Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 92325 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 92325

Odpowiedzi 199

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale regulamin Rysy przykładowo zabraniał dodatkowego retuszu zdjęć, a to też jest legalny zasób. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A ja trzymam strone Allaha. Jeżeli modder potrafi pstryknąć piękny screen a do tego pięknie go obrobić w postprocesie lub nawet przy pomocy DX11 to czemu mialoby to nie byc dozwolone? Nawet brzydki screen + piękny postproces i tak nie da pięknego efektu. Poza tym chyba chodzi o to, aby wygrał lepszy, a przecież lepszy to nie tylko nacisniecie w odpowiednim miejscu Print Screen.


P.S: The sect bierze udział w Dniu Screena? :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ale regulamin Rysy przykładowo zabraniał dodatkowego retuszu zdjęć, a to też jest legalny zasób.

Regulamin pozwalał na odrobinę retuszu, ale z umiarem. Przykładowo prezentowany ss nie powinien świecić się jak psu jajca, chyba zrozumiałe...

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No właśnie o to mi chodzi, lekki retusz, nic więcej. A DX-11 całkiem może zmienić oblicze moda. Poza tym nie każdy może mieć DX-11, co automatycznie jakiegoś moda dyskryminuje, bo nie może go pokazać z jakimiś ogromnymi bajerami graficznymi. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No właśnie o to mi chodzi, lekki retusz, nic więcej. A DX-11 całkiem może zmienić oblicze moda. Poza tym nie każdy może mieć DX-11, co automatycznie jakiegoś moda dyskryminuje, bo nie może go pokazać z jakimiś ogromnymi bajerami graficznymi.

No właśnie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Właśnie dlatego jest to problematyczne.
Z jednej strony GDX11 jest ogólnodostępnym zasobem, np. jak ikarus czy lego. 
Z drugiej, wymaga nowej karty graficznej przez co nie każdy może z tego skorzystać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Szczególnie, że to w dużym stopniu dyskryminuje np. Sentariona.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Szczególnie, że to w dużym stopniu dyskryminuje np. Sentariona.

No właśnie i o to chodzi. Jak ktoś nie ma dobrego sprzętu to nie wyciśnie tyle z tego, jak ktoś kto ma. Za to można wykorzystać coś takiego jak inne/własne tekstury i tak dalej, też nadaję efektu...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
A co modyfikacje które są uzależnione na DX11 ?
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dzień Screena 2015
#169 2015-05-02, 11:49(Ostatnia zmiana: 2015-05-02, 11:55)
Ale regulamin Rysy przykładowo zabraniał dodatkowego retuszu zdjęć, a to też jest legalny zasób.
DX11 to nie retusz zdjęć :facepalm: Retusz zdjęć to niejako fałszowanie tego co gracz ma rzekomo zobaczyć w grze. Bo w grze go nie będzie.

DX11 jest retuszem w dokładnie takim samym stopniu jak podmiana tekstur i modeli. Ich też chcecie zabronić?

No właśnie i o to chodzi. Jak ktoś nie ma dobrego sprzętu to nie wyciśnie tyle z tego, jak ktoś kto ma. Za to można wykorzystać coś takiego jak inne/własne tekstury i tak dalej, też nadaję efektu...
Jak ktoś nie ma dobrego sprzętu to nie pójdą mu tekstury w wyższej rozdzielczości, modele z większą liczbą detali,  Ikarus i ticktocki z kodem mocno obciążającym procesor, ich też zakażmy.
No i oczywiście zakażmy udziału gier i modów do gier które wymagają kompa mocniejszego niż oryginalny Gothic - dopuszczalne max wymagania to DirectX 7.

Szczególnie, że to w dużym stopniu dyskryminuje np. Sentariona.
Dyskryminuje w takim samym stopniu jak to że jeden modder użyje Freddy's Texturpatcha, a drugiemu się nie będzie chciało. Zakażmy texturepacków! A najlepiej w ogóle zmian w grafice, bo będą dyskryminowały tych którzy tych zmian nie zrobią. W najlepszym screenie nie chodzi przecież o ładną grafikę tylko dokładne poukładanie vobów w Spacerze :facepalm:

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Szczególnie, że to w dużym stopniu dyskryminuje np. Sentariona.
Nie wierze, że nikt w Złote Wrota Team nie ma karty graficznej zdolnej uciagnac DX11, po prostu nie uwierze w to bo to niemozliwe.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ale regulamin Rysy przykładowo zabraniał dodatkowego retuszu zdjęć, a to też jest legalny zasób.
DX11 to nie retusz zdjęć :facepalm: Retusz zdjęć to niejako fałszowanie tego co gracz ma rzekomo zobaczyć w grze. Bo w grze go nie będzie.

DX11 jest retuszem w dokładnie takim samym stopniu jak podmiana tekstur i modeli. Ich też chcecie zabronić?

No właśnie i o to chodzi. Jak ktoś nie ma dobrego sprzętu to nie wyciśnie tyle z tego, jak ktoś kto ma. Za to można wykorzystać coś takiego jak inne/własne tekstury i tak dalej, też nadaję efektu...
Jak ktoś nie ma dobrego sprzętu to nie pójdą mu tekstury w wyższej rozdzielczości, modele z większą liczbą detali,  Ikarus i ticktocki z kodem mocno obciążającym procesor, ich też zakażmy.
No i oczywiście zakażmy udziału gier i modów do gier które wymagają kompa mocniejszego niż oryginalny Gothic - dopuszczalne max wymagania to DirectX 7.

Szczególnie, że to w dużym stopniu dyskryminuje np. Sentariona.
Dyskryminuje w takim samym stopniu jak to że jeden modder użyje Freddy's Texturpatcha, a drugiemu się nie będzie chciało. Zakażmy texturepacków! A najlepiej w ogóle zmian w grafice, bo będą dyskryminowały tych którzy tych zmian nie zrobią. W najlepszym screenie nie chodzi przecież o ładną grafikę tylko dokładne poukładanie vobów w Spacerze :facepalm:

Ja tam problemu nie mam, mi zadziała.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dlatego DX11 jak najbardziej ok.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No dobra, to niech będzie DX11...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Werewolf, a czy dzieło księcia bierze udział w dniu screena?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, mówiłem od początku, że nie mam na tyle zrobione i na tyle DOBRYCH rzeczy, żebym mógł tego screenować.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pisałeś też że jesteś na poziomie dziejów khorinis, stąd pytanie
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pisałeś też że jesteś na poziomie dziejów khorinis, stąd pytanie
Właśnie dlatego nie może brać udziału, bo Dzieje Khorinis nie biorą. Gdyby wziął, moglibyśmy oskarżać go ze kłamał i tak naprawdę jest na wyższym :lol2::ok:

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A właśnie do kiedy trzeba się zgłosić, padła data 15 sierpień ? jako data rozpoczęcia gdzieś w poście gothicmana a do kiedy trzeba zgłosić kandydature ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A właśnie do kiedy trzeba się zgłosić, padła data 15 sierpień ? jako data rozpoczęcia gdzieś w poście gothicmana a do kiedy trzeba zgłosić kandydature ?
Generalnie, to nawet 14 sierpnia, pod warunkiem że materiały będziesz już miał przygotowane, nie będziemy na nikogo czekali bez porządnej argumentacji.
15 sierpnia to sobota, o ustalonej godzinie wszystkie wcześniej przygotowane tematy zostaną upublicznione i rozpocznie się głosowanie, najprawdopodobniej tydzień.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry