Ankieta 7a - Kusze i łuki 41181 75

Ankieta

Ankieta 7a - Kusze i łuki

Głosów w sumie: 69

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 19.06.2011 roku

Wyświetleń 41181

Odpowiedzi 75

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Ankieta 7a - Kusze i łuki
2011-06-19, 16:40(Ostatnia zmiana: 2011-06-20, 22:51)

Kusze i łuki
czyli
Ręczna niepalna broń miotająca
[/font]





Dracon - 560 tris:





Arek - 972 tris:





Darth Faren - 1068 tris:






Avallach - 1374 tris:





Cedric - ~700 tris? :





KolegaZWojska - ~1600 tris? :

tekstury




Komuchpl#2 - 1708 tris:





Jedaith - 1924 tris:

Tekstury




MarkK - 2158 tris:





wietrzyk - 3028 tris:

Tekstury




LeePabis - 1926 POLY (~4000 tris? ) :

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Ankieta 7a - Kusze i łuki
#1 2011-06-19, 16:50(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 16:50)
Miałem ciężki dylemat pomiędzy pracą Avallacha a KZW obie podobały mi się prawie tak samo czemu zatem wybrałem pracę Avallacha? Nie wiem chyba dlatego że coś wybrać musiałem oraz praca Avallacha miała mniej tri. Prawda jest taka że najchętniej oddałbym głos na obie.

Moim zdaniem Komuchpl#2 i LeePabis powinni mieć osobną ankietę ponieważ nie można porównywać modeli kusz i łuków, inna budowa itp. wiem że bitwa miała dotyczyć broni miotających (nie palnych) ale jak mówiłem różnice nie pozwalają na porównanie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Kusza Jedaitha według mnie jest najlepsza.
Btw. Tylko łuk zgłaszałem  :lol:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Długo się zastanawiałem pomiędzy kuszą Avallacha i Jedaitha,
Gdybym mógł, oddałbym dwa głosy.
Ale jednak wybrałem kuszę Jedaitha.
A, i mały mistake, nie wiem czemu, ale jak sprawdzałem ilość tris to podwoiło.
Jest 700
 

LeePabis

LeePabis

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Długo zastanawiałem się między kuszą Avallacha a wietrzyka. Ta pierwsza ma fajny kształt, a ta druga chyba lepszą teksture. Wybrałem kuszę wietrzyka.
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Głos na Jedaitha. Co prawda tło pod render mogłoby być nieco inne, ale tekstury stoją jak dla mnie na najwyższym poziomie.
 

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Ave A(va)llach! Jego kusza najbardziej przypadła do gustu ^^  i tyle.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
dla mnie najlepiej vyszlo jedaithovy i potem wierztyk
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Według mnie najlepsza kusza jest avallacha dlatego że ona jest jakby najbardziej teraźniejsza (ta luneta)
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Prace świetnie wykonane:) ale najbardziej mi się spodobała praca Jedaitha
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Wszystkie modele są fajne. Ale  Jedaitha przypadła mi do gustu :lol:

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Zdecydowanie KZW, pracka zrobiona na najwyższym poziomie.

Drugie miejsce, jak dla mnie, dla Avallacha - bardzo dobry model, tekstura całkiem znośna. Z tą prezentacją z każdego kąta, trochę przesadziłeś

Trzeci Wiater, mimo nieciekawej tekstury metalu. Nad teksturowaniem właśnie musisz jeszcze trochę popracować, szczególnie spec i normal, które są praktycznie niewidoczne na Twojej pracy.

Zawiodłem się trochę na Jedaith'u, nie przypadła mi ta pracka do gustu.

MarkK poza podium.
 

sauron
  • Gość
podzieliłbym to na najciekawszy wyrób i najładniejszą teksturę, w tych kategoriach jakby model kzw miał teksturę Jedaitha to by wygrał :D  jednak pierwszeństwo dla lepszej tekstury, ogólnie wizualizacji, model też wcale nie gorszy... Jedaith.  :ok:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wietrzyk.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dla mne model KZW ma to coś. Kształtami przypomina mi smoka i ogółem mi się podoba.
Jedaith i Av na drugim ale naprawdę też są zajebiste.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kusza KZW moim zdaniem najciekawsza. Dość pomysłowy kształt i ładne zdobienia. Co prawda nie wiem, jak by sprawdzała się w praktyce, ale jak dla mnie to nie istotne.
@up Przypomina Ci smoka? Dziwne... Moim zdaniem to jest coś z rodzaju upierzonych/latających/pusto-kostnych (czyt.ptaków).
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy

iktorn

Ankieta 7a - Kusze i łuki
#16 2011-06-19, 21:03(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 22:29)
Miałem problem z wyborem między modelem Wietrzyka a Marka, ale jednak model Wietrzyka wydał mi się ciekawszy, bo bardziej zaawansowany, a model Marka miał rozmazaną/rozciągniętą teksturę na metalu, który jest naprężony.

@Down:
Gorszego zestawu nie mogłeś sobie złożyć ?..
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Kolega Z Wojska na prawdę się postarał, nie znam się na trisach i innych takich, ale jego praca najbardziej mi się podobała.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Miałem problem z wyborem między modelem Wietrzyka a Marka, ale jednak model Wietrzyka wydał mi się ciekawszy, bo bardziej zaawansowany, a model Marka miał rozmazaną/rozciągniętą teksturę na metalu, który jest naprężony.@Down:Gorszego zestawu nie mogłeś sobie złożyć ?..

rozciongnienta ? mam ci dac detail ?
 


Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Ankieta 7a - Kusze i łuki
#19 2011-06-19, 22:56(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 22:59)
Zastanawiałem się miedzy kolegą, a jedaithem jednak ostatecznie wybrałem prace kolegi, wydaje mi się bardziej "rozbudowana". Tak poza tym to jestem miło zaskoczony, bo ogólnie poziom prac jest znacznie wyższy niż rok temu kiedy jeszcze sam brałem udział w takich zabawach, no i każdy zdecydował się zaprezentować model z teksturą :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry