Unity 37099 98

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 9.01.2011 roku

Wyświetleń 37099

Odpowiedzi 98

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty225
Propsy92
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Cytuj
Wydane została nowa wersja Unity 4.2.

 Najważniejsza zmiana to to, że dodano 2 nowe platformy mobilne:
 -Windows Phone 8
 -BlackBerry 10

 Wszystkie platformy mobilne w wersji podstawowej są dostępne za darmo.

 Dla darmowej wersji wprowadzono także funkcjonalności wcześniej dostępne w wersji PRO:
 -twarde cienie w czasie rzeczywistym dla światła kierunkowego
 -wypalanie NavMeshy dla Pathfindingu (poza OffMeshLinks)
 -serializacja elementów sceny w formie tekstowej dzięki czemu łatwiej o synchronizację projektu przy pracy grupowej

 Cała listę zmian jest dostępna tu:
http://blogs.unity3d.com/2013/07/22/unity-4-2-has-arrived/
autor : admin
źródło : http://unity3d.cba.pl/forum/viewtopic.php?p=12152&sid=5df26c2d7318fadd56ab577924065ad5#12152
 

Fabio

Fabio

White&Red
posty3116
Propsy1796
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Trochę przestarzałe, ale jakiś czas temu wyszło Unity 4.5, z paroma ciekawymi updatemi, jednak dla obecnej serii 4.x najciekawszy update dopiero ma nadejść i to ponoć już nie długo, czyli Unity 4.6 z nowym system GUI. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty359
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Właśnie wyszła otwarta beta unity 4.6 z nowym edytorem GUI 
http://unity3d.com/unity/beta/4.6
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7646
Propsy5148
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unity
#86 2015-06-15, 21:23(Ostatnia zmiana: 2015-06-15, 22:45)
Nie wiem jakim cudem to tu jeszcze nie trafiło. Stosunkowo świeże tech demo Unity 5.
Cytuj
The Blacksmith is a real-time rendered short film inspired by Old Norse mythology. We developed it to try out the rendering capabilities of Unity 5, the newest version of the Unity game engine. It shows the advanced graphics features that come out of the box. Since the engine is extremely extensible, we could also implement a number of custom solutions.
https://www.youtube.com/watch?v=pXWAsayTFTo

Mam nadzieję że dzięki takim projektom stereotyp że Unity jest silnikiem ze słabą grafiką kierowanym na platformy mobilne zostanie porzucony przez tych nielicznych którzy się go kurczowo trzymają :D

//edit: Youtube losowo zaproponowało mi taki tutorial, całkiem ciekawa rzecz:
https://www.youtube.com/watch?v=g4mL08lWPB8

Tworzenie w 8 minut w edytorze Unity ciekawej lokacji korzystając z gotowych generycznych assetów. Kiedyś byłem przyzwyczajony do myślenia że takie rzeczy robi się raczej w edytorze 3d. Tutaj wyraźnie widać że w edytorze 3d lepiej robić jedynie poszczególne obiekty, a całe składanie już w silniku.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
http://blogs.unity3d.com/2015/06/24/releasing-the-blacksmith/
Materiały z "The Blacksmith" udostępnione.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

gothic1210
  • Gość
Google Chrome przestało wspierać Unity Web Player? Czemu? 
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty626
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Unity
Bo pewnie szykują swój autorski silnik.
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kelten - totalne pudło ;p

https://www.chromium.org/developers/npapi-deprecation
Unity Web Player był zrobiony pod NPAPI, interfejs programistyczny dla pluginów przeglądarkowych stworzony w... 1995. Google zapowiadało że wycofa wsparcie dla niego już dwa lata temu (http://blog.chromium.org/2013/09/saying-goodbye-to-our-old-friend-npapi.html). Teraz w końcu to zrobiło. Nie chodzi absolutnie o odcięcie wsparcia dla Unity - razem z UWP przestały przez to działać też wtyczki takie jak Java i Silverlight (przynajmniej do czasu wypuszczenia nowych wersji). Google jako alternatywę proponuje technologię NaCL. Unity w którejś wersji pozwalało już w ramach testów robić buildy pod nią, ale tymczasowo wycofali to ze względu na zbyt niską popularność (http://docs.unity3d.com/432/Documentation/Manual/nacl-gettingstarted.html)

In September 2013, Google announced that it would phase out NPAPI support in Chrome during 2014 because "NPAPI's 90s-era architecture has become a leading cause of hangs, crashes, security incidents, and code complexity". NPAPI support was removed from the Linux version of Chrome in May 2014 (version 35). NPAPI support is disabled by default since April 2015 (version 42) for Windows and OS X, but can be turned on in the settings. Google plans to drop Chrome NPAPI support from all platforms in September 2015 (Chrome 45)
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
"NaCl? Google is salty about Unity games?" - huehue
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Unity 2D Game Development za darmo, dzisiaj
https://www.packtpub.com/packt/offers/free-learning
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
http://blogs.unity3d.com/2016/04/01/unity-joins-the-net-foundation/



To this end we have been and will continue to work on:
– IL2CPP .NET Runtime
– Native Visual Studio Integration
– Support for C# 6
– Upgrade Mono Runtime and Class Libraries
– High Performance Garbage Collector
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Fabio

Fabio

White&Red
posty3116
Propsy1796
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Dzisiaj wleciała nowa wersja Unity. Jest tu sporo fajnych rzeczy, które były zapowiadane już wcześniej, bodajże ze dwa lata temu:

https://blogs.unity3d.com/2017/10/12/unity-2017-2-is-now-available/

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2650
Propsy3560
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry