://rpgrussia.com/index.php?topic=8788.0
W chromie prawym > tlumacz na polski

Podaje rowniez link do ruskiego z opisem prawie kazdego questa, jak wyzej prawym i tlumacz
Dla wygody zauwazcie ze kazdy post jest opisany, czy to quest oryginalny czy z moda

https://rpgrussia.com/index.php?topic=8771.0
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli wejdziemy na fontanne w górnym mieście, bezi zacznie śpiewać i dostaniemy 100 expa
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lokalizacja kopców rudy potrzebna w zadaniu Wyprawa magów ognia

- Stara Kopalnia x1
- Kopalnia Orków x2 (1 kopiec na samym dole kopalni, drugi kopiec też na dole ale trzeba przejść po kamiennym moście i wejść do dużego pomieszczenia gdzie jest usypany ów kopiec)
- Śnieżne Góry Orków x2 - (1 kopiec w klanie Ognia, drugi w klanie Zimna).
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
W Klanie Ognia (tym przyjaznym) nie używać kopca póki się nie skończy zadania ,,Wojny Klanów" bo to spowoduje, że Klan Ognia będzie wrogi :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Za tym drzewem po lewej stronie jest szczaw królewski. Mirabelek niestety nie znalazłem ;/
 

BUMCYKAFYSZ

BUMCYKAFYSZ

Użytkownicy
posty235
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taka porada (trochę bug ale przydatny) gdy przy uderzeniu trolla golema lub innych postaci które odrzucają naciśniesz 2x tyldę ~ to twoja postać się nie ruszy (znaczy nie zostanie odepchnięta) i zostanie na swoim dotychczasowym miejscu :) przydatne na walkę z jednym z czarów poszukiwaczy :)

Post połączony: 2018-05-25, 17:25
i jeszcze dam taki mały spis kodów do niektórych trudnych zamków :)
Jak coś to zamki nie zmieniają szyfru jeśli grasz na poziomie Easy, Normal
Spoiler
rączka : DDAADAADAAADDDADADADD
Ratusz (160 zręki wymagane) ADDAADDDAADAADAADDADDAAD
Skrzynia z włócznią silvermoon : AADADAADADADDADADADADAADD
Skrzynia tam gdzie jest ranny ork : AADDAADDADDD
WYSPA GILDI ZŁODZIEJI
ADDAADADADAAAD
DAADDDA
DAADDDAAADADADADA
DADDADDDA
Skrzynia strażników : ADAAADAADADADAD
Skrzynia w skarbcu klasztor : DADADAADDDAADADADDD
Skrzynia za kratami w gildi złodzieji : ADDADAADADAAD
 

deverct

deverct

Użytkownicy
Obecnie Guru
posty148
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Obecnie Guru
Tylko na poziomie hard i wyżej, na normie i easy się nie zmieniają
 

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy

PORADY DLA MAGÓW
Nie sprzedawaj jezyków ognistych jaszczurów, kupuj wszystkie winogrona mozesz z nich robic Balsam dajacy +3 do many, bardzo latwy sposob na podbicie many nawet w 2 rodziale

6 kręgu mozesz sie nauczyc w 5 akcie dopiero po zrobieniu lokacji obok kruka tej z mobami jak bossy
Przynajmniej jest tak jesli chodzi o Magów Wody, nekro widziałem save przed wejscia do tej lokacji z 6 kregiem nauczonym u kreola
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry