Verts in file? 2394 6

O temacie

Autor KolegaZWojska

Zaczęty 4.08.2010 roku

Wyświetleń 2394

Odpowiedzi 6

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka


Wie ktoś o co c'mon?

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Verts in file?
#1 2010-08-04, 22:16(Ostatnia zmiana: 2010-08-04, 22:17)
nerozumem tego zupelnie ale jedna rzecz i tak trzeba wiedziecz uzyvasz WELD ?? bo to lanczi vertexy na systemie : jeden 4 kont ma 2 facy no i 4 vertexy ale jesli nieuzylesz weld na verty to  tvoj 4 kont ma 6 vertov bo na miejscu kdzie facy maja spoleczny vertex sobie go rozdvoja (to niemuszi bycz tvoj problem ale tylko jeezeli masz jakosz zaduzo vertov)
Natomiast tvoj problem to !!chyba!!(tylko tak sandze ) v tym ze i gothic mial sviat rozdzielony v viencej meshov swiata no i tzi nieexporrtuje ba masz zaduzo poly i vertov ... czili oznaczasz polke modelu dajesz detach i ve spacku lanczysz macrosem  :roll:

edit : tylko zauvazilem ze chyba to piervsze bo jak vydacz (verty v scenie 36 tisenci a v pliku ich jest 2x tyle  :naughty:  )
 



KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Tak, ale co to są za punkty? Sprawdziłem pozostałe swoje kawałki mapy i tam zawsze liczba verts in scane i verts in file była podobna (+ - 1000). A tu mam prawie dwukrotną różnicę.


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nacisnij "H" i pojavy sie jakie objekty sa v scenie no i moze tam bendzie cosz viencej , a jak mowilem selectnij vszystkie verty i daj "Weld" - czasami cosz znisczi :(
 


KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Verts in file?
#6 2010-08-04, 23:15(Ostatnia zmiana: 2010-08-05, 00:06)
Te wszystkie rzeczy już robiłem.
Na scenie jest tylko jeden obiekt i to on jest właścicielem wszystkich vertów.
Remove isolated vertices było.
Ctrl + A, weld selected było.
Sprawdzenie czy nie ma ukrytych obiektów było.
Eksport do dwóch części i ponowny import był.
Pierdolnięcie w monitor było.
Zastosowanie się do instrukcji: poly, które zaznaczył mi program teseletnąłem - pogorszyło się, usunąłem poly - o dziwo też się pogorszyło.

Edit: Kurwa mać! Wszystko wskazuje na to, że Markk ma rację, a ja jestem cipa. Zapomniałem że te meshe z którymi porównywałem ten problematyczny nie są zweldowane, a kiedy się to zrobi te różnice faktycznie potrafią być dwukrotne. Ten limit osiągnąłem tak szybko, że z góry uznałem to za błąd, a wszystko jest dobrze. Jak tak dalej pójdzie to mapa nad którą pracuję będzie się składać z 20 takich części.

Temat do kosza.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry