Inicjatywa|Spam|Początkowa organizacja 91794 199

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 91794

Odpowiedzi 199

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
nieee, chodziło mi raczej o zwerbowanie większej ilości bydła do udziału w DS. Wystawieniu projektów or something.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeśli dolne forum weźmie udział w DS to będzie wystarczająco osób :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
@Sawik ale ja od dawna z Gothicmanem nie mialem żadnego spiecia i nie zamierzam tego zmieniac 
;*
@Sawik a dziękuję, dziękuję.
@kaczka Mam redaktora na fanpage'u Recovery Team. Potrzeba Ci czegoś więcej? Jeden z naszych członków jest również adminem Gothic Up, no i reklama u Wiśni pewna też. Jak widzicie, zaplanowałem to.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Zapodaj mi coś do wrzucenia na fp to i na rejvenki wrzuce info. 1 Maja ukaże się nawet info na stronie raven xD
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Witajcie! Po niemal dwóch latach przerwy, Dzień Screena oznaczony numerkiem 2015 powraca! Tym razem za organizację tego wydarzenia podjął się Gothicmana (tak, ten który powinien zmienić nick), a miałby się on rozpocząć 15 sierpnia bieżącego roku. W związku z tym, zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w głosowaniu na stronie themodders.org. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@gothicman powinieneś rzucić jakimiś datami, przynajmniej orientacyjnymi. 
Do kiedy masz nadzieję zebrać wszystkich chętnych, oraz kiedy ruszyć z samym wydarzeniem, chociaż odnośnie tego drugiego możesz napisać że dalsze informacje będą zależne od ilości chętnych, różnorodności projektów oraz czasu który odpowiednie grupy przedstawią jako potrzebny na przygotowanie, o ile będą w sensownym zakresie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Witajcie! Po niemal dwóch latach przerwy, Dzień Screena oznaczony numerkiem 2015 powraca! Chętni są w większości zebrani, ale oczywiście jesteśmy otwarci na wszelkie grupy modderskie i ich projekty, z którymi chcielibyście się zaprezentować. Za organizację tego wydarzenia podjął się Gothicman (tak, ten który powinien zmienić nick), a miałby się on rozpocząć 15 sierpnia bieżącego roku.  Oczywiście, w dużej mierze jest to uzależnione od ilości uczestników i różnorodności chętnych, więc jest to data przypuszczalna. W związku z tym, zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w głosowaniu na stronie themodders.org. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie rozumiem czemu ten temat znalazł się tutaj. Głos publiki nam się jak najbardziej przyda, niektórzy mogą mieć dobre pomysły, chociażby Werewolf z głosowaniem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Napiszę to o czym wczoraj pisałem na GG z Sawikiem.
Jestem zdania by wykupić domenę (10 zł około) dzienscreena.pl, tyle miejsca na serwerze można chyba nawet od Zdunka spróbować załatwić i na tym postawić skrypt w którym na początek mamy do wyboru kategorie(zależnie od zainteresowania):
-mody do Gothica
-mody do innych gier
-game dev
Oczywiście udział w ankiecie wymagałby autoryzacji. Proponuję albo konto z theModdders, albo z FB(pomysł Sawika). Nie trzeba by było oceniać wszystkich projektów, jednak po wybraniu kategorii trzeba by było ocenić wszystkie w danej kategorii. Wymagało by to stworzenia odpowiedniego skryptu. Moim zdaniem jednak warto, to na pewno podniosłoby rangę wydarzenia. Spróbuję wykonać jakieś wstępne szkice jak to bym widział.

Post połączony: 2015-05-01, 14:05
Nie rozumiem czemu ten temat znalazł się tutaj. Głos publiki nam się jak najbardziej przyda
Z jakiegoś dziwnego powodu masz wrażenie że tutaj publika nie będzie się wypowiadała?

Nowe wiadomości w działach podrzędnych działów podrzędnych się nie wyświetlają na stronie głównej jako najnowsze posty.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie rozumiem czemu ten temat znalazł się tutaj. Głos publiki nam się jak najbardziej przyda
Z jakiegoś dziwnego powodu masz wrażenie że tutaj publika nie będzie się wypowiadała?
Nowe wiadomości w działach podrzędnych działów podrzędnych się nie wyświetlają na stronie głównej jako najnowsze posty.
+ Myślałem że to tajny - będąc wylogowanym nie widziałem go.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nowe wiadomości w działach podrzędnych działów podrzędnych się nie wyświetlają na stronie głównej jako najnowsze posty.
Dlatego korzysta się z "Nowe posty"

Myślałem że to tajny - będąc wylogowanym nie widziałem go.
Do tajnego nie masz dostępu. Widoczność dla gości już dodałem.

Cytuj
Jestem zdania by wykupić domenę (10 zł około) dzienscreena.pl
Nie widzę jakiegokolwiek zysku w porównaniu do adresu themodders.org/dzienscreena.
O ile kupno domeny nie byłoby problemem, to taki adres za to miałby nieporównywalnie niższa rangę od naszego. Pod tym względem byłby nie lepszy od zakładania polskiezloteinnosy.pl. To bardzo zły pomysł.

Cytuj
tyle miejsca na serwerze można chyba nawet od Zdunka spróbować załatwić
To nie problem, mógłbym nawet udostępnić na swoim.

Cytuj
i na tym postawić skrypt (...) Wymagało by to stworzenia odpowiedniego skryptu.
*, wynająć programistę który napisze skrypt i postawić go tam
No chyba że ktoś sam to napisze za darmo. Chętnie to zobaczę.

Cytuj
Spróbuję wykonać jakieś wstępne szkice jak to bym widział.
Robiąc szkic, a nie mając programisty który to zaimplementuje, tylko zmarnujesz czas. Albo to napisz, albo znajdź kogoś kto to napisze, albo sobie lepiej odpuść.

Cytuj
Oczywiście udział w ankiecie wymagałby autoryzacji. Proponuję albo konto z theModdders
Nie wchodzi w grę z dwóch powodów. Po pierwsze autoryzacja w smf jest złożona i nieprzystosowana do działania w roli serwera autoryzacji, a po drugie ten event ma sens tylko przy udziale osób spoza forum. A one nie będą się specjalnie do tego rejestrować. Osobiście uważam że wymaganie jakiejkolwiek rejestracji jest złe. Systemy w stylu OpenID (jak Facebook) byłyby jakimśtam kompromisem. Ale oprócz nich musiała by być też opcja głosowania bez konta, po prostu potwierdzając głos klikając na link który byłby wysyłany na podany adres email (który musiałby być unikatowy). Maile można by zapisywać w bazie i na koniec usunąć te głosy, które były zatwierdzane z kont email należących do podejrzanych dostawców (prawdopodobnie tymczasowych).

Cytuj
Nie trzeba by było oceniać wszystkich projektów, jednak po wybraniu kategorii trzeba by było ocenić wszystkie w danej kategorii.
Uważam że to głupi pomysł. Tak kiedyś działał system oceniania na Youtube. Ale szybko zauważyli, że dużo osób ma tendencję do wybierania ocen z krawędzi skali, tym samym sprawiając że głosy osób bardziej umiarkowanych mocno traciły na znaczeniu. Dlatego zmienili system na binarny: lubię / nie lubię. Biorąc pod uwagę że DS jest mało popularny uważam że najlepszy jest sposób głosowania o jakim wspomniał Werewolf. Bezpośredni wybór najlepszego moda. Nie ocenianie każdego z nich a potem zabawa w liczenie i porównywanie średnich.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Można by jakoś spróbować zrobić aby osoby nie zarejestrowane na TM mogłby brać w tym udział. Gości codziennie jest dużo a tutaj chodzi chyba o to aby jak najwięcej osób brało w tym udział. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dlatego korzysta się z "Nowe posty"
Nie każdy korzysta.

Do tajnego nie masz dostępu.
Wiele smutek :<
Widoczność dla gości już dodałem.
Jakbyś mógł to dodaj jeszcze propsy, prędzej czy później będą tu "potrzebne".



@Avallach no i nie wiem czy jest sens nazywania tego Dniem Screena #6, bardziej byłbym skłonny do "Dzień Screena 2015".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Nie każdy korzysta.
To już problem tych nie korzystających że nie zauważają przez to połowy nowych postów.
Cytuj
Wiele smutek :<
Dostęp ma tam tylko Gothicman. Jeśli będzie uzasadniona potrzeba, mogę dodać komuś jeszcze.
Cytuj
Jakbyś mógł to dodaj jeszcze propsy, prędzej czy później będą tu "potrzebne".
Dodane.
Cytuj
nie wiem czy jest sens nazywania tego Dniem Screena #6, bardziej byłbym skłonny do "Dzień Screena 2015".
Ja też, z tym że wszystkie pozostałe działy są nazwane według szablonu Dzień Screena #N. Trochę głupio wygląda Dzień Screena #1, #2, #3, #4, #5... 2015, a zmieniać reszty mi się nie chce. No ale niech będzie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A sorka, zapomniałem. Daj też Sawikowi dostęp.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przypomniało mi się że miałem poruszyć dość istotną kwestię. Gothic DX11 - nie jestem pewien czy powinien zostać zakazany czy nie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Przypomniało mi się że miałem poruszyć dość istotną kwestię. Gothic DX11 - nie jestem pewien czy powinien zostać zakazany czy nie.

Powinien.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zdecydowanie się sprzeciwiam. Jaki jest sens zakazywania czegokolwiek? Tak długo jak twórca używa legalnie dostępnych dla niego zasobów, nie robi nic złego. Modyfikacje mają wyglądać jak najlepiej.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry