zdecydowanie nie. Gęsta siatka jest ci potrzebna tylko do tego, jeśli masz zamiar na przykład oteksturować właśnie mały obszar zielony trzema gatunkami traw, łączyć je w ciekawą mozajkę. Jeśli teksturujesz jedną teksturą, wal mega duże poly. Ale jeśli chcesz uzyskać trójwymiarową nierówność terenu, lub ścian, również zagęszczaj siatkę. Możesz również symulować wypukłości i zagłębienia skały za pomocą tekstury, wtedy używaj dużych "kratek"
ważne też jest, by łączenia ściań skalnych z podłożem zrobić troszkę gęstsze, dla ładnych łączeń, przejść. Tak samo krawędzie szczytów, czy takie miejsca jak krawędzie klifów skalnych, czy nad rozpadliną, przy dołach, przepaściach, dziurach w ziemi, również odpowiednio gęściej, by zrobić ciekawe przejścia jednej tekstury w drugą, na przykład trawy w piach. (to samo na ścieżkach, też gęściej)