Unity 79059 99

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 9.01.2011 roku

Wyświetleń 79059

Odpowiedzi 99

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Oho faktycznie :D  Przeoczyłem.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Jest już do pobrania beta Unity 4 http://beta.unity3d.com/download/6829552994/download.html

Info o zmianach i nowościach w  Unity 4 http://unity3d.com/?unity4
 

Bartek2635

Bartek2635

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Fajny silnik graficzny  :naughty:
 
xD . ; dd

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Znalazłem najnowszą betę Unity 4 dokładnie 4.0.0b6. Nie mam pojęcia co ta wersja rozwojowa dodaje/naprawia ale z każdą wersją jest coraz zacniej. Dla wszystkich chętnych którzy mają dużo czasu i nie boją się eksperymentować z własnym projektem na 4.

http://beta.unity3d.com/download/1478634565/download.html
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
News z twittera, nie widziałem gdzie wstawić, najwyżej proszę o przeniesienie lub skasowanie posta:

Nowy shader dla Unity:

http://www.farfarer.com/blog/2012/09/11/translucent-shader-unity3d/
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts
Obsidian Entertainment wybrali Unity na silnik dla swojej nowej produkcji, Project Eternity. Są to autorzy gier takich jak Planescape: Torment, Neverwinter Nights, Fallout czy Baldur's Gate: Dark Alliance II. W poście uzasadniającym wypisują wiele powodów dla których Unity jest najlepszym silnikiem w celu tworzenia takiego RPG'a.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
http://u3d.as/content/point/shader-box/2xQ
Wow, te dwa dema naprawdę robią wrażenie. Trudno mi teraz ocenić wydajność, ale jeśli patrzeć na samą jakość, to naprawdę nie spodziewałem się że Unity jest w stanie wyrenderować coś takiego (a to wersja 3.4, nadchodząca 4.0 ma przynieść znaczne ulepszenia pod tym względem).



Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Efekt zniewalający :D
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Urywa dupe

https://www.youtube.com/watch?v=qbP7Z4btVvc
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unity
#72 2013-03-27, 18:48(Ostatnia zmiana: 2013-03-27, 18:52)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crescentmoongames.ravensword2

Port z iOSa. Niestety gra w rzeczywistości wygląda o wiele gorzej niż na screenach i wątpię że jest to wina mojego tabletu. Mam wrażenie że zarówno silnik jak i hardware pozwoliłyby na o wiele większą ilość tris i wyższe rozdzielczości tekstur, to co jest nadaje się raczej na jakiegoś co najmniej średnio odległego LODa.

Nie kupowałem tej gry, chciałem najpierw na kopii zapasowej sprawdzić czy dorasta jakością do tego co obiecuje. No i teraz z czystym sumieniem ją wypierdalam i odradzam kupno.

Nie rozumiem dlaczego ludzie są tak zafascynowani tym modelem sterowania dwu-wirtualno-joystickowego, z jednym do kierunku ruchu, a drugim do obracania kamery. Takie coś jest dobre w duecie mysz+klawiatura. Najlepsze sterowanie z jakiego korzystałem na tablecie było Gothico-podobne, czyli krótko mówiąc pojedynczy kontroler do wyboru kierunku ruchu i kierunku obrotu kamery. Jeden kciuk, pełne i wygodne sterowanie, a drugi w tym czasie można wykorzystywać do interakcji czy walki.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unity
#73 2013-04-14, 00:04(Ostatnia zmiana: 2013-04-14, 00:06)
Jakoś zapomniałem podlinkować :D
http://www.slenderarrival.com/

Grafika jak dla mnie realistyczna, może troszkę przesadzili z shaderami. Ale w końcu to ma być horror. Materiały na stronie są dość stare, mam wrażenie że sporo gorzej wyglądające niż w wersji finalnej. Ale może to kwestia karty graficznej na której się to odpala.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zobacz se Metal Gear Solid 5 i dopiero mów o realistycznej grafice  ;d
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Unity
#75 2013-05-21, 13:56(Ostatnia zmiana: 2013-05-21, 13:58)
Breaking news! :D
Cytuj
mobile deployment with Unity is now free for all indie developers. Unity’s iOS and Android basic add-ons are yours, no royalties, no fees. Just update your Unity license and you will find them waiting for you.

And we’re not stopping there. In the coming months, we will make Blackberry 10 and Windows Phone 8 deployment available to everyone all over the planet on those exact same terms. Completely free of charge.
http://blogs.unity3d.com/2013/05/21/putting-the-power-of-unity-in-the-hands-of-every-mobile-developer/

Właściwie to jest tak ważne że aż zastanawiam się czy nie warto napisać o tym na forumowym blipie / dodać jako ogłoszenie w subforum developing :D

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
O kurwa, zajebiście.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Unity
#77 2013-05-26, 12:50(Ostatnia zmiana: 2013-05-26, 12:51)
News
Cytuj
Abonament na Unity Pro i płatne dodatki do 31 lipca
Unity wprowadziło możliwość zakupu comiesięcznego abonamentu w zamian za korzystanie z Unity Pro jak i jego dodatków. Oferta jest limitowana czasowo do 31 lipca br.

 Cena abonamentu zaczyna się od 75$ miesięcznie, bo tyle wynosi cena wymaganego do zakupu Unity PRO.

 Można także dokupić dodatkowo abonament na dodatki:
 -Android Pro 75$ miesięcznie
 -iOS Pro 75$ miesięcznie
 -TeamLicense 20$ miesięcznie

 Minimalny pakiet abonamentu który możemy zakupić to 12 miesięcy.

 Więcej informacji oraz jak zakupić abonament znajdziesz tu:
https://store.unity3d.com/products/subscription

 Zapraszam także do polubienia naszego fanpage na facebooku:
https://www.facebook.com/Unity3dCbaPL

źródło
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam zapłacić 60% normalnej ceny, za licencję na rok? To ja wolę uzbierać te $600 dolarów więcej i mieć nieograniczoną czasowo, licencja Unity nie ogranicza się do dzieła, lecz do użytkownika, tak? Więc to jest nieopłacalne w huj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Cytuj
Jak pewnie wiele osób zauważyło, modele eksportowane z Blendera do Unity mają niewłaściwą rotacje co utrudnia niektóre rzeczy a ręczne naprawianie jest żmudne. Żeby ułatwić życie sobie i potencjalnie innym blenderowcom napisałem addon do blendera który naprawia rotacje obiektu, tak że po eksporcie wszystko jest tak jak powinno.

 Plik .py należy wypakować do folderu: instalacjaBlendera/wersja/scripts/addons
 przykładowo: C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\2.67\scripts\addons

 Po włączeniu Blendera (jeżeli blender jest włączony to trzeba go zrestartować) addon można znaleźć w kategorii Object. Wystarczy go zaznaczyć i potem będzie dostępny z wyszukiwarki (spacja) pod nazwą Fix rotation for Unity3D.

 Edit:

 Wersja 1.0.1:
 - Dodany przycisk do Toolbar-u
 - Rozgnieciony drobny bug
pobierz
Autor : Mirgar
Źródło : http://unity3d.cba.pl/forum/viewtopic.php?p=11134#11134
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry