Ogólna dyskusja 155515 292

O temacie

Autor

Zaczęty 15.06.2008 roku

Wyświetleń 155515

Odpowiedzi 292

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Niech zadeklaruje sie wiecej osob to dopiero bede cokolwiek pisal.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niech zadeklaruje sie wiecej osob to dopiero bede cokolwiek pisal.
Tylko że to "więcej osób" tego nie przeczyta, bo albo wiedzą że nic z tego nie wyjdzie, albo nawet nie wiedzą że takie inicjatywy mają tu miejsce.

Poprosić któregoś z adminów, zrobić ogłoszenie globalne, po sprawie.

 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No to zrobie ogłoszenie na blipie
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To ktoś go czyta?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Ogólna dyskusja
#224 2013-07-13, 19:58(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 20:00)
Kurwa, chcesz cos robic, czy bedziesz sie tylko czepial? Co mam kurwa jeszcze zrobic. Reklame zrobic na glownej stronie?
 :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie, po prostu to co ja zasugerowałem wydaje się najlepszym wyjściem.

Mało kto czyta blipa, wiele osób zapewne ma go ukrytego, napisanie na nim da nic, lub bardzo mało.





 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Cytuj
Co mam kurwa jeszcze zrobic.

Daj mu bana xd
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Ogólna dyskusja
#227 2013-07-13, 20:08(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 20:09)
Clerk Kant spoko ; p
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
a dlaczego ktos ma czytac blipa skoro

-ostatni news 31 minut temu
-poprzedni 4 tygodnie temu
-jeszcze poprzedni 5 listopada (tj. porzedni 30.12 ale o zjebanym minecrafcie wiec nie licze)

od listopada do czerwca to jest kurwa 7 miesiecy. po co blip skoro wedlug niego na forum nic sie nie dzieje oprocz gier w coha i minecrafta?

ja sie nie chce deklarowac bo nie wiem jak z robota wyjdzie, ale w sumie juz postanowilem, ze koncze swoj projekt i sie biore za enviro, to i pouczylbym sie modelowac
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wpisywać się na liste.
1. Wowoz
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1.Wowoz

2. WNN


 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jak wyciągne sobie poprostu model z gry :mellow:  ?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to dostaniesz bana? : |
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Ogólna dyskusja
#233 2013-07-13, 22:02(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 22:03)
lista lista, ale co w ogole bedzie do modelowania

ta bron ze skyrima do odwzorowania?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Ogólna dyskusja
#234 2013-07-13, 23:11(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 23:18)
Btw mam artbooka ze Skyrima więc moge wam wrzucić to co tam jest z broni : p
ogółem moge wam coś tym wyszukać w artbookach
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
M jutro wwam wdszywtko dam kije robaczki. Ok
 

boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wpisuje sie na listę chętnych  :naughty:  

Z tym blipem to racja. Rdza i stagnacja, w dodatku jakies pierdoły o minecrafcie  :pokerface:
 
Gothic najlepszy

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Valeyard

Ogólna dyskusja
#237 2013-07-14, 13:27(Ostatnia zmiana: 2013-07-14, 15:29)
1.Wowoz

2. WNN

3. Valeyard
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Ogólna dyskusja
#238 2013-07-14, 15:18(Ostatnia zmiana: 2013-07-14, 15:47)
1.Wowoz

2. WNN

3. Valeyard

4. Gizbor
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Ogólna dyskusja
#239 2013-07-14, 15:27(Ostatnia zmiana: 2013-07-14, 15:28)
Mała podpowiedź: tu macie listę http://themodders.org/index.php?topic=2093.msg1092082#msg1092082. Aby się wpisać kopiujcie i dopisujcie się.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry