O temacie
Autor Gruppenfuehrer Kereth
Zaczęty 23.05.2012 roku
Wyświetleń 244232
Odpowiedzi 837
Paradoxal
CzlowiekGejzer
Mniej więcej tak z tym że nie on je wypuścił ale jego wspólnik (jakiś youtubowy trollek). A co do tej opinii to raczej nie. Pare osób miało pretensje w tym jakaś niemiecka modderka, która była w to zamieszana ale opinia jednej czy dwóch osób mało zmienia a tak poza tym modderzy czy ktokolwiek ze społeczności themodders nie ma z tym nic wspólnego.
inż. Avallach Administrator
Dokładnie jak piszecie. Prawdopodobnie tylko kilka osób wie co dokładnie zaszło i raczej nie będą się tym chwalić bo w większości same są zamieszane (ale w końcu może do tego dojść) . Reszta zagranicznego community wie tylko że jacyś momentami głupkowaci polacy próbowali zdobyć te pliki, a w końcu wypuścili je na YT, tym razem podwójnie kradzione.
Przeżywacie to nadmiernie Nawet jeśli ktoś będzie się o to sądzić to PB sądziło kilka tysięcy gothicowych fanatykówruskich którym ze względu na inne przepisy gówno mogą zrobić potem i tak nic nie zrobią bo ich zjedzą
Kelten Gry (themodders@telegram)
Problem dotyczy głównie zaufania wewnątrz community modderów i pomiędzy firmą a nimi.
WinterKing Kereth Gry (themodders@telegram)
Nie będzie z tego żadnej oficjalnej afery - w interesie wszystkich zaangażowanych jest żeby temat zamknąć i do niego publicznie nie wracać.
Dziwi mnie tylko twoja nad-aktywność w tym temacie
Community modderów to nie sekta w której za zdradę można dostać karę śmierci, jak ktoś cię zawiódł twoje zaufanie to mu po prostu o tym powiedz.
Bawi mnie ta zmowa milczenia, nawarzono piwa z tym sequelem, to ktoś powinien je wypić.
Dark
Czyli jeżeli dobrze rozumiem, @Psimgoth dowiedział się o Gothic: Sequel materiału arhn.eu, wyprosił od kogoś pliki z grą i wypuścił je w sieć, a teraz reszta gothicowego świata moderskiego uważa, że Polakom nie można ufać?
Sawik
O jakim ty zaufaniu mówisz ? Pb strzeli focha i nie zrobi nowej gry bo banda nieogarniętych ludzi udostępniła ich materiały ?
...o którym i tak nie byłoby i nigdy nie będzie nawet mowy.
Werewolf
Duke Nukem Gry (themodders@telegram)
no chyba że sobie będziesz kupował osobno edytor świata za 99$ edytor skryptów za 99$ a ostatni najwazniejszy tool kupisz za 999$
Ali G
mathsicist
Ale ludzie tego nie rozumieją. Myślą, że ograniczając dostęp do moddingu poprawią sprzedaż swojemu DLC. Tymczasem taki Morrowind, Oblivion czy o Skyrim nawet nie wspominając, trzyma sprzedaż nawet dziś - oczywiście nie taką jak kiedyś, ale nadal przynosi zysk a nie zero lub straty - i Bethesda zarabia pieniążki. EA, Ubisoft, PB czy CD RED mają tylu ludzi z tęgimi głowami - a nie mogą do tego dojść.
Reasomując: nie oplaca się wydawać narzędzi moderskich, bo za mało osób robi mody
Mam prywatną teorię na ten temat. Produkcja modów, tak jak produkcja gier, stała się bardzo kosztowna. Przez koszta mam na myśli czas wyprodukowania dobrego contentu, zawartości. Stworzenie moda do goticzka (nie uniżając modom do Gothica, szacun za waszą pracę) jest o wiele prostsze niż stworzenie modu do takiego Wiedźmina.
EDIT. Pozostaje jeszcze temat tworzenia własnych modeli do nowych gier. Fakt jest to już wyższa szkoła jazdy i raczej półprofesjonalni graficy albo profesjonalni potrafią stworzyć coś co wygląda ładnie i funkcjonalnie w nowych enginach.