Ogólna dyskusja 155427 292

O temacie

Autor

Zaczęty 15.06.2008 roku

Wyświetleń 155427

Odpowiedzi 292

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Ogólna dyskusja
#180 2012-03-12, 19:01(Ostatnia zmiana: 2012-03-12, 19:02)
To od kazza może być spoko ;)

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jeśli mnie zaintrygujecie tematyką to się może dołączę do jakiejś bitwy :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Ogólna dyskusja
#182 2012-03-12, 19:46(Ostatnia zmiana: 2012-03-12, 19:51)
Ja bym wolał samo 2d, ale jeżeli chcecie 3d to coś takiego w miarę łatwego  :)  Ta  taczka mi się spodobała.  :ok:  
Spoiler
Mam refek pod dostatkiem. :lol2:  

@down: Fajnie, że bierzecie pod uwagę głos plebsu.  :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
E tam taka ryba nie jest latwa do zrobienia :D  wiem jed ze ty bys chcial zrobic to co najtrudniejsze od poczatku, ale tu trzeba brac pod uwage tez umiejtnosci ogółu.
 

Kazzmir
  • Gość
E tam taka ryba nie jest latwa do zrobienia :D  wiem jed ze ty bys chcial zrobic to co najtrudniejsze od poczatku, ale tu trzeba brac pod uwage tez umiejtnosci ogółu.

podpowiem że to do super tajnego projektu, jeżeli komuś wyjdzie rybka ładnie to dostanie więcej podobnych razem z umową o dzieło :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
masz do tego sculpt? :D
 

Kazzmir
  • Gość
masz do tego sculpt? :D

mam matiza garażowanego  :lol2:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Taka ryba jak na bitwę typowo 2D jest całkiem dobra, jest to organika, ale jednocześnie nie wymaga szczególnego odwzorowywania rzeczywistości (w porównaniu do np. ubrań czy ciała człowieka). Tekstura może być równie dobrze "klejona" co rysowana, a więc w grę wchodzi użycie pędzli, co jest raczej plusem jeśli chodzi o szkolenie umiejętności. Wózek jako bitwa 2D/3D jest również bardzo dobry, bo model i tekstura również mogą być proste lub profesjonalne, zależnie od tego jak kto do tego podejdzie, a więc początkujący nie będą odstraszeni, a "profesjonaliści" będą wciąż mieli pole do popisu.

Piszę to z punktu widzenia osoby, która chętnie wzięłaby udział, ale która raczej nie weźmie :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To dyskusja o bitwie 2d, czy 3d? bo nie wiem czy wychodzić z pomysłem :D
 

Kazzmir
  • Gość
To dyskusja o bitwie 2d, czy 3d? bo nie wiem czy wychodzić z pomysłem :D

idź się uczyć xD
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
2d i 3d jednoczescnie aztecki
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Zróbmy bitwę matematyczną, wszyscy wyjdą na tym dobrze :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Jestem jak najbardziej za przechowując w pamięci wasze zdanie o przedziałach, w których sinus jest malejący/rosnący :D
ale wiecie, materiał do 2,5 klasy liceum, w sensie do wielomianów :D
 
makin' bacon

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z bula juz mamy zajebisty pomysl :D  wiecej szczegolow wkrotce
 

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Ogólna dyskusja
#194 2012-03-14, 12:10(Ostatnia zmiana: 2012-03-14, 12:12)
czyli chętnych na ryby nie ma? to może poza konkursem?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Witam.

Gdzieś kiedyś wspominałem o bitwie która miała by kilka etapów ukazujących jak dzisiaj przebiega tworzenie modelu do gry.
Pierwszy etap to koncept. Nie chodzi tutaj o jakiś wypas, wystarczyłby prosty szkic że było widać o co chodzi. Oceniany byłby pomysł, a nie sama estetyczność szkicu.
Pytanie tylko co byłoby tematem? Od razu mówię że nie wyjeżdżamy tu z kosmosem, chodzi o zrobienie prostego obiektu do gry, który gdzieś tam sobie stoi. Chodzi o to żeby każdy mógł wziąć udział w bitwie. Proponuje obiekty typu skrzynka czy coś innego co łatwo da się zrobić. Ogólnie polecałbym metal, bo na nim najfajniej widać wypaloną normalkę i można się jarać :lol2:
Czekam na propozycje.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja bym obstawiał skrzynkę, dziś na Concept Arcie może nawet skorbnę jakiego concepta :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Czyli jak, metalowa skrzynia SciFi byłaby ok? :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Albo coś podobnego do tego co Jedairusz ostatnio pokazywał w teczce.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Ja to bym proponował najpierw anulować albo zakończyć zaczęte bitwy...

Ale co ja tam wiem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry