SOLUCJA + PORADY na start 406324 258

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 406324

Odpowiedzi 258

frans

frans

Użytkownicy
posty413
Propsy33
Profesjabrak
  • Użytkownicy

PORADY DLA MAGÓW
Nie sprzedawaj jezyków ognistych jaszczurów, kupuj wszystkie winogrona mozesz z nich robic Balsam dajacy +3 do many, bardzo latwy sposob na podbicie many nawet w 2 rodziale
Winogrona lepiej zostawić na wino z serc demona, które daje na stałe hp.
 

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla nekro moze wydajniejsze z sankta nomen ale dla innych lepiej balsam robic
 

frans

frans

Użytkownicy
posty413
Propsy33
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli chcesz grać na hardzie/legendzie, ale irytuje Cię limit snu (9h na dobę), to mam dla Ciebie rozwiązanie. W GVE wystarczy zmienić wartości linijek podanych poniżej:
SLEEPDIS = 24
CheckLevelOption [2] = 24
Dodam, że zmęczenie dalej działa, ale dzięki temu można spać kiedy się chcę i wygodnie przewijać czas do questów, które trwają kilka dni.


Dołączam link do pobrania powyżej omawianego programu:
https://rpgrussia.com/index.php?topic=13788.0
 

Subuki

Subuki

Użytkownicy
posty163
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podajcie jakieś lokalizacje na tabliczki na zręczność na terenie khorinis.
 

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty287
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

darek0100

SOLUCJA + PORADY na start
#204 2018-06-19, 16:35(Ostatnia zmiana: 2018-06-19, 16:48)
Lokalizacja tabliczek

Khorinis:
Spoiler
Siła - w dolinie za parskającym smoczym zębaczem
Siła - w jaskini z cieniostworem, niedaleko latarni morskiej
Siła - obok namiotu w obozie przy wykopaliskach magów wody
Siła - w dole na końcu wybrzeża z ognistymi jaszczurami
Zręczność - przy wieży, która jest na wzgórzu za myśliwym Niklasem
Zręczność - w zalanej kabinie załamanego statku, po drugiej stronie zatoki od obozu pirata Skipa
Mana - jaskinia z teleportem w pobliżu miasta Khorinis
Mana - obok mostu przy przejściu do Górniczej Doliny
Mana - w jaskini, w pobliżu obozu zbieraczy bagiennego ziela przy jeziorze
Mana - w jaskini z pełzaczami w obozie Dextera
Mana - w obozie Dextera, w domu przy moście
Mana - w namiocie bandytów w lesie za gospodarstwem Sekoba
Mana - w jaskini znajdującej się pod kręgiem Słońca
Mana - na płaskowyżu nad farmą w Akila
Mana - w namiocie z goblinami, na końcu dolinki, gdzie wykonujemy quest „Polowanie z Bartokiem”
Mana - w górnej części przeklętej latarni
HP - na skalnej półce, za posągiem Innosa, w drodze do klasztoru magów ognia
HP - w drodze do piramid na pustkowiu (magiczny golem w queście magów ognia) powyżej namiotu z bandytami
HP - po lewej (jeśli stoisz naprzeciwko) wodospadu przy wejściu do Górniczej Doliny
HP - w jaskini ze szkieletami za obozem Dextera
HP - w pozostałościach kamiennego strażnika w podziemnych ruinach na wykopaliskach
HP - w przejściu do Górniczej Doliny pod baldachimem orków
HP - daje Cassia w ilości dwóch sztuk na czara z rudy barona
HP - obok ducha w grobowcu Ulzara (jaskinia obok cmentarza w pobliżu tawerny Orlana)
HP - w domu w obozie myśliwych
HP - w ślepym zaułku z 2 trollami w pobliżu myśliwego Groma
HP - za rogiem Wieży Xardasa
HP - wewnątrz kamiennego kręgu w dużym ciemnym lesie
HP - w dolinie z jaszczurami nad jaskinią złodziei, niedaleko miejsca pobytu Cavalorna
HP - na małej półce w połowie drogi od wieży Xardasa do miasta
HP - w jaskini z bandytami, w lesie w pobliżu wschodniej bramy Khorinis
Wytrzymałość - w kanalizacji, w skrzyni za kratą
Wytrzymałość - w jaskini z goblinami w misji Grega
Wytrzymałość - podziemne ruiny wykopalisk, w dole przed pomieszczeniem z portalem
Wytrzymałość - w krzakach przy cieniostworze, który znajduje się pomiędzy piramidami na wykopaliskach
Wytrzymałość - w jaskini na wykopaliskach magów wody, w pobliżu Atramentora
Wytrzymałość - obok głazu, niedaleko od młyna w pobliżu osiedla Sekoba
Broń Jednoręczna - za kryptą w pobliżu farmy Onara
Broń Jednoręczna - w jaskini z bandytami w lesie, w pobliżu farmy Akila
Broń Jednoręczna - leży po lewej (jeśli stoisz naprzeciwko niego) od klasztoru, na skale
Broń Jednoręczna - za kamieniem, na skraju pól Onara, w pobliżu kałuży z topielcami
Broń Dwuręczna - w jaskini z goblinami za farmą Onara
Broń Dwuręczna - obok ducha w grobowcu Mirrata (jaskinia między legowiskiem czarnego trolla a kręgiem Słońca)
Łuk - za tawerną "Martwa Harpia"
Łuk - w jaskini z pełzaczami, sąsiednia odnoga do próby magów ognia
Łuk - w pobliżu kręgu słońca, bliżej ściany (musisz poszukać w krzakach)
Łuk - w jaskini z polnymi bestiami, pośrodku pola w pobliżu farmy Onara
Łuk - w jaskini z cieniostworami pod mostem, w drodze do piramid
Kusza- za młynem na farmie Lobarta
Kusza - w jaskini Wino z imiennym goblinem Mirblem w wielkim ciemnym lesie
Kusza - w pobliżu wejścia do jaskini z nieumarłymi, pomiędzy czarnym trollem a kręgiem Słońca

Jarkendar:
Spoiler
Siła - w skrzyni, w ruinach niedaleko grobowca Quarhodrona
Siła - w bibliotece budowniczych
Siła - w świątyni Adanosa (skrzynia)
Siła - w skrzyni wojowników w Sanktuarium Ash'Tar
Zręczność -  skarb (najbliżej centralnych ruin Jarkendaru)
Zręczność - w skrzyni, w grobowcu Quarhodrona
Zwinność - w świątyni Adanosa, na zwłokach bandyty
Mana - skarb (na końcu kanionu w kopalni)
Mana - w skrzyni, w ruinach przy zepsutym moście w drodze do domu Strażników Umarłych
Inteligencja - w świątyni Adanosa (skrzynia)
Inteligencja - w grobowcu (w środku) Quarhodrona
Inteligencja - na ciele Malcolm'a
Inteligencja - w bibliotece budowniczych
Inteligencja - w bibliotece budowniczych
HP - daje Abigail za zadanie "Miecz Abigail"
HP - w świątyni Adanosa (skrzynia)
HP - na końcu jaskini wraz z bossem pająkiem Shalią (przepaść na drodze do obozu piratów z Jackiem)
HP - w skrzyni, w jaskini koło chaty pustelnika
HP - w bibliotece budowniczych
HP - przy wyjściu ze świątyni z portalem w Khorinis (po lewej)
HP - Greg daje za zadanie "Potępione dusze"
Broń Jednoręczna - w jaskini, w pobliżu zrujnowanego mostu obok czarnego trolla (musisz zejść i iść wzdłuż klifu)
Broń Jednoręczna - w świątyni Adanosa, na zwłokach bandyty
Broń Dwuręczna - skarb (w ogromnej jaskini z pełzaczami i pająkami, przejście z kanionu na bagna)
Broń Dwuręczna - w skrzyni, za zrujnowanym mostem w drodze do domu Strażników Umarłych
Broń Dwuręczna - w skrzyni, w domu Strażników Umarłych

Górnicza Dolina:
Spoiler
Zręczność - za ogrodzeniem orków, na dachu chaty Angara
Zręczność - skrzynia w mieście orków , na dachach budynków naprzeciwko wejścia do Ur-Thralla, na górze, w zadaniu "Dziwny klucz"
Zręczność - na szczycie zniszczonej wieży, która znajduje się w pobliżu starej chaty Cavalorna
Zręczność - w skarbie kamiennego smoka
Zręczność - daje Drax za zadanie "Pierścień Kruka" (za płotem orków, niedaleko chaty Angara)
Mana - w skarbie lodowego smoka
HP - jaskinia pod skałą, na której znajduje się Hosh-Pak
Broń Jednoręczna - w jaskini na wzgórzu od wejścia do Nowego Obozu
Łuk - w pobliżu ognistych jaszczurów w drodze do górskiej fortecy
Łuk - skarb kamiennego smoka
Łuk - w obozie bandytów, na lodowym terytorium, w pobliżu domku rybackiego (zadanie "Laboratorium Jacko")
Kusza - na brzegu jeziora na lodowym terytorium, naprzeciwko chaty rybackiej
Kusza - w jaskini znajdującej się w skałach w pobliżu Zamku (można się wspiąć z miejsca Diego)
Kusza - najwyższa wieża zamku, w której są zwłoki Gomeza

Starożytny Płaskowyż:
Spoiler
Zręczność - Świątynia Prawdy, w sekretnym pokoju
Mana – Świątynia Łez, prawy pokój z kapłanami Pradawnych
HP - skrzynia w ukrytej jaskini po prawej stronie doliny (wymaga zwoju transformacji w chrząszcza)
HP - skrzynia w wieży Im'Arkh
HP - skrzynia w namiocie ogrów w pobliżu rowu fundamentowego pośrodku
HP - leżący obok dużego głazu w pobliżu Świątyni Prawdy.
HP - skrzynia w sanktuarium Ishar'Arkh
HP - skrzynia w jaskini Karakusta
HP - Świątynia Prawdy, górny poziom
HP - Kwatera zagubionych dusz (alias lochów) w skrzyni Chel'Drak
Broń Jednoręczna - Świątynia Łez, lewy pokój z wojownikiem Starożytnych
Broń Dwuręczna - Świątynia Łez, jaskinia z rudnymi (рудными) pełzaczami za kratą
Łuk - mała piramida na Placu Świątynnym
Łuk - Świątynia Łez, lewy pokój z wojownikiem Starożytnych
Łuk - Świątynia Prawdy, górny poziom
Łuk - Blisko stada zębaczy w pobliżu dużego kamienia z kolumnami

Dolina Cieni:
Spoiler
Siła - w krypcie na drodze do rytualnego kręgu kamieni
Zręczność - daje Elvais za quest "Ludzie w dolinie"
Inteligencja -  leży pomiędzy kamieniami na płaskowyżu, w miejscu wezwania Azgalora
Wytrzymałość - leży na ziemi w krypcie Dakata
Broń Dwuręczna - miejsce pobytu jaszczurów w pobliżu mostu do krypty Dakata

Zapomniana Wyspa:
Spoiler
Siła - w budynku z mapą morską
Zręczność - w wieży, do której można dotrzeć przez teleport na dachu budynku z mapą morską
Zręczność - w piramidzie z golemami bagiennymi
HP - w pobliżu teleportu w centrum wyspy (znajdujemy się tam w zadaniu "Źródło magii")
HP - w budynku z mapą morską
HP - w piramidzie z golemami bagiennymi
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Tabliczka astronoma która znajduje się na Pustyni Adanosa i jest niby nie do odczytania, to tak naprawdę mapa tej lokacji.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Enaxe

Enaxe

Użytkownicy
posty102
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Protip, jakby ktoś chciał trochę pograć nekromantą, ale mieć inną gildię ( przykład : Strażnik Świątynny z magią nekromanty ). Kiedy wybierzemy Drogę Mroku ( albo ciemności ) u ostatniego z Opiekunów, po porozmawianiu z Kreolem pojawi się opcja bodajże naucz mnie tworzenia run. W zależności od naszego kręgu magii ( maks. 3 jeżeli zdobywamy go wyłącznie przez zadanie Gallahada ) będzie mógł uczyć nas określonych run.
 

Buub

Buub

Użytkownicy
posty302
Propsy53
  • Użytkownicy
Jeśli chcecie pominąć animację otwierania skrzyń przy włamywaniu siłą (Y) lub zręcznością (Shift+Y), tuż po wciśnięciu skrótu naciśnijcie przycisk sprintu (`). Jeszcze większa oszczędność czasu;) (Przy włamywaniu siłą czasami trzeba kliknąć tyldę więcej niż raz)
 

deverct

deverct

Użytkownicy
Obecnie Guru
posty148
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Obecnie Guru
Nie jestem pewny czy ktoś nie informował już, ale Guru raz dziennie paląc fajkę wodną może dostać bonus 1many - przydatne na hard+
 

MrRed09

MrRed09

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy było gdzieś to zamieszczane ale :
1 kamień księżycowy można zdobyć podczas wykonywania wątku z krukiem na pustyni adanosa
2 kamień księżycowy można zdobyć po zabiciu bosa maga na pustyni adanosa tego w wieży (oprócz tego łuk 310 zr i ciekawy naszyjnik
 

Enaxe

Enaxe

Użytkownicy
posty102
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli pójdziemy do Netbeka przed popłynięciem na wyspę Irdorath to da nam miksturę nieśmiertelności, jest ona niesamowicie silna dla wszystkich postaci dystansowych, bo można po prostu strzelać do Awatara Beliara na miksturze i zabić bez żadnych problemów z lawą.
 

Godlo

Godlo

Użytkownicy
posty92
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Godlo

SOLUCJA + PORADY na start
#211 2018-07-03, 10:20(Ostatnia zmiana: 2018-07-03, 16:27)
Małe sprostowanie co do lokalizacji płytek potrzebnych do teleportacji
2. W okolicy kamiennego golema, obok drzewa nad przepaścią. (chodzi tutaj o magicznego golema tego od próby ognia)
9. Powyżej wejścia do miejsca gdzie znajdujemy magicznego golema, jest tam półka z pająkiem. (tam gdzie jest wieża za Khorinis z mrocznym golemem, ja jak debil szukałem półki koło magicznego golema tego z próby ognia)

+ w Jarku można też 2 kamienne płytki znaleźć
jedna jest w skrzyni przy Drejku (drake) w jaskini przy plaży pełnej ognistych jaszczurów (misja z kompasem dla garetta )
+ jedna w komnatach adanosa
 

Enaxe

Enaxe

Użytkownicy
posty102
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Większość zadań i wątków pobocznych ( ale ważnych, np. Świątynia Śniącego itp. ) można zrobić już w 3 rozdziale, potrzeba do tego tylko cierpliwości. Jako łucznik, jedyne co zostało mi do zrobienia w 4 rozdziale na przykład, to zabijanie smoków.

Post połączony: 2018-07-03, 14:18
Warto jest mieć ze sobą zwój wskrzeszenia umarłych ( ten, który wymaga 20 many ), nie każdy wie, że używa się go klikając lewy shift i numpad9, pozwala on wskrzeszać nieżywych NPC, więc gdyby komuś umarł ważny NPC to nie musi wczytywać save'a.
 

Bezixx

Bezixx

Użytkownicy
posty128
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Bezixx

SOLUCJA + PORADY na start
#213 2018-07-06, 19:34(Ostatnia zmiana: 2018-07-06, 20:07)
Nie widziałem żeby ktokolwiek coś gdzieś o tym zamieszczał ( jak coś było albo rzuciłem w zły temat to mnie poprawcie, to usunę ), więc wrzucam tutaj poradnik jak pokonać maga w wieży na pustyni już nawet w drugim rozdziale, głównie z myślą o poziomie legendarnym ( bo na nim gram ). Ci którzy grają na innych też mogą skorzystać, ale pewne rzeczy jak Wasze statystyki najpewniej ( jak chociażby hp ) będą się różnić.

Jak podejść do walki
Spoiler
Do pokonania bossa będziecie potrzebowali:
- przynajmniej 1500 hp, idealnie minimum 2000
- trochę odporności na ogień
- dobrej broni lub czaru
- Wodę Adanosa, najlepiej jak najwięcej, 30-40 jak za mało bijecie, w innym przypadku powinno wystarczyć od 10 do 20, czary leczenia się alternatywą dla magów, ale nawet i dla nich Woda może mieć zastosowanie ( bo jest szybsza w użyciu )
- mikstur leczących, aby skontrować podpalenie i odbijanie obrażeń lub gdy macie za dużo hp na użycie Wody
- ewentualną wodę świeconą, w razie gdyby zjadało Wam manę
- cierpliwości

Zacznijmy od tego że walka wręcz z nim to mordęga, nie polecam jej z tym chyba że zamierzacie walczyć z nim w 4 lub 5 rozdziale i jesteście uber napakowani. Pomijając że często blokuje i przy trafieniu go ma tendencję do odbijania obrażeń, to trudno znaleźć dobry moment aby się uleczyć.
Najłatwiej ma tu mag z akrobatyką, bo mechanika odbicia nie tyczy się magii i można użyć błyskawicy dla zrzucenia obrony bossa.
Łucznik/kusznik jest pomiędzy, bo wciąż obrywa przy zadawaniu obrażeń, ale można bezpiecznie się ustawić i strzelać.
Magia > broń dystansowa > broń biała
Opis walki:
Spoiler
Jeśli gracie magiem, to z reguły wygląda to tak że uderzacie kilka razy czarami zza jego pleców zanim coś zacznie robić ( błyskawica ), dalej to sprowadza się do tego że czekacie aż rzuci swoim, robicie unik i atakujecie.
W przypadku łuku/kuszy najlepiej podejść do niego od tyłu, walnąć, po czym cofać się z bronią w ręku i przeturlać się za murek tak aby być trochę niżej niż szkieletor ( za wysoko to nas uderzy, za nisko - będzie próbował przeskoczyć ), a potem strzelać, celując w odpowiednim kącie ( nie trzeba trafiać bezpośrednio w niego, byleby mieściło się w jego hitboxie, ale potrzebne jest wyłączone automatyczne celowanie ).
Jak jesteście na tyle uparci aby używać broni białej, to polecam wyczekiwać combosów złożonych z 3 ciosów jeśli zamierzacie się uleczyć, możecie użyć tego samego sposobu z broni dystansowej aby go zablokować.
A teraz najważniejsze: gdy widzicie że zaczyna się palić i wypowiada te swoje słowa, NIE ATAKUJCIE go dopóki nie pojawi się deszcz ognia. Inaczej oberwiecie dosyć mocno a on uleczy się za 3000 życia. Polecam się w tym czasie jak najszybciej uleczyć się tak żeby mieć przynajmniej 1300-1400hp. Gdy tylko trafi Was deszcz, to od razu leczycie się wodą Adanosa, używając przycisku 1 na klawiaturze numerycznej i polecam też ewentualnie wypić miksturę leczniczą. Powtarzamy aż do skutku, uważając żeby hp Wam nie spadło zbyt nisko jak nie jesteście magiem, i voila, boss pokonany.

Jak ktoś będzie potrzebował to mogę też napisać o niektórych innych bossach ( jak np o 3 trollach koło Słonecznego Kręgu albo Kruku ).
 

Pawcik2k

Pawcik2k

Użytkownicy
Ajeeee <3
posty134
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Ajeeee <3
Jak ktoś gra strażnikiem światynnym i odbierze od jednego imiennego strażnika czar z 2 roździału ( Ręka Strażnika czy jakoś tak ) , ma mega ułatwione życie z bossami typu , Drake w Jarku , Mini-sniącymi na pustyni itp . Wystarczy rzucić czar gdy przeciwnik nas nie widzi ( nie ma nas w zasięgu, nie może nas gonić itp. ;p ) . Ustawiamy się rzucamy czar na stojącego sobie np. Drake ( raz wystarczy ) on się buguje i stoi w miejscu cały czas. Możecie go sobie spokojnie ubić bronią białą lub czymś innym ;p . Dziwne bo innymi czarami z magii strażnika światynnego nie da się bugować bossow , tylko tym jednym z 2 roździału . Może komuś się przyda :D
 
Kocham Cię Wrzód !

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Powszechnie wiadomo ze Ruscy bardzo mocno faworuzuja Najemnika/ŁS ale to to nawet mnie tym przebili :P
Otóż każdy wie jak to jest z armorami: Paladyn ma swoja zbroje w 5 rozdziale, strażnik świątynny tez ma w 5 to suprise bo Łs ma w 3 tak łs może w 3 rozdziale kupić ciężki pancerz łowcy smoków razem z hełmofonem, co musi zrobić? isc do doliny cienia i uwalić bossa przeczytać kartkę moc rudy i idziemy do benneta i  gotowe możemy sobie kupić ciężki pancerz łs w 3 rozdziale

To defakto ma nie mały wpływ na grę znaczenie łatwiej jest z takim armorem robić zaginionego brata :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Godlo

Godlo

Użytkownicy
posty92
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak by ktoś szukał, progi punktowe do statystyk :) bardzo przydatne w rozdysponowaniu PN oraz bonusami z kapliczek :)

<50 1:1
51-100 2:1
101-200 3:1
201-300 4:1
301-400 5:1
>401 6:1

Dotyczą te progi siły i zreki many chyba tez
 

Enaxe

Enaxe

Użytkownicy
posty102
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Godlo jeżeli się nie mylę, to inaczej jest z umiejętnością, przy której mamy przypisek ,,pref.'', wtedy chyba 2:1 jest od 51-200, ale mogę się mylić.
 

BUMCYKAFYSZ

BUMCYKAFYSZ

Użytkownicy
posty235
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Enaxe  on podał progi z umiejętnością pref bo jak naprzykład ma sie 70 siły pref a 50 zręki to za siłe płacisz 2  a za zręke 3 (za +1)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nie chce mi się przepisywać wiec dam coś w prezencie dla was ale jak który się zapyta o coś z wątku asasynów zabije na miejscu xd

http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=537

Pełen spis mutagenów bardzo przydatne w planowaniu ile potek ma zostać

http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=520


 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry