Cragann - nie chce się wymądrzać bo jestem tylko amatorem, ale czy przypadkiem nie jest odwrotnie niż tłumaczysz?
Z tego co sugeruje mi tu licznik w 3ds Maxie model na screenie ma:
1202 polygony ( poly )
763 wierzchołki ( vertex )
1202 trójkąty ( face )


Zatem jeżeli podałem ilość poly np. w przypadku Pasa Pełzacza ( 652 poly ) to jest już wartość maksymalna i w przeliczeniu nie będzie tu jednostki o wyższej wartości. Idąc twoim tokiem myślenia mój model pasa miałby przynajmniej 1304 trójkąty, bo jak to ująłeś ply = 2x tris lub więcej ( 652x2 ).
Natomiast tłumacząc to na przykładzie załączonego modelu miecza, który mając 1202 poly, model miecza miałby 2404 trójkąty ( tri = poly x2 ). Ale licznik 3ds Max mówi nam zupełnie co innego ( 1202 ).
No chyba, że jestem w błędzie? , jeśli tak to bardzo przepraszam.
Avallach - tak, najprawdopodobniej nosił będzie je tylko bohater.