Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 558085 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 558085

Odpowiedzi 1517

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Bardzo ciekawi mnie jakie rozwiązanie zastosujesz w lasach :D
Taki pomysł mam dla Ciebie, żeby zrobić lasy ciemne i ponure a w nocy żeby było kompletnie niewidocznie.
TO by było super :D Zawsze mnie wkurzało że w nocy wszystko było widoczne
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Bardzo ciekawi mnie jakie rozwiązanie zastosujesz w lasach :D
Taki pomysł mam dla Ciebie, żeby zrobić lasy ciemne i ponure a w nocy żeby było kompletnie niewidocznie.
TO by było super :D Zawsze mnie wkurzało że w nocy wszystko było widoczne
Oczywiście, mam take zamiary tak zrobić  ;D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#262 2014-06-08, 12:38(Ostatnia zmiana: 2014-06-08, 12:48)
Ruffin a ja nigdy nie zrozumiem ludzi ktorzy chca miec w gothicu kolorowo  :F

@Halk, chodzi mi o np zmienienie zbroi u kilku NPC


EDIT: -.- Np zmienienie u Matea na inny stroj
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
@Halk, chodzi mi o np zmienienie zbroi u kilku NPC
Ale dalej nie rozumiem o czym piszesz  ;D
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Cytuj
Ruffin a ja nigdy nie zrozumiem ludzi ktorzy chca miec w gothicu kolorowo  
Nie chodzi o ich rozumienie tylko szacunek dla ich poglądów
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#265 2014-06-08, 14:48(Ostatnia zmiana: 2014-06-08, 14:56)
Świeżutkie Screeny: :)

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Na dzisiaj to już chyba będzie koniec, cały czas tracę na pierdolenie się z tym, żebyście wiedzieli ile jebania z tym jest (szczególnie te mury), muszę trochę odpocząć  ;D

Pozdrawiam  :)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jeszcze ciepłe ;p

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Props leci ;) 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Co do budynków w Khorinis, one aż się proszą aby je zrobić po gutkowemu:

http://wypierpapier.blogspot.com/2009/07/polished-building-mod.html
http://wypierpapier.blogspot.com/2011/04/polished-buildings-mod-3-czesc.html
Chodzi o wymodelowane belki, okna, odpowiednie przetarcia i wygięcia, itd.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#269 2014-06-08, 17:42(Ostatnia zmiana: 2014-06-08, 17:48)
Co do budynków w Khorinis, one aż się proszą aby je zrobić po gutkowemu:

http://wypierpapier.blogspot.com/2009/07/polished-building-mod.html
http://wypierpapier.blogspot.com/2011/04/polished-buildings-mod-3-czesc.html
Chodzi o wymodelowane belki, okna, odpowiednie przetarcia i wygięcia, itd.
Chętnie bym tak zrobił ale niestety silnik gry na to nie pozwala, gra wtedy by była nie grywalna bo by było za dużo face a wtedy fpsy by drastycznie spadły, obecnie już Khorinis ma zbyt dużo poly a co dopiero po takiej przeróbce  ;D


EDIT:
Chyba żeby tak zrobić ale wtedy grać na widoczności około 100%  :D
Hmm to by był dość dobry pomysł, co o tym myślicie żeby grać np na widoczności 100% w mieście ale żeby było bardziej "kozacko"?  :)

Czekam na komentarze, muszę się zdecydować  :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Może zrób dwie wersję :D

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Może zrób dwie wersję :D
W sumie też można by było zrobić ale to dużo więcej roboty więc raczej odpada  :)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Co do budynków w Khorinis, one aż się proszą aby je zrobić po gutkowemu:
(...)
Chodzi o wymodelowane belki, okna, odpowiednie przetarcia i wygięcia, itd.
Chętnie bym tak zrobił ale niestety silnik gry na to nie pozwala, gra wtedy by była nie grywalna bo by było za dużo face a wtedy fpsy by drastycznie spadły, obecnie już Khorinis ma zbyt dużo poly a co dopiero po takiej przeróbce  ;D
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Wykonywałeś jakiekolwiek testy?
Nie wydaje mi się żeby "Khorinis miało zbyt dużo poly", powiedziałbym że wręcz przeciwnie - możnaby właśnie bardzo dużo dorzucić.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Co do budynków w Khorinis, one aż się proszą aby je zrobić po gutkowemu:
(...)
Chodzi o wymodelowane belki, okna, odpowiednie przetarcia i wygięcia, itd.
Chętnie bym tak zrobił ale niestety silnik gry na to nie pozwala, gra wtedy by była nie grywalna bo by było za dużo face a wtedy fpsy by drastycznie spadły, obecnie już Khorinis ma zbyt dużo poly a co dopiero po takiej przeróbce  ;D
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Wykonywałeś jakiekolwiek testy?
Nie wydaje mi się żeby "Khorinis miało zbyt dużo poly", powiedziałbym że wręcz przeciwnie - możnaby właśnie bardzo dużo dorzucić.
Na max widoczności mam około 40fpsów  ;D
Ale chyba dorzucę parę kaflów poly, nie zaszkodzi  :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jaki masz komputer? Bo ktos ze starszym komputerem moze miec zaciecia, jak w przypadku l'edition :)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jaki masz komputer? Bo ktos ze starszym komputerem moze miec zaciecia, jak w przypadku l'edition :)
Dość dobry:
AMD X8 FX-8320 3.50GHz
8GB RAM
GTX460 GS 1GB

+ gram jeszcze z 32x CSAA i 16x Filtrowanie anizoptropowe  :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie przesadzaj z iloscia poly, bo pewnie twoj mod na starszych kompa juz tnie. Ja jestem za aby nie ulepszac khorinis.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie przesadzaj z iloscia poly, bo pewnie twoj mod na starszych kompa juz tnie. Ja jestem za aby nie ulepszac khorinis.
Spokojnie, na starszych PCtach też powinno być ok, jak nie to coś się wymyśli  :)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ja jestem za powiększeniem, czy tam polepszeniem Khorinis! Nie zapomnij kto Ci pomagał z Grzybami :D
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ja jestem za powiększeniem, czy tam polepszeniem Khorinis! Nie zapomnij kto Ci pomagał z Grzybami :D
Jasne, Khorinis już jest w przygotowaniu  :)
O Grzybkach nie zapomniałem  :D
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry