Np supersampling ? Czy mylę pojęcia.
Jeśli chodzi o meshe, to to są plane'y, jeden plane ma 4 trisy, jest przepołowiony i lekko wygięty.
LoD'y są, tyle, że tylko największa grupa traw ma 1 LoD. Reszta nie wchodzi nawet na 50 trójkątów, wiec nie robiłem LoD'ow do nich.
Jeśli chodzi o kontrole nad alphą to jest tylko jeden suwak, który kontroluje ilość Alphy która zostanie "zaaplikowana" do shadera, jeśli można tak to nazwać.



Pierwszy to 100 % alphy. I to wycina całość testkury.
Drugi to 1 % alphy. I tak jakby mniej tego szumu tam sie robiło. Czyli gdyby zrobić taką alphę, której nie trzeba byłoby podnosić do parudzięsięciu procent, wyglądałaby dobrze po podniesieniu tylko do 1 %, może by to działało poprawnie? Czy źle myślę? Bo inaczej nie można na CE zrobić, dopiero za 2-3 tygodnie będzie update z Supersamplingiem, podobno.
A trzeci screen to moje ustawienia. Tak ustawiłem ilość alphy, bo w sumie też kontroluje gęstość tego co wyświetla na ekranie.
Ale dzisiaj znazlazłem parę screenów z W2, duże screeny, uwaga:
Więc spróbuje tego co Adanos mówił wyżej. Na screenach z W2 jest zaledwie parę tych źdźbeł (

) trawy. Akuratnie weekend idzie, można potestować.
Sorry jeżeli coś namieszałem, może nie zrozumiałem tego dokładnie, co Avallach powiedziałeś.