Gothic: Android Edition 137747 182

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 137747

Odpowiedzi 182

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nawet nie warto odpowiadać..

Nie wiem nawet czemu to ludzie "laikują",skoro i tak na pewno nie wypali? A potem masowe wbijanie na TM i prośby o rozwiązanie problemu optymilizacji bądź czegoś innego....
Bo ludzie o tym nie wiedzą. Na tM ludzie nie będą z tym wbijać, chyba że przypadkiem, jak w googlach znajdą ten temat.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
https://www.facebook.com/GothicAndroidEdition/videos/465487133610563/


Kolejny film :lol2:

Post połączony: 2015-05-15, 15:12
Niech mnie ktos doinformuje - on nic nie robi, tylko przenosi (co wielokrotnie sam powtarza w komentarzach) to co jest juz zrobione przez kogos innego. No i tworzy coś zresztą co jest objęte prawami autorskimi i twierdzi przy tym, że bedzie na tym zarabiał, bedzie brał pieniadze za pobranie tego. Może tak?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
https://www.facebook.com/GothicAndroidEdition/videos/465487133610563/


Kolejny film :lol2:

Post połączony: 2015-05-15, 15:12
Niech mnie ktos doinformuje - on nic nie robi, tylko przenosi (co wielokrotnie sam powtarza w komentarzach) to co jest juz zrobione przez kogos innego. No i tworzy coś zresztą co jest objęte prawami autorskimi i twierdzi przy tym, że bedzie na tym zarabiał, bedzie brał pieniadze za pobranie tego. Może tak?

@Werewolf z tego co się orientuje, to on nie ma na celu brać pieniędzy za to.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wielokrotnie wspominał, że udostępni to za pieniądze*. A na moje komentarze, fakt troche prowokacyjne, typu "i cała ta robota, cięzka robota, żebyś na koniec to musiał za darmo udostepnic" nie odpowiada.

Choć odkąd kiedys napisalem, że nie może za to wziąć pieniedzy, to juz tak chętnie tego nie wypisuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wielokrotnie sugerował że ma zielone światło od Pirhani, prawdą jest że on nie ma zielonego pojęcia jak działają prawa autorskie (o programowaniu nie wspomnę). W jego zamyśle ma być po wydaniu bogaty i sławny. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Wielokrotnie sugerował że ma zielone światło od Pirhani, prawdą jest że on nie ma zielonego pojęcia jak działają prawa autorskie (o programowaniu nie wspomnę). W jego zamyśle ma być po wydaniu bogaty i sławny. 
To moze niech go ktos wreszcie uswiadomi?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Niejeden próbował. Gość za każdym razem uważał się za mądrzejszego.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Posty ignoruje, kasuje lub odprawia z czymś pokroju to nie twoja sprawa. Fanboye zapewniają że będzie darmowe.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Może kogoś zainteresuje że jest kolejny projekt portu Gothica na Androida z użyciem Unity:
http://vk.com/gothic2android
APK: https://yadi.sk/d/yoMsqkEYjbiiu
https://www.youtube.com/watch?v=2Q6pSTHrREg

Na filmiku wyżej nic nie ma oprócz załadowanego głównego mesha świata, zaimportowanej jednej zbroi i miecza i prawdopodobnie animacji.
Ale to że kolejne takie projekty powstają pokazuje jak łatwe to jest :D
A skoro jset łatwe, to ktoś może to w końcu w jakimś rozsądnym stopniu skończyć.

Ładnie pokazuje że nawet wgranie mesha świata jest jednak na swój problematyczne ze względu na przeszkadzające portale i podział świata na zeny.

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziwię się PB, że nie pomyśleli o wydaniu wersji na Androida.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No rzeczywiscie, dziwne, że kiedy Gothic wychodzil nie pomysleli o Androidze... moze dlatego, ze go nie bylo? :lol2:


A jesli chodzi Ci, że teraz tego nie zrobią - opłaca sie? Prawdopodobnie musieliby sie uczyć wszystkiego zwiazanego z androidem, spedzac czas, tworzyc a i tak pewnie KUPIC malo by to kto kupil. Po prostu są gry, w które lepiej sie gra na PC/Konsoli niż telefonie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie trzeba się uczyć niczego związanego z Androidem żeby to zrobić. Korzysta się z gotowego silnika i tyle. No chyba że chcieliby przeportować oryginalny silnik - to byłby pewien problem, zapewne byłoby to nieopłacalne bo miał wiele metod optymalizacji dedykowanych pod karty graficzne z końca lat 90.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Granie w Gothica na jakimś tam telefonie czy tablecie to grzech. Tylko PC.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Też jestem zdania, że to przesada, gothic to gra na PC i chuj XD 
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Mnie dziwi ,że marka gothic nie jest bardziej wykorzystywana np. jakieś gry planszowe, plakaty ,figurki kolekcjonerskie etc.
 


kafeja

kafeja

Użytkownicy
posty29
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam ma ktoś kontakt z ludźmi od projektu ? na facebook brak kontaktu z nimi .
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Fanpage został usunięty. Nie jestem tym zdziwiony.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dziwne, bo podobno chyba dobrze mu szlo z ta wersja na android.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry