Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 181164 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 181164

Odpowiedzi 391

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czym go przywraca?

Ciemne i klimatyczne tekstury, potwory z gothic g2, oraz zbroję z g2. Może nie przebija z g1 i g2 klimatu, ale dla mnie jest wyczuwalny :ok:

EDIT: A i conten mod 2.6 nie dodaje questów  :F

Chuj z teksturami, ważna jest fabuła i questy a tego tam najbardziej brakowało.

Mi też :(

 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chuj z teksturami, ważna jest fabuła i questy a tego tam najbardziej brakowało. Ale nie o tym temat nie ma co go zaśmiecać. Btw Zagłoba ten Creation Kit jest w Skyrimie czy osobno?

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Creation Kit jest osobno, można go pobrać za darmo za pośrednictwem Steam.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Fabiosek - tak jak Yasiu zdążył powiedzieć, CK jest osobno, do pobrania za frajer na Steam, bodajże w zakładce "Narzędzia"
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Z dziennika developera #2

Pierwsze testy kolizji obiektów wypadły bardzo pomyślnie - bezproblemowo połączyłem ze sobą dwa fragmenty gothicowej mapki z landmeshem ( ziemią ) utworzoną za pomocą CK. Creation Kit pozwala na formowanie terenu oraz jego dowolne teksturowanie, co bardzo przyspiesza pracę, ponieważ nie muszę łączyć wszystkiego w 3d Maxie, co zajełoby sporo czasu. To co widzicie na razie to testowy fragment mapy, nawet nie alpha, budowę poziomów zacznę od postawienia kopalni, w której będzie toczyć się kilka pierwszych dni rozgrywki.

Początek gry będzie wyglądać tak:
1. Filmik wprowadzający "intro"
2. Stoimy sobie w kopalni i gra się rozpoczyna
3. Następnie kilka zwrotów akcji
4. Wychodzimy na powierzchnie

Na razie bawiłem się z łączeniem trzech różnych typów obiektów ze sobą. Pierwszym jest gothicowy levelmesh, drugim jest wieża strażnicza zaimportowana z Gothic 3, a trzecim teren stworzony wewnątrz Creation Kit. Wszystko bardzo ładnie się zgrało, a przy odrobinie pracy z CK można tak ukształtować teren i dopasować tekstury aby przejście z ziemi na model nie rzucało się w oczy.

Jak zawsze dla was: praktycznie-codzienna-porcja-screenów  :)





























 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Moze takie glupie pytanko, ale.... czemu wszystko ma teksture ziemi? To jest sciany, dachy, okna... no po prostu wszystko. Mam nadzieje, ze to po prostu CK stawia jako domyslne tekstury i pozniej sie to zmieni :)

Ahh... I mam pomysł co do czarow. Moze by tak usunac wszystkie zaklecia, a zamiast krzyków dac gothicową magie? Jak wiadomo, w Gothicu magia wymagala dwoch rak, wiec w sumie zawsze lepiej krzyczenie tych zakelc (albo moze sie to da zmienic) anizeli czarowanie jedna reka a druga bicie...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Moze takie glupie pytanko, ale.... czemu wszystko ma teksture ziemi? To jest sciany, dachy, okna... no po prostu wszystko. Mam nadzieje, ze to po prostu CK stawia jako domyslne tekstury i pozniej sie to zmieni :)
Zmieni to na 100% :P
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Widać postępy, a to jest na plus (+).  

Oczywiście mod zapowiada się świetnie.

Oby prace trwały do końca i oby nie skończyło się tylko na zapowiedzi. :ok:
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Werewolf - tekstury ziemi używam tak powszechnie tylko w celach testowych. Przypisanie np. 80 materiałów do modelu, który i tak służy na razie do testów zajełoby mi np. pół godziny dla jednego modelu, więc wole zostawić sobie teksturowanie na później, a w ten sposób mogę narzucić pojedynczy materiał i szybko przetestować to co potrzebuje.

Co do magii - masz rację, fajny pomysł, spróbuje coś takiego wprowadzić.

Edit:
Planuje całkowicie usunąć krzyki, a w ich miejsce dać pewien rodzaj specjalnych umiejętności ( nie wiem jeszcze w jaki sposób będą aktywowane ) takie jak np. spowolnienie czasu, możliwość dużego zbliżenia przy strzelaniu łukiem itp. Natomiast magia zostanie ale spróbuje dopasować animacje żeby np. czarowało się obiema dłońmi.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Natomiast magia zostanie ale spróbuje dopasować animacje żeby np. czarowało się obiema dłońmi.
Tu można spróbować zrobić aby czar był:
1. Od razu odpalany w dwóch dłoniach
2. Zablokować drugi slot na zaklęcie
Tu nie ma zabawy z animacjami :)
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Ale w Skyrimie są czary dwuręczne, o ile się nie mylę.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, nie ma. Znaczy mozesz sobie ustawic czary w obydwu rekach, lecz jesli nie masz odpowiednich perków wcale nie beda silniejsze czy potezniejsze. Dopiero po wyuczeniu sie jakiejs tam umiejetnosci one sie lacza. A tak to uzywa sie jeden czar w jednej rece, a bron w drugiej. Najczesciej czar w lewej (prawy przycisk myszy) a bron w prawej (lewy przycisk myszy).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
No to jeżeli istnieje animacja czarowania z dwóch rąk, to powinno być to w miarę proste do ustawienia.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
IMHO Gothic 1 miał tez jako jedno z mała rpg "logiczne" warunki jeśli chodzi o konflikty npc . Dzięki temu iż  prawie każdy npc w kolonii był skazaniec, to atak, zdrada,pobicie,oszustwa, kradzieże  były mniej więcej naturalne. Natomiast w takim Gothicu 3 i tych nowych grach (Skyrim, Dragon Age 2 ....) sytuacja jest taka ze wszędzie sa wrogie npc (Skyrim z tym lekko przesadza) . Po prostu nie lubię jak w grze jest milion banditow i w miastach 10 npc + 10 strażników . I ogólnie to nasz bohater w tych grach to morderca którego każdy uwielbia.
Pomyśl o tym przy tworzeniu.
 


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Spróbuje wprowadzić skrypt, który będzie powodował że jeżeli wyjmiemy broń w pobliżu innego NPC, to najpierw spróbuje on nas ostrzec, gdy to nie podziała  - sam wyjmie broń i ponownie wykona ostrzeżenie, a jeżeli i to nie poskutkuje - to zaatakuje naszego bohatera. W chwili obecnej z tego co pamiętam wygląda to tak, że jedynie strażnicy coś tam mówią, natomiast reszta świata ma nasze chodzenie z wyciągniętą bronią w głębokim poważaniu...

Nadam też większości przedmiotów tzw. "owner property" więc jeżeli wejdziemy do kogoś do domu i zabierzemy ze stołu np. srebrny kielich leżący na stole, a właściciel będzie to widział - wtedy automatycznie nas zaatakuje.

A tak poza tym to w mojej modyfikacji będzie dużo bandytów, bardzo dużo bandytów, dosłownie miliony bandytów - bo bardzo lubię zabijać bandytów! :D

( oczywiście poza bandytami będzie też dużo innych NPC )
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A co do systemu walki to będziesz go zmieniał czy pozostanie taki sam jak w skyrimie? Chodzi mi też o animacje bo i w nim były bardzo słabe.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Chodzi mi też o animacje bo i w nim były bardzo słabe.
Swój chłop!! Też jestem zażenowany animacjami walki w Skyrimie, które niektórzy tak strasznie wychwalają, nie wiadomo czemu.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi mi też o animacje bo i w nim były bardzo słabe.
Swój chłop!! Też jestem zażenowany animacjami walki w Skyrimie, które niektórzy tak strasznie wychwalają, nie wiadomo czemu.
Popieram, walka w skyrimie to katastrofa, animacje, zachowania rywali, każdego rywala można pokonać już na początku gry większość modów które to niby poprawiają nic z tym tak na prawdę nie robią :D Wcześniej było wspominane coś o przeniesieniu systemu walki z Risen, był to moim zdaniem najlepszy system walki który był by w miare sensowny do Twojej modyfikacji. No chyba, że potrafiłbyś przerobić ten z gothic 1 i 2 tak żeby walka nie polegała na ciągłym powtarzaniu cios-blok-cios-odskok to by było coś.
Kilka pytań,
1.czy jeśli zmienisz system walki na inny niż ten który daje nam skyrim to będzie procentowa walka bronia tzn 0-100?
2. Czy będzie celownik z łuku, czy raczej będzie tak jak w g1,2, że trzeba się tego uczyć żeby trafiać z daleka.

3.Magia hmm najsilniejsze czary w skyrymie wymagały obu ręczności tutaj przykład
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=b18f7Yvwn-s
4.jak będzie z kwestią pancerzy? Mam nadzieje, że NIE będzie możliwości podnoszenia ich z ciał rywali.

No a tak generalnie to mam nadzieję, że nie zakończysz na spalonym dysku  :ok: Powodzenia przy pracy.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Cześć chłopaki, co do systemu walki - system walki Skyrim'a zostaje, wprowadzenie animacji walki z Risen 1 nie wchodzi w grę, ponieważ wymagałoby ogromnej ilości pracy. Jednak na poprawę humoru mogę powiedzieć, że pracuję nad tym aby zmienić go na tyle aby grało się przyjemnie ( chciałym nadmienić, że jeżeli chodzi o systemy walki w grach RPG, to jestem na tym punkcie szczególnie wyczulony ).

1. Co do strzelania z kusz i łuków: zostaje domyślne, swobodne celowanie z łuków i kusz - uważam że to rozwiązanie daje najwięcej frajdy, ponieważ wymaga od gracza nieco wysiłku 
2. Nie wiem jeszcze jak będzie wyglądało uczenie się walki - na tym etapie nie jestem w stanie określić czy uda mi się wprowadzić system od 0 do 100%, prędzej pewnego rodzaju umiejętności / ciosy specjalne wyuczane w momencie osiągnięcia pewnego poziomu
3. Mod Deadly Combat przynosi dużą poprawę systemu walki w Skyrim, umożliwia m.i.n. konfigurację poziomu obrażeń, obrażenia punktowe ( locational damage ) i umożliwia "oszołomienie" przeciwnika zwykłym ciosem - w tej chwili pracuje nad jego rozwinięciem aby jeszcze bardziej zwiększyć realizm walki. Mod Lock-ON pozwala na uaktywnienie namierzania przeciwników, rzecz znana z Risen 1.
Jest jeszcze kilka innych modów które ze sobą połączyłem, niedługo wrzucę demo rozgrywki abyście mogli zobaczyć co wam się podoba a co jeszcze wymaga poprawy. 
4. Co do kwestii podnoszenia pancerzy z ciał przeciwników - będzie to możliwe, ale w ograniczonym stopniu, natomiast najpotężniejsze zbroje zdobędziemy tylko poprzez dołączenie do wybranych frakcji.
5. Mod TK Dodge pozwala na wykonywanie uników poprzez odskakiwanie do tyłu i na boki, zatem możemy np. wyczuć moment w którym przeciwnik wykonuje atak, odskoczyć w tył i natychmiast zaatakować wykorzystując lukę w obronie.
6. Animacje walki - ciężka sprawa, jednak zrobię wszystko aby były jak najfajniejsze
7. Planuje dodać do gry odgłosy walki z Risen 1 - a te były b.dobre

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi was satysfakcjonują, pozdrawiam.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Zainteresuj się modem Nehrim do Obliviona(wyszedł) i Enderal do Skyrima(w trakcie produkcji). Grupa SureAI, która stworzyła oba mody wprowadziła system levelowania podobny do Gothicowego. Punkty nauki, exp za questy i pokonanych wrogów. Możesz spróbować skontaktować się z twórcami, może coś podpowiedzą :)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry