Sprawy mniej związane z forum 190881 837

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 23.05.2012 roku

Wyświetleń 190881

Odpowiedzi 837

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zastanów sie, przemyśl to, pooglądaj dobrze jego profil. Niech to będzie dla ciebie zagadka na wieczór, detektywie.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Też tego nie rozumiem :pokerface:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie widziałeś emotki?  :lol:
W tych zamierzchłych czasach, jeżeli pisząc z dziewczyną na fejsbuczku
W których to "zamierzchlych czasach" pisywales z dziewczyna na fejsbuczku?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No w tych XD
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Witam przybysza z przyszlosci :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Może zamiast usunięcia konta z postami. Postuluj o bana tymczasowego jak KZW?
Staram się być zapobiegliwy.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Witam przybysza z przyszlosci :D
Patrząc na awatar Kzw nie jestem już pewien, do którego to pisałeś  :lol2:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Trafne spostrzezenie :lol2:

@down: nie do konca sie zgodze, jednak odnoszac to do Ogrodnika, to moze byc w tym ziarno prawdy.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Co do warna za przedwczesny unban, stosuję odwrotną taktykę - daję 10% warna z góry, bo właśnie przez warn panel najszybciej zablokować konto na określony czas (co prawda można zrobić to bez zwiększania poziomu :lol: ). Jednak jest to przecież koszt niewielki, a odstrasza przed pochopnym korzystaniem z tego. Długo jeszcze będę powtarzał że przez uzbieranie 100% warna zbanowano dopiero kilka osób, ostatnio do tego grona dwukrotnie dołączył Dragomir (rekordzista).
Nie chodzi mi o to że to 10% warna jest, tylko o to że ci którzy bana brali o tym nie wiedzieli, podrzucam jeszcze raz spoiler:
Spoiler
Ktoś jeszcze chce?
Cytat: Poziom ostrzeżeń - Sawik#msg1037950
Poziom został podwyższony    Poprosił o bana na miesiąc.
Mogliście powiedzieć że wiąże się to z warnem, np. ja bym nie prosił w takiej sytuacji.
Adanos zapytał Kto jeszcze chce? Nie mówił nic o efektach ubocznych. 10% warna mnie mało obchodzi, tylko mnie właśnie trochę uderzyło to że nie zostaliśmy poinformowani o konsekwencjach :)



Lolq i Brachol - W spoilerze daję dowody na to że mają jedno i to samo gg, jeszcze się nie spotkałem by dwie osoby (nawet bracia) używali jednego gg.

Spoiler
Profil Lolq w profilu patrzeć na numer GG.

Skrypter:
- Umiejętność pisania skryptów typu;
NPC, dialogi, questy, monologi
- Umiejętność tworzenia paczki z modem, plików ini , znajomość plików takich jak np. startup.d
- Komunikatywność, bezkonfliktowy charakter oraz dobra organizacja pracy;
Vobowanie świata
Wstawianie przedmiotów typu łóżka, drabiny
- Wstawianie obiektów typu waypoint, startpoint

Pisać gg: 28884751 lub na PW (szukam teamu obojętnie jaki)

Chyba jeszcze jakiś tam dowód miałem, ale już teraz nie pamiętam jaki :-<

Ale jestem paskudnym człowiekiem, spłonę w piekle...


Unban przed czasem - Jestem za długo na forum by zacząć kłótnię A ogrodnika odbanowaliście!, o drugiego czasowego bana już prosił nie będę, zacznijmy od tego że o tego poprosiłem tylko dlatego że Adanos zaproponował taką możliwość [Ja jestem za głupi by na coś takiego samemu wpaść.], a tak czułem się bezpieczniej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Spam z postulatów
#29 2012-06-01, 16:25(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 16:26)
zaczyna sie to jego marudzenie na wszystko  :facepalm:
Chcesz przedluzyc sobie odseparowanie od forum?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
zaczyna sie to jego marudzenie na wszystko  :facepalm:
Chcesz przedluzyc sobie odseparowanie od forum?
Tęskniłeś? :lol2:
Jak na razie to ty się czepiasz, ja tylko zwróciłem uwagę na coś co nie było jasne na początku i powinno zostać wyjaśnione na przyszłość. Wyglądało to tak jakby Adanos z dobrego serca zaproponował ludziom czasowego bana, kilka osób się zgłosiło i dostało małą niespodziankę w warnlogu.
 
Piszę tutaj bo i tak zaraz przeniosą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Wyglądało to tak jakby Adanos z dobrego serca zaproponował ludziom czasowego bana, kilka osób się zgłosiło i dostało małą niespodziankę w warnlogu.
Bo tak było. Możesz czuć się wyjątkowy, bo jako jedyny dostałeś ostrzeżenie (zgadnij od kogo :lol2: ). Poza tobą jedynie Małgorzata się zgłosiła i Ogrodnik, sprawa z Ogrodnikiem została wyjaśniona, a Małgorzata wytrzymała miesiąc.

Jeśli pytasz się, czemu dostałeś ostrzeżenie, to nie wiem. Najprawdopodobniej było to jego widzimisię. Możesz to z nim wyjaśnić na PW lub gg.

Nigdy nie byłem za takim banowaniem na życzenie, ale postąpiłem zgodnie z zasadą "chcącemu nie dzieje się krzywda".

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jestem specjalny! Czuję się teraz super mega wyjątkowo i jestem zadowolony że sprawa została wyjaśniona. :)

Jak już pisałem ostrzeżenie mnie nie obchodzi, prędzej czy później napiszę do Avallacha by je ściągnął.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Cytuj
W spoilerze daję dowody na to że mają jedno i to samo gg, jeszcze się nie spotkałem by dwie osoby (nawet bracia) używali jednego gg.
W takim razie mało widziałeś, bo ja mam jeden numer gg na 2 kumpli. Jako potwierdzenie:

Patryk, 2012-05-24 23:24:42:
wierzba tu maciek
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie wiem o co Wy macie pretensje. Ja byłbym dumny, że dostałem warny. Może kiedyś mnie ktoś dogoni w długości warnloga pomimo tego, że ja staram się o jego wydłużanie cały czas, nawet dostałem pierwsze ostrzeżenie na nowym forum.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Spam z postulatów
#36 2012-06-01, 21:22(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 21:23)
Masz się czym chwalić XD Ja bym się raczej nie przyznawał do tego bo imo nie ma się czym chwalić w takim wypadku :x
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Sam z połowę tych warnów sobie wstawiłem  :lol2:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Nie wiem o co Wy macie pretensje. Ja byłbym dumny, że dostałem warny. Może kiedyś mnie ktoś dogoni w długości warnloga pomimo tego, że ja staram się o jego wydłużanie cały czas, nawet dostałem pierwsze ostrzeżenie na nowym forum.
No wiesz... Davish też był dumny z warnów w końcu dostał autobana od Buły(okres gdy jeszcze miałen dostęb do SB)(Buła dał mu ostanie 10%), jednakżę Wilku chcąc zapobiec dalszemu wspieraniu archeologii odbanował go z bana tymczasowego i dał mu permanentnego. Nie jesteś wyjątkowy jak widać. Jeżeli coś w histori pomyliłem, to proszę mnie o tym poinformować. Z chęcią to sprostuję.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Sam z połowę tych warnów sobie wstawiłem :lol2:  
No chyba żartujesz :lol2:  Dałeś sobie 1 warna, z kolei obniżyłeś sobie poziom aż 6 razy :lol2:  :lol2:  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry