Ogólna dyskusja o modyfikacji 523822 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 523822

Odpowiedzi 1170

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#480 2013-05-21, 13:51(Ostatnia zmiana: 2013-05-21, 13:52)
Grą czy modyfikacją? To jednak rozważasz zmianę silnika na jakiś pozwalający tworzyć niezależne gry?
Tak, biorę pod uwagę taką możliwość. Pewnie po premierze, jak trochę odpocznę, spróbuję pobawić się różnymi silnikami i zobaczyć co tego wyjdzie. Jeśli nic to będzie druga część jako modyfikacja, ale na pewno warto spróbować zrobić coś w kierunku własnej gry na jakimś darmowym silniku.

I pewnie jakieś Dziedzictwo z pierwszej części się tam znajdzie :lol:
Zgadza się;)

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Polecam Unity, mógłbym podzielić się swoim kodem :)
Chociaż nadal do napisania byłoby mnóstwo, a obawiam się że zdecydowanie nie każdy skrypter potrafiłby tak od razu przeskoczyć na programowanie w C# silnika rozgrywki (bo Unity to silnik graficzny, na start dostajesz kamerę i możliwość wyświetlania obiektów na ekranie).

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
No spoko, na pewno się wtedy do Ciebie odezwę, bo nie od wczoraj wiem, że jesteś dobry w te klocki. Na pewno spróbuję kilka takich silników i zobaczę, który najlepiej będzie mi 'leżał'. Jakiś czas temu dowiedziałem się, że także Reality Pump udostępniło swój silnik Grace2, jakoś bardzo mnie to ucieszyło, chociaż na razie nie chce się w to za bardzo wciągać, tylko skupić na dokończeniu ZW1. Potem na pewno bliżej przyjrzę się tym różnym silnikom.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
dobra, wiemy ze mod jest podzielony to mam pytanie, ile bedzie czasu gry ZW1 ?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
:|
Obecnie ukończona jest I część oferująca rozgrywkę na poziomie 20-30 godzin.

Kranczer

Kranczer

Użytkownicy
posty33
Propsy2
  • Użytkownicy
Mod zapowiada się bardzo interesująco, co mnie najbardziej zdziwiło, najbardziej zaciekawiła mnie właśnie fabuła. Jak dla mnie kolejny must-have na liście gothicowych modyfikacji :)
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli pojawiają się orkowie, to będzie też Ur-Shak?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#487 2013-06-05, 16:07(Ostatnia zmiana: 2013-06-05, 17:13)
Nie będzie go, ale za to pojawi się ok. 50 zupełnie nowych orków:)

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie gdyby pojawił się w 2 części. :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Urshak z G1 to była by dobra rzecz :P

marek123pl2

marek123pl2

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Nie wiem czy było takie pytanie. Ale czy udostępnicie tego moda machinimerom? W sensie, czy można będzie w nim używać kodów do gry i innych, czy jednak jakoś to zabezpieczycie?
 

Greg

Greg

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Ale po co używać kodów? Nie po to chyba tworzą moda np 5 lat żeby potem grać na nieśmiertelności + najlepsze bronie od początku itp. Mam nadzieję że zablokują możliwość gry na kodach tak ja zrobili to w DS.
 

gothic1210
  • Gość
Ale po co używać kodów? Nie po to chyba tworzą moda np 5 lat żeby potem grać na nieśmiertelności + najlepsze bronie od początku itp. Mam nadzieję że zablokują możliwość gry na kodach tak ja zrobili to w DS.
A co cie obchodzi jak ktoś gra. W ogóle nie rozumiem jak można się spinać o coś co ktoś robi u siebie na komputerze. Czy to jest jakaś strata dla twórców jak ktoś sobie wpisze kod na fajny miecz na początku gry? Ja nie używam kodów, ale nie przeszkadza mi jak ktoś to robi.
 

compl

compl

Użytkownicy
posty21
Propsy9
  • Użytkownicy
Ale ten użytkownik nawet nie chce grać na kodach dla ulatwienia sobie gry, tylko żeby móc robić w nim filmiki (machinima). Czytania ze zrozumieniem.
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na tym forum nie wszyscy lubią machinimę jak widać, oczywiście ja nie mam nic przeciwko filmowcą i już szczególnie kiedy są jakieś nowości, ale nigdy nie wiadomo co komu w głowie siedzi. Jeśli już mogą dać po przejściu pierwszego, lub drugiego rodziału, właściwie to po przejściu rozgrywki lubię się pobawić kodami dla zabawy. :D
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co do kodów, hmm.. póki ktoś nie uzywa ich w grze na multi, to niech sobie gra na haxach :P w innym wypadku powinna byc kastracja.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
No i jak idą pracę nad modem?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Teraz odpoczywam spędzając weekend w Krakowie :)  ale jak wróce to napisze jakie są postępy, trochę sie dzieje :wink:

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Dobrze wiedzieć z niecierpliwością będę wyczekiwał nowych wieści.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dopiero teraz się ogarnąłem po tym weekendzie;) Co do wieści i postępów to około 110 postaci jest już gotowa, ale jeszcze kilkadziesiąt czeka na obróbkę. Poza tym do pocięcia i obróbki są prawie wszystkie nagrania Beziemiennego... Mimo to już dziś możemy zaprezentować kilka jego nagrań:
http://www48.zippyshare.com/v/19602897/file.html
http://www48.zippyshare.com/v/11528952/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/46607808/file.html

Oprócz tego dzięki pomocy Darka udało się nagrać kilka postaci w prawdziwym studio radiowym! Oto efekty, zapewne jeszcze kilka postaci tam nagramy, aby jak najwięcej głosów miało wysoką jakość:

Vella
http://www3.zippyshare.com/v/42950098/file.html
http://www33.zippyshare.com/v/1855332/file.html

Sandra
http://www4.zippyshare.com/v/29890949/file.html
http://www68.zippyshare.com/v/5809591/file.html

Rathgar
http://www55.zippyshare.com/v/83452562/file.html

Być może za jakiś czas zrobimy jeszcze kolejną prezentację dubbingu.


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry