Game-artowa teczka Damiana. 73344 177

O temacie

Autor Damian94

Zaczęty 31.12.2013 roku

Wyświetleń 73344

Odpowiedzi 177

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Shalom! Wreszcie założyłem teczkę: bo uważam, że nadszedł czas, poza tym pierwsze enviro właśnie skończyłem  :ok:

Założeniem było skończenie sceny w 1 miesiąc: i na szczęście udało się. Oczywiście nie obyłoby się bez ogromnej pomocy Jedairusza i Fartuess'a (chociaż nie udało się zrobić sceny na UDK. ). I z góry sorry za tonę spamu :D Jak zaczynać teczkę, to po całości  :lol:

A i jeszcze jedno: upojnego sylwka i udanego, kasiastego nowego roku  :ok:

Koncept wykonał Adam Baines - http://adambaines.blogspot.com.au/2009/10/some-environments.html




















 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Najlepiej wyszły rośliny i sculpty. Oświetlenie mało klimatyczne, ale sam pewnie miałbym z tym duży problem. Przydałoby się na ścianach i dużych płaskich powierzchniach trochę dodatkowego detalu - mech, jakieś zacieki, pajęczyny itp. Ogólnie teksturom przydałoby się więcej miłości na pewno. Przydałby się jakiś element o innym materiale (np. coś metalowego, żeby było na czym oko zawiesić i żeby odróżniał się trochę od podobnych do siebie pod względem faktury i specularów obiektów)

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Światło i tekstury. Co do światła: to albo jest go za dużo jak przesunę słońce, albo jest go za mało, po pada  na ściany. Więc tutaj znalazłem trochę taki "środek". A pojedynczego point lighta nie chciałem używać (może to źle).

A co do tekstur to wiadomo: chyba będę musiał poprzeglądać 3dtotal, bo widzę słabo co projekt.
Co do metalu: na koncepcie nie było było niczego co można było tak podciągnąć. A zwaliłem statuą, bo niby najważniejszy element sceny, a tak zwalony :(

Co do speculara: to tak wygląda w środku: Jak powyciągałem na zewnątrz, to zaczęły się dziać cyrki i musiałem zmieniać wartości :P Ale co fakt to fakt: muszę poćwiczyć materiały.

:ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
A jak byś spróbował tą scenę przedstawić w nocy przy pomocy ognia na przykład na tych dwóch postumentach i pochodni przy portalu( barmie ) ?
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Teraz już nic nie zrobię przy scenie (mimo że dalej modele i scena na SDK jes tna dysku), bo czas minął. Przypuszczam że byłoby ciemniej, i światło byłoby bardziej klimatczyne. To + particles to byłby niezły miks.

Tak btw: SDK dopiero się uczę od 8-9 dni, tak że coś przy nim robię, więc szału nie mogło być :D Znalazłem dzisiaj uber tutorial o świałtach (jeden z nielicznym niestety), wiec trochę trików następnym razem przyniosę ze sobą.

Pomysł dobry :ok:

Miło, że podoba się paru szaleńcom  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jak dla mnie przydało by się tomu więcej myślenia "out of box".
Na ślepo zrobiłeś co jest na obrazku a jak patrze to wiele elementów do siebie nie pasuje.  Kolumny sa bardzo szczupłe , nie wyobrazam sobie jak one utrzymują ten sufit z  nieznanego materiału . Najlepiej ci wyszla podłoga. Sculpty sa fajne ale textura na nich jest berdzo jednolita przez co modele na scenie sie zlewaja ... Ogólnie to gratuluje :ok: fajna praca .
(Przepraszam za moja pisownie jak i niezdolność podać dobra krytykę bo nie umiem się w waszym języku dobrze wypowiedzieć )
 


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dzięki Mark. Pisownia mi nie przeszkadza :D

Teksturowanie muszę podciągnąć, bo wiele razy jest mi wypominane. 

I uwaga, uwaga: będzie nowe enviro. Z cyklu kolejne miesięczne wyzwanie. Tym razem Sci-fi. Udpate'y niedługo.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Tak przeglądając ostatnio internet wpadłem na coś co przypomniało mi o twojej pracy a z czym może chciałbyś się zapoznać : p
http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/1063/#.UuVPdhCta00
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Game-artowa teczka Damiana.
#8 2014-01-26, 21:04(Ostatnia zmiana: 2014-01-27, 15:53)
2-3 dni temu widziałem to na Youtube'owym kanale gnomonWorkshop (czy jakims innym), jakiś preview czy wywiad z artystą to był. I fakt tipy odnośnie ZBrush'a by się przydały. Ale 69 $$ to kupa złota

Poszukam na cgpersia :D

btw:  za 2-3 dni pokażę coś z Sci-Fi, czysty testing bake-ów i teksturowania, bo dostałem ofertę pracy jako grafik przy grze właśnie w tym klimacie :D

na cgpeers było na pierwszej pozycji :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Game-artowa teczka Damiana.
#9 2014-01-26, 21:11(Ostatnia zmiana: 2014-01-26, 21:17)
Fakt gnomony się cenią ale warte też są każdego wydanego centa etc xd
masz na gfxdomain  :D

Teraz zauważyłem że te owalne kolumny wyglądają jakby były z małych walców i to kilku co moim zdaniem jest bezsensowne xd jeszcze z 3/4 bym zrozumiał ale z tylu to czysta głupota : p
Zwłaszcza że na arcie na którym się wzorowałeś są z jednego
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dobra goście, czas coś pokazać. Tym razem Sci-Fi.  Szału nie ma, bo to raczej był test designu i teksturowania ( gdzie i tak wzorowałem się na Halo, jeśli chodzi o design :D ). W niedalekiej przyszłosci, mam nadzieję, będzie wiecej z Sci-fi, bo dostałem pracę jako grafik przy projekcie gry w temacie Sci-Fi. Chcą z tym iść na kickstartera, wielkie plany etc, etc.

I nie powiem: Sci-Fi jest cholernie trudne, zwłaszcza jeżeli na koncpcie niczego nie widać przynajmniej w jakimś stopniu wyraźnie :ok: Ale i tak uwielbiam Emmisive'y :D Jeżeli ktoś ma jakieś fajne koncepty z Sci-Fi, to nie pogardzę, na PW.

Parę screenów.  Na razie to tyle.






Dużo w cholerę tych linków. Sorry.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Damian94
W niedalekiej przyszłosci, mam nadzieję, będzie wiecej z Sci-fi
Podejrzewam, że tak będzie :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Może artbooki z SW i ME ?
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ot 2-dniowy asset. Postaram się więcej tego wrzucać, może się uda 1-2 assety tygodniowo. A i jeszcze powrzucam 2 sculpty, tylko ogarnę Keyshot'a  :ok:


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Bez surface'u. Surface wypaliłbym z diffuse  :ok:


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Ostatnie sculpty są świetne. Jestem pod wrażeniem, nie potrafiłbym tego zrobić tak ładnie  :D
Prezentacja też na plus.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Genialne prace. Mam pytanie, jak w zasadzie uczyłeś się grafiki 3d? Przerobiłeś cały kurs od deski do deski czy wybierałeś lekcje, które Cie interesowały?
 
some things are meant to be

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Game-artowa teczka Damiana.
#17 2014-03-15, 23:04(Ostatnia zmiana: 2014-03-15, 23:16)
Ani jedno, ani drugie, w zasadzie :lol: Zaczynałem od blendera, później Sawik mnie tu przywlekl. To były czasy kiedy internet to tylko w telefonie miałem ( i to taki net, że themodders wczytywało się w 2 min :lol:). Później goście tutaj pokazywali mi co i jak się powinno robić, kierowali na inne fora i wikipedie z materiałami do ogarnięcia.

A potem założyłem sobie neta stacjonarnego, i się zaczeło obleganie cgpersia :lol:   Nie kupujcie lekcji w necie.

Jak ktoś chce tak graficzyć to niech zacznie od pokazywania  tego co zrobił na forum :ok: To ludzie już nakierują na materiały, które trzeba przeglądnąć. Tutoriale są dobre do ogarnięcia narzędzi. Technikę tworzenia trzeba sobie wyćwiczyć.

Ten kto ma czas i nie ma co zrobić ze swoim życiem przez 2h może przewertować wstecz dział z Pracami Game-artowymi; jak dojdziecie do momentu gdzie Buła pisze o moich sculptach, jak o żelkach, to wiedzcie, że to początek mojej wędrówki przez ZBrush'a   :lol2:

Nie mam pojęcia czy to co napisałem ma jakiś sens :lol2:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Fetysz dłubania przy cegiełkach ciąg dalszy. Robię od nowa projekt dioramy, którą kiedyś zacząłem na UDK. Tym razem to będzie na SDK, może nawet na UE4.



 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Będzie PBR?  :) Pokaż jakieś bejki czy coś. Sculpty same w sobie bardzo ładne, ale u ciebie był problem z teksturami właśnie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry