Te wszystkie rzeczy już robiłem.
Na scenie jest tylko jeden obiekt i to on jest właścicielem wszystkich vertów.
Remove isolated vertices było.
Ctrl + A, weld selected było.
Sprawdzenie czy nie ma ukrytych obiektów było.
Eksport do dwóch części i ponowny import był.
Pierdolnięcie w monitor było.
Zastosowanie się do instrukcji: poly, które zaznaczył mi program teseletnąłem - pogorszyło się, usunąłem poly - o dziwo też się pogorszyło.
Edit: Kurwa mać! Wszystko wskazuje na to, że Markk ma rację, a ja jestem cipa. Zapomniałem że te meshe z którymi porównywałem ten problematyczny nie są zweldowane, a kiedy się to zrobi te różnice faktycznie potrafią być dwukrotne. Ten limit osiągnąłem tak szybko, że z góry uznałem to za błąd, a wszystko jest dobrze. Jak tak dalej pójdzie to mapa nad którą pracuję będzie się składać z 20 takich części.
Temat do kosza.