Bitwa 7a - Kusze i łuki 97165 266

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 30.05.2011 roku

Wyświetleń 97165

Odpowiedzi 266

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#40 2011-06-02, 12:08(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 13:33)
Z tej właśnie foci chciałem robić mój drugi model :<
Mam nadzieję że nie jesteś zły, akurat idealnie mi ten model pasował do tego co chciałem zrobić. No i nie robiłem do końca na podstawie tego co ty mi dałeś tylko na podstawie bliźniaczej srebrnej wersji bo lepiej widać szczegóły.

Spoiler

Przy okazji podklejam ten link, może Jedi będziesz znał odpowiedź na nurtujące mnie pytanie. No chyba, że na tym wipie jest użyta metoda, o której Wąski pisze albo, jak mi się wydaje, użyte zostało chamferowanie i osobno posmoothowane boki i osobno góra kolby wraz z ściętymi ściankami.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#41 2011-06-02, 13:45(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 13:49)
Jedi dal maly chamfer z kilkoma segmentami + smoothgrupa na gorne poly i na kazdy segment chamfer. Mowiac prosciej smoothujesz 1 grupa gorne poly i nowo powstalego chamfera.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#42 2011-06-02, 14:34(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 14:37)
KZW:
U mnie to po prostu 1 segment chamfer i odpowiednie ustawienie smooth groups. Dokładnie tak jak napisałeś.
Wwz:
Więcej niż jeden segment chamfera na low poly to byłoby za dużo...
Av:
Co do tego spustu - to większe to taka osłona (nie wiem jak to się nazywa) a to mniejsze to spust. Podobnie jak tu:

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Że jak Ci pierdolnie o ziemię to samo się nie spuści, czaisz? :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#44 2011-06-02, 16:24(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 16:24)
No tak, bo jak sie walnie o ziemie to się odrazu spuszcza :lol:  Logiczne
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#45 2011-06-02, 21:06(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 21:14)


@down: Ten ma około 1600, zaokrągliłem go trochę i to nieszczęsne chamferowanie dorobiłem od ostatniego wipa, + smoothy.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ile tri, podawajcie to ważne
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Kolego, bardzo fajnie to wygląda.  :ok:  
u mnie koło 2k tris.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
To się wymieniliśmy propsami  :ok:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nakladaliscie meshsmootha?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
U mnie nie. Zastanawiam się nad robieniem highpoly, ale tylko do niektórych elementów...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja sie zastanawiam czy chce mi sie mappowac :lol: :ok:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#52 2011-06-02, 21:50(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 21:51)

U mnie tak wyszło .
Mam nadzieję, że chociaż trochę się podoba .
Ilość tris zaraz sprawdzę :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ludzaco przypomina moja kusze
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#54 2011-06-02, 21:55(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 21:59)
Skąd ja miałbym twoją kuszę ? :lol:
Może mieliśmy podobny wzór :wink:

Edit @down
Ale zabrzmiało  to tak, jakbym ją jakoś zabrał tobie i ją edytował. :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie mowie ze ja masz, ale jest podobna do mojej.
 


Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#57 2011-06-02, 22:16(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 22:21)

No cóż, zjebałem to trochę, nie wiem czy nie wziąć się za nią od nowa :/
Jakby co to jest WIP (o ile nie porzucę jej dla innego modelu).

@down: Wiesz co, nie chcę triangulowac dopóki nie skończę pracy, ale jak na razie coś mniej niż 1,5k.
 
makin' bacon

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Bitwa 7a - Kusze i łuki
#58 2011-06-02, 22:17(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 22:18)
@Av: Proponuję ci zaokrąglić sobie te ramiona i może gałeczkę z tyłu.
@Fahren: ile tri?

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cedric, pogrzeb przy wygładzaniu :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry