Detonator 103730 184

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 103730

Odpowiedzi 184

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
dobra, kilka malutkich poprawek i to by było na tyle
jakoś średnio jestem zadowolony z efektu końcowego


 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Detonator
#161 2012-03-09, 11:55(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 11:56)
Fajnie, ale co to jest ten glut na przedniej ściance? :D

czyli skoro organizuje to sobie może na więcej pozwolić? no horda przydupasów i eunuchów już wiem dlaczego wcześniej uciekłem xd
Ja i pewnie wielu innych uczestników woli mieć bitwę przesuniętą o marne dwa dni, niż nie mieć jej wcale.
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
to miała być zaschnięta farba ale średnio wyszło
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Po obejrzeniu waszych tekstur w Marmosecie, mam bardzo duże wątpliwości co do tego że rendery Elvansa i KZW na prawdę przedstawiają modele z teksturą 512x512, a nie 1024x1024.
Prosiłbym o kontakt na GG w celu wyjaśnienia tego.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Detonator
#164 2012-03-09, 16:56(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 17:15)
No coz, jestem soba zawiedziony, po resize na 512 nie wyszlo tak jak chcialem  :confused:  





Viewer online:
http://keenleveldesign.com/modelviewer/m.php?id=4f5a271a22f34

Pewnie wygladalo by lepiej gdyby chcialo mi sie bawic swiatlem w marmo - ale mi sie nie chce  :lol2:
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
I dla tego gówna przedłużaliście deadline?

Smutne.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
:<
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Detonator
#167 2012-03-09, 17:15(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 17:17)
I ty, Wonfusie przeciwko Bułowemu Lepszemu Viewerowi? :lol2:
Świetne tekstury, zwłaszcza drewno i śruby. Jedyne zarzuty mógłbym mieć do designu, całość wykonana z trochę zbyt dobrych materiałów jak na stary górniczy detonator :D

Ale i tak powinieneś zostać zdyskwalifikowany za nie wyrobienie się do deadline'u.

//edit: taki zajebisty ten viewer w Unity że aż się chce przeciągać po screenach żeby je obrócić. Mogliby tylko dodać możliwość wybrania parametrów postprocessingu żeby choćby zmniejszyć nasycenie tego zbyt pomarańczowego światła.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
tekstury bocznych ścianek naprawdę super, ale rączka (drewniany uchwyt) wygląda beznadziejnie ;p  odstaje od reszty
no i przednie deski detonatora wyraźnie są oddzielone od reszty, a na nich nie zrobiłeś nic co mogłoby je trzymać przy całości
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Detonator
#169 2012-03-09, 17:29(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 17:30)
Ale i tak powinieneś zostać zdyskwalifikowany za nie wyrobienie się do deadline#msg1024542u.

nie ja, a ci którzy zamiast 512 dają 1024.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Detonator
#170 2012-03-09, 17:38(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 17:38)
Ankieta nie wystartuje zanim KZW i Elvans nie udowodnią mi że to 512. Wsadzałem ich tekstury do marmo i wygląda to nieporównywalnie gorzej przy 512. To może być kwestia kompresji JPG ale wg mnie stopień kompresji nie jest AŻ tak duży żeby tak bardzo zepsuć efekt.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ja priznaje ze moje texy sa 1024x1024.... zapomnialem o regulaminie ... do wieczora jescze troche popracuje nad tekstura
 


Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Spoko, ja też w ostatniej chwili jak wstawiałem pierwsze screeny zauważyłem, że diffuse ma być 512x512 i to całkiem przypadkiem, bo sprawdzałem, czy jest jakiś punkt w regulaminie odnośnie ilości screenów, a tu takie coś.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ja też skończyłem. Przyznam że zmniejszenie z 1024x1024 na 512x512 zmasakrowało teksturę niestety...

Tekstury:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Detonator
#174 2012-03-09, 18:33(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 18:35)
Śliczne drewno. Szkoda że nie wywaliłeś na normalce tych linii na rączce. Nie licząc tej rączki i napisu chyba najlepsza dotąd prac (Wowoz zrobił drewno jeszcze lepsze, ale IMO pasujące raczej do starych, tanich mebli, a nie górniczego detonatora).

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Detonator
Cytuj
Przyznam że zmniejszenie z 1024x1024 na 512x512 zmasakrowało teksturę niestety...
W następnej bitwie dobrze by było dać 1024/1024 bo 512 daje dość małe możliwości.
PS:Wie ktoś jak nazywa się stara wersja marmoseta? przyda mi się na przyszłość.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Po resize totalna porazka (nie mowie ze przedtem bylo genialne ale...)


ok juz chyba dam sobie spokoj .... jak sa sugestie, krityka to walce wprost , bede wiedzal co zrobilem zle
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
co zle? zjebales calkowicie od wietrzyka  :ok:
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
wygląda naprawdę super, ale faktycznie bardzo przypomina tekstury wietrzyka
masz ciekawszą rączkę
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Detonator
#179 2012-03-09, 22:30(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 22:30)
co zle? zjebales calkowicie od wietrzyka  :ok:
wiem ze pierwsze bylo zjebane to cie zapytalem co generalnie vyglada bardzo zle i napisalesz ze niemasz czas i ze mam ogladac texturky innych userov ... :ayfkm:
 



0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry